Pitkät ja paksut hiukset
....Miten pärjäätte tällaisten kanssa? Rakastan kutrejani mutta pyhä jysäys tämä laittaminen on aikaa vievää touhua. Jos suoristaa niin saattaa selvitä puolessa tunnissa mutta jos kiharrat niin menee koko tunti... huoh. Helppoja kampauksia? Anyone?
Kommentit (5)
Kampaan, laitan kosteuttavaa hoitosuihketta ja pidän auki. Miksi noita pitäisi laittaa?
En ole kokenut ongelmaksi vaikka nuorempana yltivät peppuun asti, nyt enää lapaluihin. Hiuksia ei mielestäni koskaan voi olla liikaa :D Rakastan pitkiä, paksuja hiuksia, en ikinä suorista ja tosi harvoin kiharran. Pesun jälkeen kierrän rullille ja yleensä "kampaus" kestää hyvin kolmisen päivää. Yleensä pidän auki, joskus kierrän "nutturalle". Pitkät, paksut hiukset on kauniit vaikka niitä ei hirveästi laitaisikaan, tärkeämpää minusta on niiden hoito (kunnon shampoot ym) että pysyvät kauniina.
Minä taas olen kokenut pitkät ja paksut hiukseni ongelmaksi. Eniten rasittaa takkuuntuminen, minulle tulee niskaan ja latvoihin parin tunnin sisällä takkuja jos pidän auki. Letin pito on ok, mutta esim. nuttura ei pysy koska tukka on niin raskas ja ponnarikin lässähtää puolessa välissä päivää. Kihartaminen olisi kivaa, mutta siihen menee tosiaan yli tunti ja kädet ei jaksa. Joskus föönään kuivaksi ja suoristan samalla harjalla, mutta tähänkin menee puolisen tuntia ja aamuisin ei aina ole aikaa. Monesti liikunkin kosteilla hiuksilla aamun... Hiukseni ovat lantiomittaiset, luultavasti leikkautan ne kohta puoliin lyhyemmäksi.
Pidän usein nutturaa tai lettiä. Nykyään ei ole aikaa kihartaa tai suoristaa, sellaisenaan harjattuna se on melkoinen pöheikkö ja muistuttaa valtavaa heinäkasaa.