Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka juot alkoholia "nollataksesi", mitä nollaat?

Vierailija
13.10.2021 |

Mistä kaikesta haluat eroon? Meneekö sinulta muisti kännissä lopullisesti niiden nollattujen asioiden osalta vai palautuvatko nollattu asiat taas kännin poistuttua?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäistä arkea. Alkoholi on sosiaalinen juttu. Ei se työstressiin tai rankkaan elämään auta vaan pahentaa sitä.

Vierailija
22/27 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nollaa koskaan, siis niin, että menis muisti tai ottaisin liikaa muutenkaan. Vedän, koska on paha olla. Tänään join neljä 0,568, koska stressaa. Stressaan kaikkea niin, että maha on kipeä enkä pysty rentoutumaan. Stressaan mennyttä, nykyhetkeä ja tulevaa. Poden joka asiasta - mitä teen tai olen tehnyt - huonoa omaatuntoa. Jos joku kysyisi, miksi stressaan, en pystyisi antamaan vastausta, koska se on jokahetkinen olotila. Tälläkin hetkellä on todella huono omatunto siitä, että katson telkkaria. Vatsaa kivistää, ehkä pitäisi tehdä jotain muuta? Olla parempi ihminen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressaan ihan hirveästi tenttiaikoina. Kun tentit loppuu niin haluan juhlia ja huuhtoa sen stressin pois.

Vierailija
24/27 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nollaa koskaan, siis niin, että menis muisti tai ottaisin liikaa muutenkaan. Vedän, koska on paha olla. Tänään join neljä 0,568, koska stressaa. Stressaan kaikkea niin, että maha on kipeä enkä pysty rentoutumaan. Stressaan mennyttä, nykyhetkeä ja tulevaa. Poden joka asiasta - mitä teen tai olen tehnyt - huonoa omaatuntoa. Jos joku kysyisi, miksi stressaan, en pystyisi antamaan vastausta, koska se on jokahetkinen olotila. Tälläkin hetkellä on todella huono omatunto siitä, että katson telkkaria. Vatsaa kivistää, ehkä pitäisi tehdä jotain muuta? Olla parempi ihminen?

Kyllä pahaa tekee lukea tälläsiä. En voi edes kuvitella kuin perseestä toi on. Toivottavasti saat apua purkamaan tota stressiä. Ite join kans omaan pahaanoloon ja pettymykseen, pääsin kyl irti viinasta. Välillä ne kummitukset nousee pintaan mut lasten takia ite pysyy nykyään korkki kiinni. M31 Tsemppiä kaikille!

Vierailija
25/27 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse uskon, että känninen uni on erityisen syvää ja siksi eheyttää ihmisen.

Vierailija
26/27 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nollaan "Näin monta päivää viimeisimmästä kännistä" -päivyrin.

Ei sen kummempaa. Jos on nälkä niin pitää syödä, jos on jano niin pitää juoda.

Vieläkin niinkin yksinkertaiselle asialle keksitään kaiken maailman syvempiä merkityksiä ja moralisointeja. Osoittanee vaan että vieläkään ei osata suhtautua alkoholiin.

Vierailija
27/27 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vedä mitään hirveitä kännejä, mutta kyllä käytän alkoholia juuri rentoutuakseni, nollatakseni. Mulla on adhd (ei diagnoosia), jonka takia elämäni on sellaista jatkuvaa taistelua ja ahdistusta. Lisäksi mulla on fyysisiä kipuja. Alkoholin avulla voi päästää hetkeksi irti noista asioista. On mulla muitakin tapoja siihen irti päästämiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi