Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä appiukon käytöksestä?

Vierailija
11.12.2014 |

Ko ihminen ei ole koskaan ollut kiinnnostunut minusta tai kuulumisistani millään tavalla, vaikka olen poikansa kanssa ollut naimisissa jo vuosikausia ja perhettäkin on.

Mieleen tuli vain sattumus vuoden takaa, kun olin synnytyksen jälkeen sairaalassa ja onnitteluviestejä sateli. Appiukolta tuli tekstari: "miten vauva voi?"

Ei esimerkiksi, että "miten Äiti ja vauva voi?" tai "miten TE voitte?" VAAN: "miten vauva voi?"

Luulisi että minunkin toipumiseni rankan koitoksen jälkeen olisi saattanut kiinnostaa.. Naurattaa että tämä asia vieläkin hiukan kaivelee, mutta näin se vain on..

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 07:57"]

Älä oikeasti välitä tuommoisesta. Sitä paitsi hänhän laittoi viestin että miten vauva voi. Vaikka olet synnyttänyt niin se ei oikeasti ole monenkaan mielestä suuri urotyö.

Isoäitini totesi että helppoa se nykyisin on kun saa kaikenmaailman kipu lääkkeet. Niin. En loukkaantunut ja sanoinkin että joo.

Nostan kyllä hattua niille naisille jotka ovat saunassa synnyttäneet tai niille jotka edelleen synnyttävät monissa maissa kotona. Monissa kulttuureissa synnyttäjällä ei saa ilmekkään värähtää niissä hommissa.

[/quote]

Eipä keretty antamaan mitään kipulääkkeitä mulle. :D Luomuna synnytin vaikka suomessa synnytinkin..:D  off topic mutta kuitenkin, tekstistäsi saa kuvan että kaikki suomalaiset naiset huumataan ennen synnytystä :D

Vierailija
22/26 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appesi on ikävä ihminen, kuten monet ikääntyessään ovat. Ole itse aikuinen, sivuuta, välttele keskustelua, katsekontaktia, vastailuja hänen ilkeilyihinsä viimeiseen asti. Ole kuin appi ei olisi olemassakaan. Kun et provosoidu edes mielessäsi, pian huomaat, ettet enää välitä koko ukosta. Jos appi jotakin sinulle sanoo, ja selvästi odottaa vastausta, ensiksi vastaat "Mitä?", jolloin appi joutuu toistamaan kettuilunsa. Tokalla kerralla se kuulostaa jo paljon tyhmemmältä, lisäksi saat aikaa miettiä, mitä tällä kertaa vastaat ilkeilyyn. Tätä kun toistat, eiköhän ukko vähennä typeryyksiään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 07:43"]

Ko ihminen ei ole koskaan ollut kiinnnostunut minusta tai kuulumisistani millään tavalla, vaikka olen poikansa kanssa ollut naimisissa jo vuosikausia ja perhettäkin on.

Mieleen tuli vain sattumus vuoden takaa, kun olin synnytyksen jälkeen sairaalassa ja onnitteluviestejä sateli. Appiukolta tuli tekstari: "miten vauva voi?"

Ei esimerkiksi, että "miten Äiti ja vauva voi?" tai "miten TE voitte?" VAAN: "miten vauva voi?"

Luulisi että minunkin toipumiseni rankan koitoksen jälkeen olisi saattanut kiinnostaa.. Naurattaa että tämä asia vieläkin hiukan kaivelee, mutta näin se vain on..

[/quote]

Eipä noi miehet osaa muutenkaan kysellä syntymästä. Toi tekstarikin oli jo saavutus! En kyllä pahoittaisi tuollaisesta mieltäni enkä olisi osannut muuta edes odottaa. Mulla on ihan hyvä appi, muttei kysellyt mun vointeja synnytyksen jälkeen. Olis ollut mustakin kiusallista!

Vierailija
24/26 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 12:10"]Appesi on ikävä ihminen, kuten monet ikääntyessään ovat. Ole itse aikuinen, sivuuta, välttele keskustelua, katsekontaktia, vastailuja hänen ilkeilyihinsä viimeiseen asti. Ole kuin appi ei olisi olemassakaan. Kun et provosoidu edes mielessäsi, pian huomaat, ettet enää välitä koko ukosta. Jos appi jotakin sinulle sanoo, ja selvästi odottaa vastausta, ensiksi vastaat "Mitä?", jolloin appi joutuu toistamaan kettuilunsa. Tokalla kerralla se kuulostaa jo paljon tyhmemmältä, lisäksi saat aikaa miettiä, mitä tällä kertaa vastaat ilkeilyyn. Tätä kun toistat, eiköhän ukko vähennä typeryyksiään.
[/quote]
Tosi hyvä keino! Mäkin olen viime vuosina skipannut apen sovinistiset/rasistiset "vitsit" , ei se enää jaksa niitä toistaa tai vääntää rautalangasta mikä niissä oli se hauska kohta.
T.sketsi-pekan miniä

Vierailija
25/26 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 07:57"]Monissa kulttuureissa synnyttäjällä ei saa ilmekkään värähtää niissä hommissa.
[/quote]
Onko näin? Missä esim?

Vierailija
26/26 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

22

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi