Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

whatsAppista???

Vierailija
11.12.2014 |

Eli jos minulla on jonkun numero, hänellä ei minun ja laitan whatsapissa hänelle viestiä näkyy hänelle numeroni mutta näkeekö hän myös profiilikuvani?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kait tarvii olla molemmilla numeroa. Jos ei ole sitä numeroa omassa puhelimessa joka sulle viestin lähettää niin niin näkyy vain numero., eli ihan niinkuin tekstiviestiä lähetettäessä. whatsapissa näkyy toki myös se kuva jos olet sellaisen laittanut.

Vierailija
2/10 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri pari päivää sitten lähetin viestiä uuteen numeroon jonka vastaanottajalla ei voinut mun numeroa olla entuudestaan ja ihan toimiva vuoroviestittely siitä seurasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näy profiilikuva jos oot laittanut sen näkymättömäksi asetuksista.

Vierailija
4/10 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä voi laittaa viestin vaikka ei ole toisella numeroa. Näin olen jo monesti "vaihtanut" numeroita. Eli laittanut viestin jotta toinen saa numeroni, mutta kysymys olikin että näkyykö siinä yhteydessä myös kuva?

Vierailija
5/10 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli näkyykö kuva?

Vierailija
6/10 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näy jos piilotat sen asetuksista,vastasin jo. Ymmärtääkseni se menee piiloon sit kaikilta. Estääkin voit siellä tyyppejä.

Vierailija
7/10 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kiitos vaivasta. Tilanne on vaan käänteinen, eli haluan että kuvani näkyy :)

Vierailija
8/10 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei näkisi?

Vierailija
9/10 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai siellä voi laittaa viestiä kuin sellaisille, jotka ovat myös tallettaneet sun numeron? Ja tietysti näkyy profiilikuva, miksi ei näkyisi? Näkymistä vartenhan se sinne laitetaan.

Vierailija
10/10 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmilla pitää olla numerot tallennettuina, sit voi laittaa whatsapissa viestiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi