Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko suomalainen nainen saanut liikaa?

Vierailija
11.12.2014 |

Miksi itketään sitä kuinka feminismi ei ole vielä alistanut tarpeeksi miehiä?

Miehen oikeudet on nollissa.

Ei saada ilmaista lastenhoitajaa kun on raskauduttu itsekkäästi?

Stockmannilla myyjä kehtaa varmistaa pyyhkeen hinnan?

Ei saada ilmaista joulurahaa/lahjaa?

Anoppi ei tee niikuin prinsessa haluaa?

Mies ei ole tahdoton tossu?

Huudetaan lasikattoa, monen vuoden kotona olon jälkeen ?

Ulkonäköpaineet tulee mainoksista ja toisilta naisilta?

Miten olette naiset itse ajatellet korjata asemaanne? Alistamalla lisää miehiä?

Mitä itse olet tehnyt omaisuutesi / urasi eteen ?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki on ihan ok ok ohittaa aihe alapäänvalumilla ja miestä halventamilla jutuilla. Kunhan prinsessoilla on kivaa. AP

Vierailija
22/48 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai edustaa? Minä kun en edes tiennyt että sivustosta on tehty käyttäjätutkimus.

En voi vastata kysymyksiin, joissa ei mielestäni ole päätä eikä häntää. Niin ja ad hominem ei tainnut nyt olla ihan oikea termi. Hyvää yötä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 02:57"]

Ai edustaa? Minä kun en edes tiennyt että sivustosta on tehty käyttäjätutkimus. En voi vastata kysymyksiin, joissa ei mielestäni ole päätä eikä häntää. Niin ja ad hominem ei tainnut nyt olla ihan oikea termi. Hyvää yötä.

[/quote]

Ohitit kysymykset edelleenkin. Parempi olisi , jos katsoisit peiliin. Mikä on oma naiseutesi taakka?

Onko miehet syyllisiä kaikkeen?

Vierailija
24/48 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai edustaa? Minä kun en edes tiennyt että sivustosta on tehty käyttäjätutkimus. En voi vastata kysymyksiin, joissa ei mielestäni ole päätä eikä häntää. Niin ja ad hominem ei tainnut nyt olla ihan oikea termi. Hyvää yötä.

[/quote]

Olkinukke taitaa olla siellä =) Öitä toivottaen. Ohis

Vierailija
25/48 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Luulisin että sivusto ei pyörisi ilman käyttäjätutkimuksia ;) Mutta av-mammana olet toki oikeasssa.

Vierailija
26/48 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 03:05"][quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 02:57"]

[/quote]

Luulisin että sivusto ei pyörisi ilman käyttäjätutkimuksia ;) Mutta av-mammana olet toki oikeasssa.
[/quote]

Ah totta, on varmaan tehty joo, anteeksi. Mitään julkisia tuloksia siis en ole näistä nähnyt. Kiitos kuitenkin kanssa-av-mammalle korjauksesta. :)

Vierailija
27/48 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt lujasti työtä, kuten suomalaiset naiset kautta aikojen. Jos sinua kovasti itkettää oma asemasi, ei muuta kuin tekemään töistä sen parantamiseen.

Vierailija
28/48 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä Ad Hominem ansaitsee kyllä jo oman kutsumanimen palstalla suosikkifraasinsa perusteella.

Vierailija
29/48 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 03:10"]

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 03:05"][quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 02:57"] Ai edustaa? Minä kun en edes tiennyt että sivustosta on tehty käyttäjätutkimus. En voi vastata kysymyksiin, joissa ei mielestäni ole päätä eikä häntää. Niin ja ad hominem ei tainnut nyt olla ihan oikea termi. Hyvää yötä. [/quote]   Luulisin että sivusto ei pyörisi ilman käyttäjätutkimuksia ;) Mutta av-mammana olet toki oikeasssa. [/quote] Ah totta, on varmaan tehty joo, anteeksi. Mitään julkisia tuloksia siis en ole näistä nähnyt. Kiitos kuitenkin kanssa-av-mammalle korjauksesta. :)

[/quote]

juu, osaathan jopa lentää hävittäjää ja ratsastaa karhulla halutessasi.

voitko vastata kysymyksiinkin jossain vaiheessa? siis pitäisikö naisen ottaa vastuu myös itsestään?

se olisi todellista tasaarvoa. ei odotuksia muiden taholta.

Vierailija
30/48 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 03:11"]

Olen tehnyt lujasti työtä, kuten suomalaiset naiset kautta aikojen. Jos sinua kovasti itkettää oma asemasi, ei muuta kuin tekemään töistä sen parantamiseen.

[/quote]

mitä olet tehnyt naisten oikean tasa-arvon eteen? opiskellut? tehnyt huikean uran työ-elämässä?

ollut AIDOSTI itsenäinen? kerro toki esimerkkejä. vai huudatko yhteiskuntaa apuun?

Vierailija
31/48 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

*tasa-arvoa

Ohis.

Vierailija
32/48 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks toi ad hominem ja olkiukko olleet sellaisia muotiheittoja joskus kymmenisen vuotta sitten? Jotenkin tosi 2005 hei.

Vierailija
33/48 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 03:17"]

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 03:11"]

[/quote]

mitä olet tehnyt naisten oikean tasa-arvon eteen? opiskellut? tehnyt huikean uran työ-elämässä?

ollut AIDOSTI itsenäinen? kerro toki esimerkkejä. vai huudatko yhteiskuntaa apuun?

[/quote]

Kaikkea noita ja opettanut yrittämisen ja pärjäämisen asenteen omille tyttärillenikin.

Vierailija
34/48 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 03:20"]Eiks toi ad hominem ja olkiukko olleet sellaisia muotiheittoja joskus kymmenisen vuotta sitten? Jotenkin tosi 2005 hei.
[/quote]

Kyllä! Ajan hermolla oleva argumentoija vetoaa Chewbacca-puolustukseen.

Vierailija
35/48 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen oikeudet eivät ole nollissa niin kauan kun maailma on edelleen miesten.

Vierailija
36/48 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on fakta, että varsinkin pohjoismaalaiset naiset ovat täysin piloille hemmoteltu ja hyysätty. Maailman etuoikeutetuin naisjoukko, valitus ei kuitenkaan lakkaa ikinä ja ulina jatkuu loputtomiin, sillä mikään ei riitä ja jotkut naiset eivät ole ikinä tyytyväisiä.

Vaikka mies valjastettaisiin naisen henkilökohtaiseksi orjaksi ja palvelijaksi, vieläkin tulisi lisää vaatimuksia ja valittamista.

Vierailija
37/48 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 03:27"]

Miehen oikeudet eivät ole nollissa niin kauan kun maailma on edelleen miesten.

[/quote]

kerro milä tapaa? AP

Vierailija
38/48 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 03:31"]

Se on fakta, että varsinkin pohjoismaalaiset naiset ovat täysin piloille hemmoteltu ja hyysätty. Maailman etuoikeutetuin naisjoukko, valitus ei kuitenkaan lakkaa ikinä ja ulina jatkuu loputtomiin, sillä mikään ei riitä ja jotkut naiset eivät ole ikinä tyytyväisiä.

Vaikka mies valjastettaisiin naisen henkilökohtaiseksi orjaksi ja palvelijaksi, vieläkin tulisi lisää vaatimuksia ja valittamista.

[/quote]

JUURI NÄIN! turha huudella sata vuotta sitten sortavia patriarkkoja. nykynaisen pitäisi olla rohkea ja itsenäinen. parisuhdeväkivallassa naiset ovatkin jo ohittaneet miehet. saavutus?

Vierailija
39/48 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja rohkeat naiset hiljeni?  vastuu siirtyi miehille ja yhteiskunnalle? nainen oli uhri ?

Vierailija
40/48 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 03:49"]

ja rohkeat naiset hiljeni?  vastuu siirtyi miehille ja yhteiskunnalle? nainen oli uhri ?

[/quote]

Rohkeat naiset taitavat olla nukkumassa, jotta jaksavat raataa töissä ja sen jälkeen kotona kun se mieheksi kutsuttu olento makailee sohvalla kerää elopainoaan.