Onko suomalainen nainen saanut liikaa?
Miksi itketään sitä kuinka feminismi ei ole vielä alistanut tarpeeksi miehiä?
Miehen oikeudet on nollissa.
Ei saada ilmaista lastenhoitajaa kun on raskauduttu itsekkäästi?
Stockmannilla myyjä kehtaa varmistaa pyyhkeen hinnan?
Ei saada ilmaista joulurahaa/lahjaa?
Anoppi ei tee niikuin prinsessa haluaa?
Mies ei ole tahdoton tossu?
Huudetaan lasikattoa, monen vuoden kotona olon jälkeen ?
Ulkonäköpaineet tulee mainoksista ja toisilta naisilta?
Miten olette naiset itse ajatellet korjata asemaanne? Alistamalla lisää miehiä?
Mitä itse olet tehnyt omaisuutesi / urasi eteen ?
Kommentit (48)
Miehen oikeudet nollissa?? Kysypä tuota NORMAALEILTA suomalaisilta miehiltä niin saatat saada vähän erilaisen vastauksen. Sun naisvihaa ei helpottaisi edes se, että sinulle tarjottaisiin jatkuvaan käyttöön 10 kaunista neitsyttä. Ja nyt voit mennä tumputtamaan. Sulla ei selvästi ole mitään käsitystä naisista. Oletko ikinä edes puhunut naisen kanssa? Muun kuin psykiatrisi?
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 02:30"]
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 02:24"]
En rehellisesti sanottuna tunne yhtään naista joka haluaisi miehen olevan tahdoton tossu ja joka alistaisi miestä ja vieläpä omia sukulaisiaan...enkä myöskään yhtään joka eläisi miehen rahoilla tai olisi vaatimassa jotain ilmaisia lapsenhoitajia tai erikoiskohtelua.Koskee siis oman perheeni ja tuttavapiirini naisia, muistahan en sitten toki tiedä.Olen näitä kirjoituksia mielessäni hämmästellyt täällä ennenkin, kyllä kovin erilaisissa piireissä eletään :O
[/quote]
Palstan perusteella olet harvinainen poikkeus. Olen AP ja nainen. Tämä palsta on vain kamalaa luettavaa.
Juttujen perusteella häpeän olevani samaa sukupuolta suurimman osan kirjoittajien kanssa.
[/quote]
Paskat olet, olet se sama pyhävulvamies. Sama kirjoitustyyli ja nuo samat "osaat lentää hävittäjää ja painia karhujen kanssa" jankkaukset. En osta tätä tuotetta. Pyhävulva!
Oi voi... Ap tarvitsee psykiatrin apua :/ Todellisuus on selkeästi hämärtynyt. Mutta eihän siitä todellisuudesta oikein voikaan mitään tietää jos ainoat ihmiskontaktit on vauvapalstalla.
Mä vastaan tuohon viimeiseen: opiskellut itseni maisteriksi ja TÖITÄ. Monta vuotta ennen lapsia ja monta vuotta on tässä vielä edessä ennen eläkettä. Silti, mun eläke on aivan rapiat miehen eläkkeestä, kun olen ollut lasten kanssa kotona (miehenkin tahdosta) yhteensä useamman vuoden, meillä on siis kolme lasta. Koulutus meillä on miehen kanssa sama, vastuut työssä samat, mutta mun palkka on 2/3 miehen palkasta. Miksi? Omaisuus on sentää puoliksi, yhdessähän tuo on hankittukin...
Hyi helvetti, mikä ketju. Että naiset ohittaneet miehet parisuhdeväkivallassa; että naiset on hemmoteltu piloille; että suomalaiset naiset eivät tee töitä ja löhöävät vaan kotona lasten kassa; että naisten oikeudet ovat menneet jo miesten edelle.
Ap - sekä samoin ajattelevat kanssaihmiset - kaipaavat ammattiapua katkeruutensa selvittämiseksi. Ehkä äitisuhteessa on jotain vikaa.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 11:03"]
Mä vastaan tuohon viimeiseen: opiskellut itseni maisteriksi ja TÖITÄ. Monta vuotta ennen lapsia ja monta vuotta on tässä vielä edessä ennen eläkettä. Silti, mun eläke on aivan rapiat miehen eläkkeestä, kun olen ollut lasten kanssa kotona (miehenkin tahdosta) yhteensä useamman vuoden, meillä on siis kolme lasta. Koulutus meillä on miehen kanssa sama, vastuut työssä samat, mutta mun palkka on 2/3 miehen palkasta. Miksi? Omaisuus on sentää puoliksi, yhdessähän tuo on hankittukin...
[/quote]
No mutta näiden miesasiamiesten mukaan olet valinnut laiskottelun kotiäitivuosina ja kikkelis kokkelis, mitäs läksit.
Nainen on aina syyllinen valintoihinsa, vaikka tutkimusten mukaan Suomessa aletaan jo peruskoulussa ohjailla tyttöjä valitsemaan jatko-opiskelupaikka naisvaltaiselta matalapalkka-alalta.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 11:07"]
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 11:03"]
[/quote]
No mutta näiden miesasiamiesten mukaan olet valinnut laiskottelun kotiäitivuosina ja kikkelis kokkelis, mitäs läksit.
Nainen on aina syyllinen valintoihinsa, vaikka tutkimusten mukaan Suomessa aletaan jo peruskoulussa ohjailla tyttöjä valitsemaan jatko-opiskelupaikka naisvaltaiselta matalapalkka-alalta.
[/quote]
Ja unohtui vielä mainita, että vaimoaan ja lapsiaan hakkaava alkoholistimies on tietenkin miesten syrjäytymistä ajavan (naistjohtoisen?!) yhteiskunnan sekä nalkuttavan vaimon viaton uhri.
Onko suomalainen mies saanut liikaa?
Miksi itketään siitä jos nainen pyytää nostamaan omat lattialle heittämäsi sukat?
Naisella ei ole oikeuksia, ja jos tämä näin luulee tulee miehen runtata kuonoon muistutukseksi.
Saadaan naisesta ilmainen lastenhoitaja kun on pantu se paksuksi itsekkäästi?
Stockmannilla ihanat myyjät aina flirttailevat ja ehdottelevat selvästi ja tyhmä ämmä kotona vaan mäkättää.
Ei saadakkaan naiselta joululahjaksi tietsikka-/pleikkapeliä vaan jotain tyhmiä vaatteita ja dödöä?
Anoppi ei ostanut sinulle yhtä kallista lahjaa kuin tyttärelleen?
Nainen ei ole kynnysmatto?
Vaaditaan naista hoitamaan lapset, käymään töissä ja pitämään huusholli kasassa kun sinä istut sohvalla ?
Naisesi ulkonäköpaineet tulevat sinulta ja ajattelemattoman loukkaavista kommenteistasi?
Niin ja meinasinpas unohtaa:
Sinä olet aina oikeassa kaikessa ja koko maailman kuningas ja sonni. Olet ammattilainen kaikessa mitä teet, omaat puolmetrisen kalun ja olet kaikkien naisten märkä uni.
Pidät myös huolen siitä, että naisesi ymmärtää tämän ja muistutat, että jos ei nainen tee kuten käsket niin voit hänet vaihtaa lennossa toiseen.
Panet naapurin naikkosta vaimosi selän takana ja kun jäät siitä kiinni haukut ämmäksi ja valehtelijaksi, tinttaat tajun valehtelijalta kankaalle ja lähdet naapuriin panemaan.
Mitäs vielä...
Ei ole saanut tarpeeksi miehekkäistä miehistä. Niistä siivoavista epämiehekkäistä tossumiehistä ovat. Edelleen kannattaa miesten varoa, ettei koskaan nähdä imuri kädessä.
http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-1418269350748.html?pos=ok-nln
Synnytyksistä ja lastenhoidosta ei naisilla liene varaa nalkuttaa koska se synnyttäminen on lopulta aina naisen valinta. Ne vauvakuumeiset ja muut vauvasaitilla viihtyvät eivät suinkaan suurimmaksi osaksi miehiä ole eli miksi syyttää vauvainnosta miehiä?
Unohdin mainita naapuri ja sukulaiset, isovanhemmat ja vanhemmat. Äideissä ei ole koskaan vikaa, vain muissa.
Ja jos yhteiskunta puuttuu, sossun ja lastensuojelun tai jopa neuvolan kautta, on sekin kamalaa?
Missä on naisten vastuu? Ihmettelen aidosti. En syyllistä. Onko nainen siis mielestänne vain yhteiskunnan ja patriarkaatin uhri?
Näin se ei ole.
Ja alapeukuille perusteluita, kiitos.
En rehellisesti sanottuna tunne yhtään naista joka haluaisi miehen olevan tahdoton tossu ja joka alistaisi miestä ja vieläpä omia sukulaisiaan...enkä myöskään yhtään joka eläisi miehen rahoilla tai olisi vaatimassa jotain ilmaisia lapsenhoitajia tai erikoiskohtelua.Koskee siis oman perheeni ja tuttavapiirini naisia, muistahan en sitten toki tiedä.Olen näitä kirjoituksia mielessäni hämmästellyt täällä ennenkin, kyllä kovin erilaisissa piireissä eletään :O
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 02:24"]
[/quote]
Palstan perusteella olet harvinainen poikkeus. Olen AP ja nainen. Tämä palsta on vain kamalaa luettavaa.
Juttujen perusteella häpeän olevani samaa sukupuolta suurimman osan kirjoittajien kanssa.
Onx tää joku vähäpoikien galluppi? Joopajoo, heikot ei saa naista edes rahalla, eikä teillä edes ole rahaa. Hehee, vitun luuserit, tumputtakaa jatkossakin.
Vastaus on aina -- Kanada!
mistä johtuu tuo anopin vihaaminen? en ole koskaan ymmärtänyt. onko oma itsetunto niin heikko?
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 02:34"]
Onx tää joku vähäpoikien galluppi? Joopajoo, heikot ei saa naista edes rahalla, eikä teillä edes ole rahaa. Hehee, vitun luuserit, tumputtakaa jatkossakin.
Vastaus on aina -- Kanada!
[/quote]
JUURI tätä tarkoitin. Unohdit lassukka-maininnan. AP / nainen / joka tietää kunka PARI-suhteessa eletään, ei vain prinsessan ehdoilla
Kannattaisko kuitenkin tehdä johtopäätöksiä muiden ihmisten käytöksestä muuten kuin anonyymin, trolleistaan tunnetun nettipalstan perusteella.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 02:45"]
Kannattaisko kuitenkin tehdä johtopäätöksiä muiden ihmisten käytöksestä muuten kuin anonyymin, trolleistaan tunnetun nettipalstan perusteella.
[/quote]
Palsta edustaa suomalaista naista enemmän kuin mikään muu palsta. Turha vedota tuohon ad hominem sontaan. Etkä vastannut mihinkään kysymyksistä.
En jaksa uskoa, että lassukan varamiehen lomittajasta olisi sen paremmin hävittäjän ohjaimiin kuin karhunkorviin tarttujaksi, kun lukee hänen vouhkaamistaan liittyen tasaarvoon ja työ-elämään. LOL