Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttäytyminen tori.fi:ssä

Vierailija
10.12.2014 |

Olen lähettänyt usealle myyjälle kysymyksiä ja ostohalukkuuteni myynnissä olevasta tuotteesta joko sähköpostilla tai kännykällä. Tosi harva vastaa kysymyksiin!!! Itse ainakin pidän kohteliaana vastata jokaiselle, että saisi edes tietää onko tuote jo mennyt tmv. aika tökeröä noilta myyjiltä. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika outoa. En ole sieltä koskaan mitään ostanut, ja nyt kyllä hirvittää. Onko kenelläkään hyviä kokemuksia?

Vierailija
2/8 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä ei tunneta käytöstapoja. Sama se on ostajillakin, moni sopii jopa noutoajan mutta ei koskaan saavu paikalle. Sitäkin useampi kyselee ensin suurella innolla, että onko tuote vielä myynnissä, mutta kun ruvetaan noudosta sopimaan niin vastausta ei enää kuulukaan. Siellä on vaan tuollaista jostain syystä, tuli mullekin yllätyksenä kun en ollut aiemmin, ennen tätä syksyä, sitä harrastanut. Käytöstavattomuus on enemmän sääntö kuin poikkeus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli myynnissä tuote, josta tuli kyselyjä ihan älyttömästi. Yritin vastata kaikille mutta luulen, että joku jäi ilman vastausta. Olen pahoillani. Se vaan on mahdotonta vastata kaikille kun tuote menee heti kaupaksi, mutta ei kuitenkaan heti saa sitä sieltä torista poistettua. Tässä siis yksi syy siihen, miksi vastausta ei tule.

Minä taas en saanut vastausta henkilöltä, joka ensin ilmoitti kiinnostuksensa myynnissä olevaan tuotteeseen ja kun kysyin tulisiko katsomaan, ei hän vastannut mitään. Tylsää sekin.

Vierailija
4/8 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 22:50"]

Aika outoa. En ole sieltä koskaan mitään ostanut, ja nyt kyllä hirvittää. Onko kenelläkään hyviä kokemuksia?

[/quote]

On hyviä kokemuksia. Olen sekä myynyt että ostanut. Toimii :)

Vierailija
5/8 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en vastaa kännyyn enkä viesteihin jos yhteydenotto tulee ilta seitsemän jälkeen. Joku rauha pitää olla vaikka kuin eletään teknologia-aikaa. Sähköposteihin saatan vastata yölläkin, mutta kännykkään jos tulee tiedusteluja liian myöhään, jäävät huomiotta oman idiotismin takia.

Vierailija
6/8 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet ikäänkuin varaavat tavaran laittamalla nopeasti viestin ilmoituksen nähtyään. Tulevat sitten ilmeisesti toisiin ajatuksiin kun ovat harkinnert asiaa. Olisi silti asiallists ilmoittaa, jos ei ole enää kiinnostunut. Torissa kun saattaa hyvinkin nopeasti mennä tavara kaupaksi niin kannattaa heti reagoida. Yleensä myydään sille joka ekana ottaa yhteyttä. Olen paljon myynyt ja ostanut Torin kautta ja kyllä itseäkin ärsyttää, jos ostajasta ei sitten kuulukaan mitään.

Vierailija
7/8 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 jatkaa. Itse Tori-myyjänä pyrin vastaamaan aina kaikille kyselijöille. Monesti niistä kyselijöistä ei vaan kuulu enää mitään. Olisi kiva kun edes jotain vastaisi takaisin, vaikka vain että ei kiinnosta enää.

Vierailija
8/8 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä ärsyttää suunnattomasti, kun 9/10 kyselijästä EI vastaa mitään! Pyydetään lisä mittoja ja lisä kuvia ym. ym. ja sitten kun heti vastaa, niin EI mitään vastausta. Ärsyttävääääääää.

"Paras" oli yksi tyypp. Laittoi viestin, että jos tää on vielä vapaana, niin laita mulle tekstari numeroon se ja tää, koska en lue niin usein meilejä.

No tein työtä käskettyä (huomasin tuon viestin n. 2 tuntia myöhemmin). No arvatkaapa lukeeko tuo tekstareitakaa niin usein? NOPE!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi