Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajuaako parisuhteessa olevat kuinka onnekkaita ovat?

Vierailija
13.10.2021 |

Osaavatko arvostaa mitä heillä on?

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja ei. Riippuu vähän päivästä.

Vierailija
2/54 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelet että joka suhde on toimiva ja onnellinen?  Herää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö. Olin viimeksi parisuhteessa 7 vuotta sitten enkä ole sen jälkeen yhtäkään naista tavannut enkä tule tapaamaan. Yksin olen onnellisempi :)

Vierailija
4/54 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ole onnekas enkä onnellinen. Mistä oikein niin kuvittelit?

Vierailija
5/54 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on onnellinen parisuhde niin varmasti. Onnetonta taas ei tarvitsekaan arvostaa. 

Vierailija
6/54 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, miten onnekkaita onkaan vaikka ne, jotka saa joka päivä turpaansa 

Vierailija
7/54 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos parisuhteet muka niin kamalia, niin miksi kaikilla niin pakko mielle päästä suhteeseen?

Miksi kaikki viihde täynnä romanssia?

🤔

Vierailija
8/54 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on elämässä nähnyt omansa, läheistensä ja ystäviensä parisuhteita ja kirjo on laaja. Pyhää idioottimaisuutta on ajatella parisuhteen olevan se, joka tuo onnen.

- Puoli vuosisataa elämänkokemusta takana-

Vierailija
9/54 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos parisuhteet muka niin kamalia, niin miksi kaikilla niin pakko mielle päästä suhteeseen?

🤔

Älä yleistå. Läheskään kaikilla ei ole halua ”päästä” parisuhteeseen.

Vierailija
10/54 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kaksi kertaa naimisissa ja mutamassa pidemmässä parisuhteessa. Vaikka miehissä ei sinänsä edes ollut mitään ratkaisevaa vikaa, olen aina ollut kaikkein onnellisin silloin, kun en ole ollut parisuhteessa. Valitettavasti parisuhde ja yhdessä asuminen rajoittaa monella tavalla ainakin naisen vapautta tehdä mitä haluaa ja silloin kuin itse haluaa.

Vierailija
11/54 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnettomassa parisuhteessa, jossa ei tule nähdyksi tai ymmärretyksi sellaisena kuin on tai mahdollisesti jopa fyysistä tai henkistä väkivaltaa niin ei ole onnellinen - ei apkaan haluaisi.

Onnellisessa, arvostavassa, lämpimässä, herkässä ja nauravassa suhteessa niin kumppania osaa arvostaa. Aina sitä ei muista sanoa, mutta toivottavasti riittävän usein esim. saunan lauteella tai nukkumaan mennessä, että elämä on helpompaa, kun se voi jakaa oman rakkaansa kanssa.

Vierailija
12/54 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväänkin parisuhteeseen tottuu. Ei siitä alinomaa riemuita osaa.

Vierailija
13/54 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän riippuu parisuhteesta. Itse erosin ja nyt mukavampi ihan yksin. 

Vierailija
14/54 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihailen kadehtien kävelyllä olevia pariskuntia, jotka vaikuttavat onnellisilta. Joskus ja ehkä useinkin, ajattelen samoin, että he eivät itse tajua, kuinka onnellisia he ovat.

Vierailija
15/54 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan moni parisuhteessa oleva pohtii, että tajuavatko sinkut kuinka onnekkaita ovat.

Vierailija
16/54 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse päädyn vain suhteisiin, joissa mies on iltapainotteisessa vuorotyössä. Kaikki illat saa yksin olla ja joskus vklp:t.

Vierailija
17/54 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä pariauhteessa mistään onnesta ole kysymys. Tavalliselle ihmiselle normijuttu. Jos omaa joitain ongelmia ja huonoja luonteenpiirteitä, ei tietenkään ole niin suurta mahdollisuutta parisuhteeseen.

Vierailija
18/54 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ehdin olla lähes 27 vuotta putkeen parisuhteissa (välissä enintään puolen vuoden taukoja). Nyt olen ollut vuoden sinkkuna ja sellaisena aion ainakin lähivuodet pysyä.

Vierailija
19/54 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤔

Älä yleistå. Läheskään kaikilla ei ole halua ”päästä” parisuhteeseen.

Uskallan olla eri mieltä.

En tunne ketään joka todella haluaa olla sinkku. Ilman minkäänlaisia sähläyksiä kenenkään kanssa.

Enkä laske nyt muutamaa, joilla ollut kaaottisia suhteita ja ”parempi yksin”, eli eivät ole terveellisesti sinkkuina.

Vierailija
20/54 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin itsekeskeinen mies, että mietin jatkuvasti, onko tuosta mitään turvaa jos tarvitsen apua. Että huomaako tuo edes auttaa.  Silti valtaosan ajasta on kivempaa että hän on siinä kuin ettei siinä olisi ketään. 

Se on tietysti ihan toinen juttu se, että jos siinä olisi fiksumpi mies tilalla, olisi elämä paljon rennompaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme