Juuri nyt! Miehet valmistellaan sotaan lähteviksi Suomessa!
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014121018916973_uu.shtml
Että tällaista tänään! Kohta tulee postissa tieto miehen asemapaikasta!!! Ei ihan rauhanajan toiminnalta kuulosta.
Kommentit (44)
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 22:36"]
Joka ainut kertausharjoituksissa ollut saa tietää sodan ajan sijoituksensa ja kyllä, kyseisen tiedon on aiemmin itse saanut otettua selville. Turhaa hysterisointia, jos sodan ajan sijoituksella tulevaisuudessa tulee olemaan käytännön merkitystä niin asiaa on turha vielä pelätä ja pelotella muita.
korppi II/10
[/quote]
Hmm, ihan näin btw, kokeeko kukaan toinen nää sotajutut ja erityisesti suomalaiset inttipojat asuissaan jotenkin tolkuttoman kuumina? Jotenkin sellanen rauhallinen miehekkyys. t. 19v
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 02:43"]
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 22:36"]
Joka ainut kertausharjoituksissa ollut saa tietää sodan ajan sijoituksensa ja kyllä, kyseisen tiedon on aiemmin itse saanut otettua selville. Turhaa hysterisointia, jos sodan ajan sijoituksella tulevaisuudessa tulee olemaan käytännön merkitystä niin asiaa on turha vielä pelätä ja pelotella muita.
korppi II/10
[/quote]
Hmm, ihan näin btw, kokeeko kukaan toinen nää sotajutut ja erityisesti suomalaiset inttipojat asuissaan jotenkin tolkuttoman kuumina? Jotenkin sellanen rauhallinen miehekkyys. t. 19v
[/quote]
19v miehekkyys=)
Vain miehetkö sinne armeijaan/sotaan vain lähtevätkin? ... Ok, ihan turhaan sitten mun naispuolinen kaverini kävi armeijan ja rauhanturvaajatehtävissä, jos hänellä ei olekaan mitään saumaa tositilanteeseessa. (kunhan nussin pilkkua...)
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 23:36"]
Minä olen nyt jo muuttamassa Norjaan. Sinkkuna tämä on helppoa. Naton turva estää sodat ja ainakin minun alallani (sairaanhoitaja) palkat on selvästi paremmat kuin Suomessa.
[/quote]
Teet aivan oikein ja toivottavsti pikkusella hopulla:) Jos on omaisuutta täällä niin vaihda ne kultaan.
-scientia potentia est-