Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jes, sain Roa-kuurin!

Vierailija
10.12.2014 |

1,5 vuotta koitin josko Diane novat auttaisi, ei auttaneet. 10 vuotta tästä kärsinyt ja takana 2 ab-kuuriakin, ei mitään tehoa. Paisetta puskee leukaan minkä kerkee. Jos nyt loppuisi.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuu mutta samalla loppuu elimistön normaali toiminta loppuelämäksesi. Nauti tuhoutuneesta kehostasi.

Vierailija
2/25 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 21:56"]Loppuu mutta samalla loppuu elimistön normaali toiminta loppuelämäksesi. Nauti tuhoutuneesta kehostasi.
[/quote]

No tällä hetkellä tuntuu, että otan mieluummin vähän vajaalla käyvän kropan kuin finnit :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 21:56"]

Loppuu mutta samalla loppuu elimistön normaali toiminta loppuelämäksesi. Nauti tuhoutuneesta kehostasi.

[/quote]

Kerrotko, miten tämä ilmenee? Olen syönyt roakuurin joskus vuosia sitten: pääsin iho-ongelmista mutta en huomannut muuta vaikutusta. Kuinka elimistöni normaali toiminta on loppunut, jos sitä ei mistään huomaa?

Vierailija
4/25 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 22:01"]

[/quote]

Kerrotko, miten tämä ilmenee? Olen syönyt roakuurin joskus vuosia sitten: pääsin iho-ongelmista mutta en huomannut muuta vaikutusta. Kuinka elimistöni normaali toiminta on loppunut, jos sitä ei mistään huomaa?

[/quote]

Esim.

http://healthimpactnews.com/2012/popular-acne-drug-is-one-of-the-most-dangerous-drugs-ever-made/

http://articles.mercola.com/sites/articles/archive/2012/12/12/acne-drug-accutane.aspx

Lisää löytyy vaikka millä mitalla netistä.

Lääke on jo kielletty useassa maassa

Vierailija
5/25 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onneksi mä sain kuurin ennen kuin kielletään täälläkin! Ei näö finnit vaan lähde lievemmillä keinoilla pois.

Vierailija
6/25 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Höpöhöpö.

Vierailija
7/25 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan että tepsii.

Itse olen syönyt kaksi kuuria ja finnit palasivat aina uudelleen. Mieluummin elän näiden finnien ja paiseiden kanssa kuin kärsin jälleen kuurin sivuvaikutuksista.

Vierailija
8/25 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mitäs sitä nyt tekis terveillä sisäelimillä kumha naama on puhtoinen. Minäkin kärsin aknesta, mutta roaan en kyllä menis koskemaan. Enkä kyllä antibioottejakaan halua. Mieluummin olen ikuinen pizzanaama sitten jos mikään muu ei auta.

Vierailija
9/25 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 22:00"]

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 21:56"]Loppuu mutta samalla loppuu elimistön normaali toiminta loppuelämäksesi. Nauti tuhoutuneesta kehostasi. [/quote] No tällä hetkellä tuntuu, että otan mieluummin vähän vajaalla käyvän kropan kuin finnit :D

[/quote]

Aivothan sulla jo käykin vajaalla...

Vierailija
10/25 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kysymys: oletteko kokeilleet jättää gluteenia pois ruuasta? 

Vierailija
11/25 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 22:33"]Yksi kysymys: oletteko kokeilleet jättää gluteenia pois ruuasta? 
[/quote]

Voi jessus teitä hurupäitä.

Vierailija
12/25 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 22:14"]

Esim.

http://healthimpactnews.com/2012/popular-acne-drug-is-one-of-the-most-dangerous-drugs-ever-made/

http://articles.mercola.com/sites/articles/archive/2012/12/12/acne-drug-accutane.aspx

[/quote]

Ja sinä uskot noihin höpöhöpölähteisiin? :D Ymmärrätkö edes kaikkea diipadaapaa mitä noissa lukee?

Vierailija
13/25 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun hyvä ystävä käytti tuota lääkettä aikoinaan. Nyt on ollut psyykkisiä ongelmia hänellä viimeiset 6 vuotta ja jätti yliopiston kesken. Ollut hoidossa psyk.sairaalassa ja työkyvytön, eläkepaperit on.

Tiedä sitten edesauttoiko lääke psyykkeen ongelmia?

Vierailija
14/25 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 22:33"]

Yksi kysymys: oletteko kokeilleet jättää gluteenia pois ruuasta? 

[/quote]

Olen, ei mitään vaikutusta. Karppasin vuosikausia eikä sillä ollut mitään vaikutusta akneeni. Olen myös kokeillut virallisterveellistä ruokavaliota, välimeren ruokavaliota, kasvisruokavaliota, vegaaniruokavaliota, kaikki useita vuosia, eikä mistään ole ollut apua akneeni. Ihotautilääkärini sanoi ettei ruokavaliolla ole vaikutusta akneen ja itse tosiaan olen tämän asian käytännössä todennut.

Vierailija
15/25 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 22:39"]

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 22:14"]

Esim.

[/quote]

Ja sinä uskot noihin höpöhöpölähteisiin? :D Ymmärrätkö edes kaikkea diipadaapaa mitä noissa lukee?

[/quote]

Entä jos se diipadaapa pitääkin paikkansa oman elämän kohdalla? Sanon vain, että onnea heille, jotka Roasta selviävät ilman ongelmia :) Oma terveyteni meni ikävä kyllä sen myötä rappiolle.

Niin ja en ole tuo aiempaan viestiin linkit laittanut kirjoittaja.

Vierailija
16/25 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 22:35"][quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 22:33"]Yksi kysymys: oletteko kokeilleet jättää gluteenia pois ruuasta? 
[/quote]

Voi jessus teitä hurupäitä.
[/quote]

Tuo on oikeasti totta, gluteeniherkille gluteeni pitää tulehdusta kehossa yllä ja iho kärsii.
Mutta tyhmälle ei jaksa vääntää rautalangasta ;)

Vierailija
18/25 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo ihan kamalaa lääkettä, mutta taitaa olla ainoa joka monelle loppupeleissä auttaa? Jotenkin käsittämätöntä ettei tuohonkaan tautiin ole mitään muuta hoitovaihtoehtoa. 

Siinä olisi jollekin lääkeyhtiölle loistava keino tienata paljon rahaa, jos keksisi paremman lääkkeen. Ilmeisesti vaan niin vaikeasti hoidettava vaiva, ettei lääkettä ilman sivuvaikutuksia noin vaan helposti kehitetä.

Vierailija
19/25 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 22:46"]Onhan tuo ihan kamalaa lääkettä, mutta taitaa olla ainoa joka monelle loppupeleissä auttaa? Jotenkin käsittämätöntä ettei tuohonkaan tautiin ole mitään muuta hoitovaihtoehtoa. 

Siinä olisi jollekin lääkeyhtiölle loistava keino tienata paljon rahaa, jos keksisi paremman lääkkeen. Ilmeisesti vaan niin vaikeasti hoidettava vaiva, ettei lääkettä ilman sivuvaikutuksia noin vaan helposti kehitetä.
[/quote]
Niin ja ajattele, mikä menetys kosmetiikkabisnekselle jos hyvä lääke akneen keksittäisiin...

Vierailija
20/25 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 22:46"]

Onhan tuo ihan kamalaa lääkettä, mutta taitaa olla ainoa joka monelle loppupeleissä auttaa? Jotenkin käsittämätöntä ettei tuohonkaan tautiin ole mitään muuta hoitovaihtoehtoa. 

[/quote]

Auttoi se vuodeksi. Sen jälkeen onkin elämä ollut yhtä helvettiä terveysongelmien ja aknen kanssa.

T:16

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän