Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako muka heittää ulos baarista jos laulaa karaokea väärillä sanoilla

Vierailija
10.12.2014 |

Olin viime viikon lauantaina baarissa ja portsari heitti minut ulos sen takia, että lauloin karaokea muka liian rivoilla sanoilla. Onko muka riittävä syy heittää pihalle? Varsinkin, kun muutkin lauloi siellä rivoja, esim. joku ennen minua lauloi Tehosekoittimen Hetken tie on kevyt, jossa lauletaan "takkuiset hiukset rinnoillasi", jne. Ja muutenkin saman baarin toisessa kerroksessa tulee kaikkea rivoakin musiikkia, kuten Pitbullia ja Nicki Minajin Anaconda. Tuntuu tähän nähden henkilökohtaiselta vainolta ja tosi ammattitaidottomalta tämä portsarin ratkaisu. Oli tosi noloa joutua yksin pihalle, kun kaikki kaverit sai jäädä. Lauloin Arja Korisevan Hymyhuulet, mutta lauloin hymyhuulien tilalla häpyhuulet. Lähetin baarin omistajalle palautettakin, mutta en ole saanut siihen vieläkään mitään vastausta.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 02:00"]

Sitä paitsi mitä haet tuolla, että laitat ravintolaan vielä palautettakin asiasta? Voin kertoa että sun palautteelle kyllä niin nauretaan ravintolan henkilökunnan kesken ja pitkään.. En ikinä kehtaisi tehdä reklamaatiota ravintolaan, josta olisin lentänyt pihalle oman tyhmyyden takia+sen jälkeen kun olisin kailottanut karaoksessa koko kansan kuullen häpyhuulista..itse häpeisin ja kaivautuisin maan alle piiloon vuodeksi..

[/quote]

Laitoin palautetta sen takia, että minun ulos heittämiseni tuollaisin perustein ei ollut mitenkään linjassa ravintolan yleisen musiikkilinjauksen kanssa. Pelkuri omistaja ei ole vieläkään vastannut mitään.

Vierailija
2/20 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 oli siis ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huono, ei jatkoon.

Vierailija
4/20 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei saa. Häpyhuulet löytyy jokaiselta naiselta, eikö niissä ole mtään hävettävää. Olen minäkin laulanut väärillä sanoilla, se piristää.

Vierailija
5/20 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja ennen kuin joku kerkeää siihen vedota niin en ollut edes juurikaan humalassa, mitään oikeaa syytä ulos heittämiselle ei ollut.

Vierailija
6/20 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 oli siis ap

Vierailija
7/20 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei vaan ollut nyt hauskaa, deal with it.:)

Vierailija
8/20 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolalla on lupa valita asiakkaansa.

Vierailija
9/20 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tyttö kertoi että karaokessa palaa pinna vetäjältä jos siellä alkaa vaan kiljumaan täysillä ja huutelemaan kaikenlaista. Kokeiltiin sitä yhden kerran ja meidän mikrofoneista otettiin virta pois ja luvattiin ettei tehdä enää mutta sitten tehtiin taas ja meidän käskettiin poistua häiriköinnin takia. 

Vierailija
10/20 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se on varmaan aika sama mitä siihen mikrofoniin pelleilet niin niillä ei riitä huumori. Karaoke olis paljon hauskempaa ja suositumpaa jos siinä saisi sekoilla. Nauramisestakin mikkiin joutuu pois. 

Vierailija
11/20 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitelkaa että jotkut on oksentaneet niihin mkrofoneihin ja jotkut sylkeneet. Jollain vähän huono olo no sori tää oksennus mutta miten joku selittää sylkemisen????

Vierailija
12/20 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääliö on syytäkin poistaa muiden viihtyvyyden takia.

Vierailija
13/20 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 23:14"]

Ääliö on syytäkin poistaa muiden viihtyvyyden takia.

[/quote]

Mä en ihan ymmärrä mitä se haittaa kun se on harmitonta hauskan pitämistä. Monia naurattaa....

Vierailija
14/20 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi et ollut Pohjois-Koreassa. Siellä tuo olisi ollut riittävä syy teloitukseen.

http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288758232438.html

Vierailija
15/20 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 22:00"]Niin ja ennen kuin joku kerkeää siihen vedota niin en ollut edes juurikaan humalassa, mitään oikeaa syytä ulos heittämiselle ei ollut.
[/quote]

Luulen, että olit jo valmiiksi käyttäytynyt siellä ärsyttävästi ja toi oli se viimeinen pisara.

Vierailija
16/20 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yksistään häpyhuulien takia mutta jos on vielä tolkuttoman huono laulajakin niin kyllä siinä on jo riittävästi aihetta. Eikä niitä Tehosekoittimen varsin hienoja lyriikoita voi verrata mitenkään hassunhauskaan "häpyhuulet suukon saavat, häpyhuulet huomataan".

Vierailija
17/20 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti saa. Baarilla on täysi oikeus valita asiakkaansa ja jos asiakkaan laulama hassunhauska pikkurivo väännös hymyhuulista (joka kuullaan noin kerran illassa, vähintään) ei iske niin pihalle vaan.

Vierailija
18/20 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa tottakai! Ravintola saa itse valita asiakkaansa. Voit lentää pihalle vaikka senkin takia, että sulla on vääränlaiset kengät/housut tms päällä baariin mennessä. Ja ravintolatyöntekijänä voin kertoa, että ihan kaikki asiakkaiden hassunhauskat vitsit lakkaa jossain vaiheessa hymyilyttämästä kun niitä tarpeeksi kauan joutuu kuuntelemaan..

Vierailija
19/20 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole hauska. Älä laula enää ikinä karaokea.

Vierailija
20/20 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi mitä haet tuolla, että laitat ravintolaan vielä palautettakin asiasta? Voin kertoa että sun palautteelle kyllä niin nauretaan ravintolan henkilökunnan kesken ja pitkään.. En ikinä kehtaisi tehdä reklamaatiota ravintolaan, josta olisin lentänyt pihalle oman tyhmyyden takia+sen jälkeen kun olisin kailottanut karaoksessa koko kansan kuullen häpyhuulista..itse häpeisin ja kaivautuisin maan alle piiloon vuodeksi..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi