Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VL äidit

Vierailija
10.12.2014 |

Haluaisitteko kertoa millaista apua saatte ha miten arki onnistuu? Miten jaksatte univelkaa ja valvomista? Miten saatte omaa aikaa? Miten pidätte parisuhteen kunnossa?

Kysyn koska ihailen monia. Minulla on yksi vauva ja pari isompaa ja olen silti aina väsynyt ja äärirajoilla vaikka en tiedä miksi verrattuna teihin.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 22:52"][quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 22:48"]

Mikä on vl? Koskaan kuullutkaan...

[/quote]

vähälämpöinen
[/quote]
todella hyvä suomennos....keksitkö lisää näitä?

Vierailija
22/25 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa vastata muutakuin että lapsiluku ei aina korreloi elämän rankkuuden kanssa. Meillä oli rankinta kun oli 1 vauva ja isoja vastoinkäymisiä. Rukoilin silloin että voi kum ne otettaisiin pois niin ilolla huolehtisin isosta perheestä. Nyt on vähän isompi perhe ja enemmän työtä mutta ne suuret surut on hälventyneet. Olen kiitollinen että rukoukset kuultiin. -vl äiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan 14 ja 16. Haluan myös muistuttaa että älkää leimatko meitä kaikkia yhden kirjan perusteella (ylh. mainittuun Taivaslaulu-kirjaan vedoten). Kaikki eivät varmasti jaksa ja siitä on hyvä puhua. Mutta itse voin sanoa olevani onnellinen. Lapset tuovat paljon voimaa elämään, sisältöä ja merkitystä, ja on ihana nähdä miten isot ja pienet lapset jakavat siunausta toisilleen.
Apua saa sukulaisilta ja muilta uskovaisilta. Pelkällä uskolla jaksaa jo pitkälle pyörittää arkea. Ihanaa arkea, välillä riitoja, mutta aina kuitenkin yhtä köyttä vetäen :)
T. vl

Vierailija
24/25 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksaminen on asenne. Koskee ihan työelämän ja yksityiselämänkin vaikeuksia, menetyksiä, rankkuutta jne. Jos alkaa epäillä itseään tai menettää toivonsa, peli alkaa olla menetetty tai elo on ainakin ihan suossa rämpimistä.

Vierailija
25/25 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin kauheata yleistämistä !!!

Vl 12 v ja kaikki ei välttämättä ole totta. Ei me mikään LAHKO OLLA!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi