Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunteet mieheen täysin kuolleet -aiotaan jatkaa yhdessä

Vierailija
10.12.2014 |

Ei voida kuvitellakaan eroa, mutta rakkaus on kuollut. Ollaan kavereita, ja arki sujuu tosi hyvin, perhe toimii hienosti. Kahdestaan ei vaan huvita olla, seksiä ei ole eikä läheisyyttä.

Aika laimee elämä mulla. No, onneksi on mielenkiintoinen työ.

Ehkä me rakastutaan vielä joskus uudestaan...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä täysin sama tilanne.. salaa haaveilen halauksesta

Vierailija
2/3 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Erotaan ehkä sitten kun lapset on aikuisia. Ellei joku ihme tapahdu sitä ennen. Mun elämäni ei tosin ole ollenkaan laimeaa. Käydään viihteellä erikseen ja tapaillaan omia kavereitamme. Olen helposti ihastuvaa sorttia ja aina on vähän jotain pientä vipinää menossa, enkä enempää kaipaakaan. Miespuoliset kaverini kohtelevat minua kuin kuningatarta ja se kyllä pitää mieleni virkeänä, vaikka kotona onkin "laimeaa".  Omille harrastuksillekin on hyvin aikaa, kun ei tarvitse mitään "parisuhdeaikaa". Kyllä me aina välillä yritetään jotain yhdessäkin tehdä, mutta eihän siitä oikein ikinä muuta tule kuin riitaa. Arki sujuu kuitenkin hyvin ja kummallakaan ei ole intressejä alkaa säätämään omaisuuden puolittamisen ja lasten sinne tänne pallottelemisen kanssa. Näin on toistaiseksi ihan hyvä. :-) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 21:06"]meillä täysin sama tilanne.. salaa haaveilen halauksesta
[/quote]

No mikset ota ja halaa?