Päivän PAKOLLINEN KISSA-ALOITUS.
Joku yksittäinen kissanomistaja tekee tänne joka ainoa päivä yhden pakollisen kissa-aiheisen aloituksen. Miksi?
Kommentit (36)
Ja kisujen kaikki ihanaiset ja omituiset nukkumis asennot. Oih! Ja kun ne köllivät niin tyytyväisinä ja pehmoisen näköisinä :)
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 23:01"]
Ja kisujen kaikki ihanaiset ja omituiset nukkumis asennot. Oih! Ja kun ne köllivät niin tyytyväisinä ja pehmoisen näköisinä :)
[/quote]
Just! Ensin nukkuu tassujensa päällä, sitten kellahtaa kyljelleen ja täysin rentoutuneena makaa selällään valkoinen vatsa ja kaikki tassut ylöspäin. Ja kuorsaa silleen ihan hiljaa.
Aivan vastustamattoman ihana otus.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 21:54"]MÄ SAAN KISSAN SUNNUNTAINA!!!!!
[/quote]
Onnea! :) toivottelee emäntä ja kaksi ihanaa kisua
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 23:56"]
Kissat tuoksuu ihanalle!
[/quote]
Ja niiden pissi varsinkin.
Ja miten sen aikeet näkee hännästä ja korvista. Tiaiset hyppii pihalla ja kissan häntä vispaa kun se vahtii ikkunalaudalla. Pihalla se sitten turhautuu pensaan alla matalana, kun samat tiaiset tirskuttaa ja vittuilee sille metrin päässä pensaan yläoksilla.
Vaan tulkoot liian lähelle...
Mahtava eläin kertakaikkiaan, ainoastaan kissanomistaja tietää kuinka hienosta eläimestä on kyse. Minulla oli pennusta asti kissa, nukkui pois vuosia sitten. En olisi ikinä uskonut kuinka kovasti voi raavas mies johonkin eläimeen kiintyä. Aina tuli kissa lohduttamaan ja kehräämään kun vitutti ja kaikki ilot, sekä surut se minun kanssa näki ja koki :)
Hyi kissat on ällöjä