Miksette usko minun olevan 12-vuotias?
Ettei tuo Joulupuu -ketjuni menisi pilalle (=ohi aiheen) tuosta riitelystä, niin kysynpä nyt: miksette usko minun olevan 12v?
-12v tyttö
Kommentit (54)
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 21:54"]No viimeksi hengasit puhelimella netissä melkein puolen yön aikaan. Vapaa netti 12 vuotiaalla ilman valvontaa ja vielä yöllä, ei kuulosta hyvältä.
Lasten netin käyttöä pitää valvoa ja se on vanhempien tehtävä.
[/quote]
Oikeasti alapeukuttajat, onko ko asia teistä täysin ok?
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 22:14"]Ja mä oon astronautti.
[/quote]
Ok! :) Hieno ammatinvalinta.
-12v tyttö
Älkää olko ilkeitä tytölle. Hei 12-vuotias! Menepä nukkumaan. Huomenna taas kouluun.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 22:15"][quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 21:54"]No viimeksi hengasit puhelimella netissä melkein puolen yön aikaan. Vapaa netti 12 vuotiaalla ilman valvontaa ja vielä yöllä, ei kuulosta hyvältä.
Lasten netin käyttöä pitää valvoa ja se on vanhempien tehtävä.
[/quote]
Oikeasti alapeukuttajat, onko ko asia teistä täysin ok?
[/quote]
Toi "12 v tyttö" ite alapeukuttelee.. Jotkut vaan osaa. Haluaisin itekin osata peukutella ja alapeukutella samaa viestiä monta kertaa :D
No ainakin tyhmä olet. Aiot jo tuon ikäisenä oppia kaikki av-mammojen tavat. Varmaan jos joku mies käskee sut tsättäilemään niin suostut siihenkin?
Huhhuh, onneksi ei ollut noin paskaa ja tylsää lapsuutta että pitäs isojen ihmisten palstoilla kinuta huomiota. :D hmh....
T n 20
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 22:08"]Lol nolo xD
[/quote]
No äksdee.
-12v tyttö