Laadukkaat terveet munasolut - hedelmöityshoidot
Laadukkaat terveet munasolut - mikä tukee sitä?
Hedelmöityshoidot edessä ja yritys tehdä se mitä voi, jotta munasolut kypsyisi terveiksi ja vahvoiksi
Kommentit (10)
Etutöölössä on yksi akupunktiohoitola, jossa kiinalainen lääkäri yhdistää länsimaiseen lääketieteeseen Kiinan lääketieteen.
Meillä käynnit siellä tuotti tulosta, sitä ennen hedelmöitys hoidot oli tuloksettomia. Nyt on kolme lasta.
M40
Vierailija kirjoitti:
Ubiquinol, liikunta, hyvät proteiinit, raskausajan vitamiinit.
Jos munasoluissa on jotain vialla, ei nämä keinot sitä enää korjaa. Lumevaikutus niillä toki voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Hyvistä rasvoista mä olen kuullut, mut mitä on hyvät proteiinit?
Vierailija kirjoitti:
Etutöölössä on yksi akupunktiohoitola, jossa kiinalainen lääkäri yhdistää länsimaiseen lääketieteeseen Kiinan lääketieteen.
Meillä käynnit siellä tuotti tulosta, sitä ennen hedelmöitys hoidot oli tuloksettomia. Nyt on kolme lasta.
M40
Sellasta
Jos ihmisellä on terveet ja laadukkaat munasolut hän ei hedelmöityshoitoja tarvitse, luonto hoitaa.
Olet jo myöhässä. Munasolut on naisen kehossa alusta asti ja kaikki eläminen vaikuttaa niihin. Jos on ongelmia niin ne on kaikissa munasoluissa, teitpä mitä hyvänsä enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvistä rasvoista mä olen kuullut, mut mitä on hyvät proteiinit?
Tarkista aminohappokoostumus. Syö monipuolisesti!
Vierailija kirjoitti:
Jos ihmisellä on terveet ja laadukkaat munasolut hän ei hedelmöityshoitoja tarvitse, luonto hoitaa.
Paitsi jos hoitoihin mennään siittiöiden määrän tai laadun vuoksi.