Miksette usko minun olevan 12-vuotias?
Ettei tuo Joulupuu -ketjuni menisi pilalle (=ohi aiheen) tuosta riitelystä, niin kysynpä nyt: miksette usko minun olevan 12v?
-12v tyttö
Kommentit (54)
Koska kirjoitustyylisi paljastaa ettet ole. KUKAAN 12v tyttö ei osaisi kirjoittaa tuolla tavalla. Sen verran paljon olen nuorisoa tuntenut ja ollut nuori itsekin.
12-vuotiaat eivät roiku keskustelupalstoilla.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 09:17"]Koska kirjoitustyylisi paljastaa ettet ole. KUKAAN 12v tyttö ei osaisi kirjoittaa tuolla tavalla. Sen verran paljon olen nuorisoa tuntenut ja ollut nuori itsekin.
[/quote]
Upeaa, olen siis poikkeus! Olen otettu, todellakin :)
-12v tyttö
Nauran.. Et ole otettu, vaan kolmekymppinen elämäänsä kyllästynyt
Mene pois. Leikkimään ja nukkumaan hop hop
Ei toi ikästen kuulu selailla keskustelupalstoja
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 20:08"]Ei toi ikästen kuulu selailla keskustelupalstoja
[/quote]
Kaikki selailee nykyään keskustelupalstoja.
-12v tyttö
Jos olet oikeasti, olen erittäin huolestunut. Pitäisi olla parempaa tekemistä kuin vauvapalstailla.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 20:11"]Jos olet oikeasti, olen erittäin huolestunut. Pitäisi olla parempaa tekemistä kuin vauvapalstailla.
[/quote]
Tämä
6: Olen kännykällä. Ja miksi se pitäisi laittaa pois?
7: Täällä on kivaa.
-12v tyttö
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 20:13"]LS ilmoitus
[/quote]
Mistä syystä?
-12v tyttö
12v tyttö mammapalstalla joka peukuttaa itseänsä.
Todella friikki tapaus ! Äitinä olisin syvästi huolissani
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 20:16"]12v tyttö mammapalstalla joka peukuttaa itseänsä.
Todella friikki tapaus ! Äitinä olisin syvästi huolissani
[/quote]
En peukuta itseäni? :D
-12v tyttö
No, ikäiseksesi oot aika hyvä kirjottamaan (vertaa muut 12 -vuotiaat) Siksi en halua uskoa
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 20:24"]No, ikäiseksesi oot aika hyvä kirjottamaan (vertaa muut 12 -vuotiaat) Siksi en halua uskoa
[/quote]
Aijaa :o Kyllä moni luokastamme kirjoittaa näin.
-12v tyttö
Pitäisikö jotain kiinnostaa kuinka vanha olet tai kuka olet? Minua ei ainakaan kiinnosta pätkän vertaa.
^ juuri niin