Eroon mustasukkaisuudesta
Olen maailman mustasukkaisia tyttöystävä, miten saisin mustasukkaisuuden loppumaan??? Help
Kommentit (5)
Mustasukkaisuuden iskiessä käännät ajatuksen johonkin muuhun. Mustasukkaisuus on turha tunne ja haittaa vain elämääsi. Toisen teoille et voi mitään, joten älä turhaan mieti.
Luotstko itseesi? Psykoanalyyttisesti mistasukkaisimmat eivät pohjimmiltaan luota itseensä. Ja ihminen aina kuvittelee kaikkien ihmisten olevan samanlaisia kuin itse. Ja kun itseen ei voi luottaa, niin....
Olen itse todella mustasukkainen ja se myös näkyy, mutta olen nykyään alkanu puhumaan ihan suoraan mistä olen mustasukkainen ja kerron että mikä harmittaa jne. Ja poikaystäväni ymmärtää. Olen myös yrittänyt rauhoittua ennenkuon saan mitään hepulia. Kannattaa oikeesti hetki miettiä ja rauhoittua ja jos se ei esim seuraavana päivänä haittaa mistä olet mustis niin älä ota sitä edes puheeksi.
Hyväksymällä totuuden:Kaikki miehet pettää.Ainakin suurin osa.Joka muuta väittää on sinisilmäinen hölmö.Seksuaalinen halu voittaa moraalin.Oma ratkaisuni:petän itsekin silloin tällöin.Auttaa jonkun verran.