Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lude-epäily

Vierailija
02.12.2014 |

Havaitsin jalassani lauantai aamuna 3 pientä puremajälkeä. Muistelin, että hyttysenpistoa muistuttavia jälkiä oli ollut myös noin kuukausi sitten. Tässä muutaman päivän googlettelun jälkeen olen tullut siihen tulokseen, että meillä on luteita. Puremia aina kolme aika perättäin. Noh, sängynjalkoihin on asetettu kakspuoliteipit ja kaikki petivaatteet pesty 90 asteessa. Illalla makoilin sängyssä eikä uni tullut millään. Sitten bongasin sen ikkunanpielestä. Siinä se kellotteli täydellä mahallaan ja tuijotti minua. Mietin 3,5 tuntia miten saisin sen pyydystettyä. Lopulta uskalsin nousta ja hiippailin hakemaan kakspuoliteipin. Nopealla liikkeellä painelin teipin siihen kiinni. Mitä kummaa?? Ruuvi saa###a. Muilla kokemuksia lude-epäilyn tuomasta vainoharhaisuudesta?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on luteita niin ne ei iha helpolla lähe :D

Vierailija
2/7 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu niin mä oon lukenu tässä muutamana päivänä :/ en uskalla mennä nukkumaan vaikka mun näköhavainto osoittautuikin ruuviksi. Sydän hakkaa ja tähyilen vaan ympärille :/ ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen soittamaan heti talonyhtiöön, jos vähänkään epäilet luteita. Meillä oli ja voin kertoa, että mitä kauemmin odotat, sitä pahemmaksi tilanne menee. Talonyhtiö maksoi myrkytyksen ja nyt on niin helpottunut olo. Harmittaa, etten toiminut heti, kun epäilykset heräsi.

Vierailija
4/7 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne tuholaistorjujat varmistavat että kyseessä on nimenomaan lude? Puremajälkiä on. Teippeihin ei ole toistaiseksi jäänyt mitään. Ap

Vierailija
5/7 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/7 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on asunnossa, taloyhtiössä, naapuritalossa, korttelissa ja itse asiassa koko kaupunginosassa turkiskuoriaisia. Olen onnistunut aika hyvin häätämään ne naapuriin, mutta välillä säikyn esim. vaatteista tulleita pieniä nukkapalloja, pöydälle pudonneita auringonkukansiemeniä ja langanpätkiä. Vihaan, VIHAAN, kaikkia ötököitä.

Vierailija
7/7 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli taloyhtiössä ludetapaus. Tarkastaja kävi joka asunnossa. Ei ollut luteita meidän asunnossa, mutta kyllä sitä öisin mietti ja jokaisen roskan makkarin lattialla ja oksanreiän sängynjaloissa syynäsi sydän pamppaillen. Tarkastaja osaa kyllä katsoa oikeista paikoista ja tunnistaa esim. luteen ulosteet sängyn pohjassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi