Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kauniina vaikea elää?

Vierailija
13.10.2021 |

Kateus ym. Kertokaa kokemuksia.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmia on, mutta ne ovat erilaisia kuin rumilla.

Vierailija
2/34 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallista. Aina on joku kauniimpi ja aina sillä miehellä jonka haluaisi on joku kauniimpi. Me kaikki jäämme jonkun varjoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin tapaus itselläni oli ulkomailla myöhäisteini-iässä joutua rikollisliigan ympäröimäksi, vaikka olin perheen kanssa liikenteessä, koska miehet halusivat ostaa minut isältäni.

Vierailija
4/34 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tavallista. Aina on joku kauniimpi ja aina sillä miehellä jonka haluaisi on joku kauniimpi. Me kaikki jäämme jonkun varjoon.

Tuollaiseen en ole koskaan törmännyt. Erikoinen ajattelutapa.

Vierailija
5/34 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniina vielä menee mutta kun on rahaakin yli tarpeiden niin sen kanssa ei niinkään.

Vierailija
6/34 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Olen päässyt elämässä suhteellisen helpolla. Vanhemmat hemmottelivat, olin opettajien lemppari ala-asteelta yliopistoon riippumatta siitä miten käyttäydyin tai suoriuduin. Työtä on ollut helppo saada. Kumppaniehdokkaita riittää ja baarissa minulle tilataan shampanjaa vastineeksi siitä että kanssani saa hetken aikaa jutella.

Vierailija
7/34 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihmisestä. Tyhmä kysymys. Itse en ole kaunis ja silti saan häiriköintiä, kateutta ja minut on riskattu useaan kertaan.

Vierailija
8/34 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä et ole niin kaunis kuin luulet. Parisuhteissa olevat miehet iskivät minua jatkuvasti.

Vierailija
9/34 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole erityisen kaunis, mutta minua on ahdisteltu, esineellistetty ja stalkattu aivan riittämiin yhdeksi ihmisiäksi. Vaikeaa kuvitella, millaista jonkun tosikaunottaren elämä olisi. 

Olen myös huomannut, että jos on lapsesta asti ollut kaunis, älykäs, hauska, karismaattinen tms. ja myös kuullut siitä, se sinänsä hieno ominaisuus menettää tehonsa jossain vaiheessa, eikä tunnu enää miltään. Olen melko älykäs, ja pidän sitä kaikista turhimpana ja vaikeimpana ominaisuutenani.

Vierailija
10/34 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asioihin suhtautuu ongelmana niin kyllä. Harvemmin kukaan mies lähestyy puhtaasti kaverina. Tämän toki tiedostan ja en anna asioiden luisua tietyn rajan yli. Naiset katsovat todella pahasti, sitten kun avaan suuni, lähes poikkeuksetta he ovat sanoneet että olen "ihan erilainen kuin mä luulin". Minun täytyy tehdä kovasti töitä ollakseni uskottava: Isorintainen, hoikka blondi saa helposti tyhmän leiman. Toki gradua vaille maisteri olen, se yleensä on riittänyt poistamaan epäilyt.

Mutta joo, en ole jaksanut stressata asiasta. Pyrkyreitä riittää, mutta niitä ei noteerata. 

Hyviä puolia: Kaunis nainen saa kenet haluaa, joka viikonloppu on kutsuja kaikenmaailman kissanristiäisiin, paljon sellaista saan "ilmaiseksi", mistä joku tavallisemman näköinen nainen saattaisi joutua maksamaan. Esimerkiksi talvirenkaiden vaihto tänään. 

Vierailija
11/34 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaikeaa, kun en tiedä mihin sen kaiken Onlyfansista tulevan rahan oikein laittaisi :(

Vierailija
12/34 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis nainen ei saa helposti ystäviä. Saa osakseen vihaisia epäystävällisiä katseita muilta naisilta. Humalaiset naiset ravintolassa voivat jopa puhua pahaa niin että kuulen. Onpa yritetty kaataa drinkkiä hiuksiin tanssilattiallakin. Kaikkea tällaista vaikka en ole ikinä ollut kenellekään mikään uhka. Olen kiltti, ystävällinen ja minulla on korkea moraali. En todellakaan ole ikinä yrittänyt tai edes halunnut muiden miehiä viedä enkä flirttailla.

Vierailija
13/34 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä et ole niin kaunis kuin luulet. Parisuhteissa olevat miehet iskivät minua jatkuvasti.

Niin minuakin, mutta se ei tosiaan tarkoita että olisivat takiani jättäneet sen ensimmäisen naisen. En pidä tuota jonkun miehen saamista sänkyyn minään kehumisen arvoisena asiana. Se nyt on niin helppoa. Vaikeampaa on oikeasti löytää joku jota itse rakastaa ja joka rakastaa yhtä paljon takaisin.

Vierailija
14/34 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiennyt että olen kaunis,siinä se meni nuoruus.

Vierailija
15/34 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en tiennyt että olen kaunis,siinä se meni nuoruus.

Varmaan tämä on se yleisin miltä se tuntuu. Oma naama on aina tavallisen näköinen.

Vierailija
16/34 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli vaikeaa. Miehet ahdistelivat siitä lähtien kun olin täyttänyt 12-13 vuotta. Ahdistelusta, käsiksi käymisistä ja parista raiskausyrityksestä on jäänyt elinikäiset traumat. Se oli hirveää.

En ole ollut, enkä ole nyt kaunis, mutta silti noita kaikkia on sattunut omalle kohdalle. Aina olen ajatellut, että johtunut vain siitä että olen ollut tyttö ja nainen.

Vierailija
17/34 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahin tapaus itselläni oli ulkomailla myöhäisteini-iässä joutua rikollisliigan ympäröimäksi, vaikka olin perheen kanssa liikenteessä, koska miehet halusivat ostaa minut isältäni.

Suostuiko isäsi?

Vierailija
18/34 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jep. Tapailet kivaa miestä ja hän ei haluakaan jatkaa kanssasi. Ei ole vaikea arvata millaisen naisen hän on sitten päätynyt valitsemaan. Ja sit kiroat kuinka tyhmä olit kun koskaan kuvittelit, että sulla olis jotain mahdollisuuksia ja että se mies vois olla oikeasti susta kiinnostunut.

Vierailija
19/34 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se haastavaa. Meinaan myöhästyä joka paikasta kun jään peilin eteen ihailemaan itseäni. Toisaalta en voisikaan saapua ensimmäisenä paikalle, koska arvokkaimmat saapuvat aina viimeisenä. Arlandan lentokentällä eivät ymmärtäneet sitä, vaan päästivät koneen lähtemään ennen kuin saavuin paikalle.

Vierailija
20/34 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se haastavaa. Meinaan myöhästyä joka paikasta kun jään peilin eteen ihailemaan itseäni. Toisaalta en voisikaan saapua ensimmäisenä paikalle, koska arvokkaimmat saapuvat aina viimeisenä. Arlandan lentokentällä eivät ymmärtäneet sitä, vaan päästivät koneen lähtemään ennen kuin saavuin paikalle.

Siinä esittäytyi kauniille kateellinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä