Onko kauniina vaikea elää?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihmisestä. Tyhmä kysymys. Itse en ole kaunis ja silti saan häiriköintiä, kateutta ja minut on riskattu useaan kertaan.
Ylivoimaista enemmistöä naisista ei raiskata koskaan. Kannattaa miettiä mitä tekee väärin, jos joutuu monta kertaa uhriksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos asioihin suhtautuu ongelmana niin kyllä. Harvemmin kukaan mies lähestyy puhtaasti kaverina. Tämän toki tiedostan ja en anna asioiden luisua tietyn rajan yli. Naiset katsovat todella pahasti, sitten kun avaan suuni, lähes poikkeuksetta he ovat sanoneet että olen "ihan erilainen kuin mä luulin". Minun täytyy tehdä kovasti töitä ollakseni uskottava: Isorintainen, hoikka blondi saa helposti tyhmän leiman. Toki gradua vaille maisteri olen, se yleensä on riittänyt poistamaan epäilyt.
Mutta joo, en ole jaksanut stressata asiasta. Pyrkyreitä riittää, mutta niitä ei noteerata.
Hyviä puolia: Kaunis nainen saa kenet haluaa, joka viikonloppu on kutsuja kaikenmaailman kissanristiäisiin, paljon sellaista saan "ilmaiseksi", mistä joku tavallisemman näköinen nainen saattaisi joutua maksamaan. Esimerkiksi talvirenkaiden vaihto tänään.
Joo, tää asioiden, palveluiden ja kaupanpäällisten tarjoaminen on jatkuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahin tapaus itselläni oli ulkomailla myöhäisteini-iässä joutua rikollisliigan ympäröimäksi, vaikka olin perheen kanssa liikenteessä, koska miehet halusivat ostaa minut isältäni.
Suostuiko isäsi?
Mitäpä lottoat.
Omien havaintojeni mukaan miehet ja vanhemmat naiset ovat pääsääntöisesti tosi kohteliaita. No, nuoret naiset eivät sitten niinkään, vaikka itse olisit tosi ystävällinen.
Kaunis nainen on aina toiselle naiselle uhka. Aina
Ikävin kokemus kauneuden takia oli se, että avioeron jälkeen muutama ystävä käänsi selkänsä minulle. Syynä kuulemma se, että pelkäsivät minun, paheellisen, kauniin naisen vievän heidän siippansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli vaikeaa. Miehet ahdistelivat siitä lähtien kun olin täyttänyt 12-13 vuotta. Ahdistelusta, käsiksi käymisistä ja parista raiskausyrityksestä on jäänyt elinikäiset traumat. Se oli hirveää.
En ole ollut, enkä ole nyt kaunis, mutta silti noita kaikkia on sattunut omalle kohdalle. Aina olen ajatellut, että johtunut vain siitä että olen ollut tyttö ja nainen.
Sama täällä. En ole mitenkään kaunis omasta tai varmasti monen muunkaan mielestä, vaan olen ihan tavallinen perisuomalainen persjalka. Silti on ahdisteltu, käyty käsiksi sekä etu- että takapuoleen ja tarjottu rahaa ihan tavallisessa baarissa jne. Ei tätä p*skaa kokeakseen tarvitse olla mitenkään viehättävä, mutta voisin kuvitella, että kauniita ahdistellaan vielä enemmän.
Olen poikkeuksellisen kauneuteni ja ihannevartaloni vuoksi joutunut työyhteisöissä persona non grata - henkilöksi, lisää vettä myllyynsä (lähinnä naiset), ovat saaneet siitä, kun kaikille lehmille ei ole sopinut se, että upean ulkonäköni lisäksi, olen hoitanut työni niin hyvin, että jopa talon ulkopuoliset asiakkuudet ovat minun työskentelyäni ylistäneet ja toimitusjohtajalle asiasta viestineet. Kateus on paha sairaus!
Kukaan ei ole nuori ja kaunis ikuisesti.
Kaikelle on aikansa ja paikkansa.
Mitäs minä kaunis nainen, kiitän syvästi äitiä ja isää, että ovat tällaisen kauniin ja mukava naisen yhdessä leiponeet. Helppoa se ei ole ollut, mutta kauniina on jotenkin mukavampaa. Kiitos vanhemmat!
Asennekysymys. Kateellisia riittää, oma valinta päästäänkö toisten huonot teot tai puheet ihon alle vai elääkö puhtaasti omaa elämäänsä.
Vuosikymmeniä sitten olin kaunis. En ole enää. Kaipaan paljon kauniita vuosiani. Elämä oli helppoa, olin jatkuvasti saamassa jotain ja ihmiset hakeutuivat seuraani. No ei ehkä naiset niin paljon.
Nuorena olin kaunis. Osallistuin missikisoihinkin. Mitään extraa ei kauneus silti mielestäni tuonut, kateutta ja kiusaamista lähinnä.
Aina joutui ”downplayaamaan” itseään eikä naisista silti kovin helpolla kaveria löytynyt. Miehet eivät juuri uskaltaneet tehdä aloitetta.
Ach, ihana keski-ikä ja joukkoon katoaminen. Ulkomuoto ei jaksa enää kiinnostaa. Tykkään.
On siis niin hirveen vaikeeta kauneuden vuoksi elää. Ensinnäkin:
-kaikki av-mamat ja -velat ovat sinulle ilkeitä kun ovat kateellisia
-työpaikalla ollaan kateellisia ja juorutaan
-koulussa oltiin kateellisia ja kiusataan
-alkossa ja pubeissa ruusuillessa pitää kantaa papereita mukana ja poliisit kutsutaan paikalle kun niiden uskotaan olevan väärennetyt
-keskenkasvuiset ja himokkaat nuoret miehet eivät jätä katseiltaan rauhaan
-miehet eivät uskalla lähestyä kun on niin tyrmäävän kaunis
-kukaan ei kuuntele mitä asiaa on sanottavana kun kaikki vauvasta vaariin ovat keskittyneet pelkästä lumoavasta ulkonäöstä nauttimiseen
Siis on se niin kamalaa. T. Kauhean kateellinen tietysti
Ei, mutta oikeasti kyllä kauneudellakin on kääntöpuolensa tietysti vaikka nämä ketjut täyttyvät aina toinen toistaan egoistisemmista ihmisistä, jotka tahtovat keskittyä vakuuttelemaan oman elämänsä esi erkeillä meille kuinka he juuri niitä todellisia kaunottaria ovat. Sehän se aihekin oli, sinäsinäsinä...