Vituttaa vastailla 5 ylipirteälle sokoksenmyyjälle ei kiitos voi auttaa.
Seuraavan kerran sanon suoraan
"Älkää häiritkö, kun ette kuitenkaan tiedä mistään mitään. Olette pelkkiä rahastajia, eikä minulla ole velvollisuutta kohdella teitä tämän paikan omistajina."
Kommentit (36)
Vastaa 6, kerran 5 on noin vaikeeta.
Ei ole niiden myyjien vika, vaan ketju pakottaa olemaan tietynlainen asiakastilanteissa. Myynnin paine on kova. Sama juttu oli aikoinaan Yves Rocherin myymälöissä, ärsytti niin paljon myyjien tunkeminen iholle, että lopetin siellä käymisen. SIinäkin oli syy siitä, että ketju vaatii tietynlaista asiakaskohtaamista: sen lauluja laulat, kenen leipää syöt.
Vierailija kirjoitti:
AP = ksipää
Olisikin piristävää, jos yksi myyjä sanoisi vaihteeksi noin, sen piiloaggressiivisen robottitervehdyksen sijaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei ole niiden myyjien vika, vaan ketju pakottaa olemaan tietynlainen asiakastilanteissa. Myynnin paine on kova. Sama juttu oli aikoinaan Yves Rocherin myymälöissä, ärsytti niin paljon myyjien tunkeminen iholle, että lopetin siellä käymisen. SIinäkin oli syy siitä, että ketju vaatii tietynlaista asiakaskohtaamista: sen lauluja laulat, kenen leipää syöt.
Paskat pakota, ei siellå ketään pomoa ole kyyläämässä tarkistuslistan kanssa.
Myyjä voi kåyttää vähån ihmistuntemusta, jos asiakas ei hae katsekontaktia, niin jättää tunkeutumatta sanallisesti tämän reviirille.
Ap
Ripusta kyltti kaulaasi: älkää häiritkö. Ja vielä selkäpuolelle : besserwisser
Jos asiakaspalvelijat tervehtii ja kysyy voivatko auttaa, ongelma on kyllä sussa, jos otat sen piiloagressiivisuutena.
Minä pyydän heitä aina kahville. Valitettavasti eivät ole vielä suostuneet 😞
M34
Seuraavaksi sitten valitat olemattomasta asiakaspalvelusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole niiden myyjien vika, vaan ketju pakottaa olemaan tietynlainen asiakastilanteissa. Myynnin paine on kova. Sama juttu oli aikoinaan Yves Rocherin myymälöissä, ärsytti niin paljon myyjien tunkeminen iholle, että lopetin siellä käymisen. SIinäkin oli syy siitä, että ketju vaatii tietynlaista asiakaskohtaamista: sen lauluja laulat, kenen leipää syöt.
Paskat pakota, ei siellå ketään pomoa ole kyyläämässä tarkistuslistan kanssa.
Myyjä voi kåyttää vähån ihmistuntemusta, jos asiakas ei hae katsekontaktia, niin jättää tunkeutumatta sanallisesti tämän reviirille.
Ap
valvontakameroista kytätään
t: tietäjä
Mitä sitten olette tommosissa paikoissa töissä, joissa täytyy käyttäytyä vastoin ihmisvaistoja. Menkää vaikka tehtaaseen siitä pakkokontaktoimasta.
Kyllä sitä ennenkin osattiin se Nivea hakemassa ilman pakkotyrkytystä
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos asiakaspalvelijat tervehtii ja kysyy voivatko auttaa, ongelma on kyllä sussa, jos otat sen piiloagressiivisuutena.
Rajansa kaikella! Jossain kaupassa ei muuta saakaan tehdä, kun tervehtiä niitä lukuisia myyjiä! Kyllä minullakin alkaa siima kiristymään, kun neljäs myyjä avaa suunsa minuutin aikana!
Minä en valittaisi tuosta jos on myyjiä tarpeeksi. Muistan Sokoksella ajan kun ei ollut myyjiä missään. Ei saanut apua silloin asiaan. Hyvä että löytyy myyjiä.
Tiedän tunteen, se viduttaa, joo ja sitten seuraava vidutuksen aihe on se, kun oikeesti tarvitsee myyjää, on se joku Dille-Dong, joka ei osaa vastata kysymykseen. Myyjät, olkaa ammattitaitoisempia!
Mua ärsyttää kanssa ihan sama ja myös se tietämättömyys. Ynnä huonot valikoimat. Luulevat, että kaupungin naiset haluaa kulkea siinä samassa kuosipaidassa, joka heillä on myynnissä. Alas on vajottu.
Voi kuule, yllättävän moni asiakas on apua ja palvelua vailla, vaikka ei hae katsekontaktia. Samoin tosi moni ihminen ”ei tarvitse” apua, mutta kahden minuutin päästä tarvitseekin. Kyllä mä aion jatkossakin tehdä työni siten, että asiakas saa palvelua, mieluummin liikaa kuin liian vähän. Ap:lle suosittelen nettikauppoja, jos niin ahdistaa.
Minusta se on vaan kiva jos tervehditään ja huomioidaan, mutta toisaalta tajutaan jättää rauhaan, jos apua ei tarvitse.
Ei meidän kaupungin Sokoksella ole myyjät koskaan ahdistelleet, ihan rauhassa saan siellä asioida.
On ärsyttävää, mutta heidän tulee huomioida kaikki asiakkaat, muuten tulee satikutia pomolta.
Jatkossa käy tokmannilla.