Olen vl seksiaddikti mies. kysyttävää?
Olen lestadiolainen seksiaddikti mies. Kysyttävää?
Kommentit (33)
Vedän käteen työpaikan vessassa, autossa työmatkoilla, kotona saunassa, vessassa, ulkona. Olen naimisissa.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 16:54"]
Montako lasta sulla on?
[/quote]
Mulla on 1 ja puoli lasta eli pullat paistumassa.
Mut joskus ehkä 10
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 16:52"]Vedän käteen työpaikan vessassa, autossa työmatkoilla, kotona saunassa, vessassa, ulkona. Olen naimisissa.
[/quote]
Kuulostaa ihanalta.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 17:01"]
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 16:52"]Vedän käteen työpaikan vessassa, autossa työmatkoilla, kotona saunassa, vessassa, ulkona. Olen naimisissa. [/quote] Kuulostaa ihanalta.
[/quote]
Nii kuulostaaki.
Montako kertaa päivässä panet vaimosi kanssa? petätkö vaimoasi?
Vaimosi on onnekas, mikäli tunnet halua myös häntä kohtaan, ja hän sinua. Etenkin, jos et ole pettäjä. Mikään ei olisi ihanampaa kuin todella himokas vl-mies, joka ei ole vaatimassa kondomin käyttöä. Itse joudun vain fantasioimaan sellaisesta :)
Me pannaan 1-2 kertaa päivässä. Joskus on välipäiviä, tykkään ku ei tartte päin punasia ajaa. En tietenkään petä, eihän vaimoa saa pettää, se on syntiä.
Mutta jos sä vedät käteen, niin eikö se siemen mene silloin hukkaan? Eli sun pitäs vaan panna sitä vaimoa, eikä hukata kallisarvoista siementä. Ja jos vaimo on jo raskaana, niin paneminen on turhaa, silloinkin siemen menee hukkaan. Käytä se energia runkkaamisen sijaan tienaamiseen, niin saat niille kymmenelle lapselle tarpeeksi ison talon ja auton (ettei tarvi ilman turvavöitä matkustaa autossa) ja tytöillekin mopot. Ihan hanurista on sellainen periaate, että pojilla on kaikki mahdolliset pelit ja vehkeet, ja tytöt auttaa äitiä lasten hoidossa.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 17:51"]
Naijjaanko?
[/quote]
Meilläpäin pannaan. Oon pohojoisesta. T:ap
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 18:02"]
PROVO
[/quote]
Olen oikeasti vl ja seksiaddikti.
Eikös itsetyydytyskin ole syntiä?
Luuletko että me uskotaan sua, ap? Siinä sulle kysymys.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 17:49"]
Mutta jos sä vedät käteen, niin eikö se siemen mene silloin hukkaan? Eli sun pitäs vaan panna sitä vaimoa, eikä hukata kallisarvoista siementä. Ja jos vaimo on jo raskaana, niin paneminen on turhaa, silloinkin siemen menee hukkaan. Käytä se energia runkkaamisen sijaan tienaamiseen, niin saat niille kymmenelle lapselle tarpeeksi ison talon ja auton (ettei tarvi ilman turvavöitä matkustaa autossa) ja tytöillekin mopot. Ihan hanurista on sellainen periaate, että pojilla on kaikki mahdolliset pelit ja vehkeet, ja tytöt auttaa äitiä lasten hoidossa.
[/quote]
Ei tietenkään mene, kun laukeaa tarpeeksi usein pysyy siementen tuotto kokoajan hyvänä ja sillonku vaimo on tyhjä ja tulee varmatpäivät nii tärppää heti ekalla kierroksella, varmoihinpäiviin varataan töistä vapaata paripäivää, niitä ei missata...
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 18:42"]
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 17:49"]
[/quote]
Ei tietenkään mene, kun laukeaa tarpeeksi usein pysyy siementen tuotto kokoajan hyvänä ja sillonku vaimo on tyhjä ja tulee varmatpäivät nii tärppää heti ekalla kierroksella, varmoihinpäiviin varataan töistä vapaata paripäivää, niitä ei missata...
[/quote]
Nonni, nyt viimeistään paljastuit provoksi, kun et edes tiedä, mitä varmat päivät tarkoittaa! Ääliö.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 18:36"]
Eikös itsetyydytyskin ole syntiä?
[/quote]
Ei ole. Miksi olisi? Siitä oli meidän rippikoulussa puhetta ja todettiin että ei se ole syntiä...
Miten toteutat himojasi? Vai jääkö pelkkään haaveiluun? Oletko naimisissa?