Menisittekö vankilaan vapaaehtoisesti istumaan 15 vuodeksi jos saisitte sen jälkeen 15 miljoonaa euroa tilillenne?
Ja oletetaan että koko aika pitäisi istua tiukan turvatason vankilassa ilman lomia.
Kertokaa vielä ikänne jos huvittaa.
Kommentit (30)
En. Veisi suurimman osan jäljellä olevasta elinajastani. Pystyisinkö sen jälkeen vielä nauttimaan täysillä miljoonistani? Tosin perilliset kiittäisivät. Olen 59-vuotias.
En viitsisi synnyttää lapsiani vankilassa ja jättää vain miehelle 15 vuodeksi.
Kyllä mää menitin.
Telveitinn nico petteli 4v.
Vierailija kirjoitti:
Menisin, mutta vain jollekin rauhalliselle osastolle, jossa olisi max kuusi vankia ja omat sellit. Se vankilan eläintarha-meininki ja överi sosiaalisuus olisi luonteelleni liikaa. Mieluummin vaikka eristykseen, mutta sitä ei kestäisi 15 vuotta. Vois siis jäädä menemättäkin.
Täällä sama juttu. Mieluummin eristysselli kuin taas sitä samaa sisäoppilaitosta ja armeijaa. Siinä vois itse jopa kehittyä ihmisenä.
En. Tehokasta peliaikaa ei ole hukattavaksi enää 15 vuotta. Joskus parikymppisenä ehkä olisin tarttunut tilaisuuteen.
M50
Olen liian vanha tuohon. Olen jo 58-vuotias.
Eihän tuossa pystyisi kunnolla harvoja olemassaolevia ystävyyssuhteitaankaan enää pitämään yllä.
Vierailija kirjoitti:
Toki sillä 15 miljoonalla eurolla saisi itselleen suojelua, vaikka saisikin rahat vasta myöhemmin. Mutta ei vankilat välttämättä ole nykyisin kovin vaarallisia paikkoja Suomessa, jos ei sotkeudu huumeisiin eikä jengeihin.
Kannattaa seurata uutisia. Vankiloissa liivijengit hakkaa vartijoita, jotka ei suostu liivijengin pompoteltavaksi.
Toki sillä 15 miljoonalla eurolla saisi itselleen suojelua, vaikka saisikin rahat vasta myöhemmin. Mutta ei vankilat välttämättä ole nykyisin kovin vaarallisia paikkoja Suomessa, jos ei sotkeudu huumeisiin eikä jengeihin.