bloggaajapariskunnalla eri linjat?
Vaimo on vannonut pitävänsä (ja pitänytkin) lastensa pottajutut bloginsa ulkopuolella, mutta mies kertoo omassaan (joskin suurpiirteisesti) lastensa sanomia vessajuttuja ja satunnaisia kakkatragedioita. Mitähän mieltä vaimo on tästä, eipä se paljon lapsia suojaa jos toinen jättää kertomatta ja toinen kertoo. Vaikkei toki mieskään mitään alastonkuvia julkaise tms.
Kommentit (56)
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 17:53"]
onks täällä ketään joka tois tuntenu kys. bloggaajat teineinä? rouvalla ainaki taitaa olla melko menneisyys, ois kiva kuulla ;DD
[/quote]
Joo mun kuuleman mukaan on ollut mutta toisaalta mun mielestä on hienoa että lapsien myötä tuntuvat molemmat oikeasti löytäneet rauhan ja pysyvyyden :) blogi on toki aina kaunisteltua totuutta, mutta vaikuttavat mielestäni onnellisilta koko perhe, vaikken perheen aikuisten kanssa kaikesta aina samaa mieltä ookaan.
Akkavalta on parin sivun lukemisen perusteella timanttia kamaa. Voileipänen pääsee unohtuun ennen ku sivun sulkee edes, sen verran peruskauraa muotiblogiskenessä...
Ei minun mielestäni 3 kg ole pieni vastasyntynyt. Sehän on normaalin rajoissakin. Minunkin vauvani oli syntyessään 3050 g, vaikka en todellakaan tupakoinut tai tehnyt muuta haitallista, ja olen perusterve.
Mä niin tykkään Iinan blogista, en ymmärrä miks sitä dissataan niin paljon?
Hahahahahah en ole aikaisemmin tähän blogiin törmännyt, mutta daamilla on melkeinpä lyöty otsaan leima "tupakoitsija". Nuori nainen ja röökannut itsensä noin vanhan näköiseksi. Liian vaaleat hiukset tosin korostavat vaikutelmaa.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 18:57"][quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 18:52"]Hahahahahah en ole aikaisemmin tähän blogiin törmännyt, mutta daamilla on melkeinpä lyöty otsaan leima "tupakoitsija". Nuori nainen ja röökannut itsensä noin vanhan näköiseksi. Liian vaaleat hiukset tosin korostavat vaikutelmaa.
[/quote]
Valitettavasti rujo ulkonäkö johtuu ihan geeneistä.
[/quote]
Voitaisiinko jättää nää ulkonäkö keskustelut pois? Aika tarpeetonta
onks täällä ketään joka tois tuntenu kys. bloggaajat teineinä? rouvalla ainaki taitaa olla melko menneisyys, ois kiva kuulla ;DD
[/quote]
Mä tunsin teininä, ollaan samanikäisiä. Tyhmyyksiä tehtiin paljonkin mutta kukapa ei olisi teininä tehnyt. Nykyään ihan eri ihminen, siis ihan täysin erilainen.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 15:11"]
[/quote]
Mä tunsin teininä, ollaan samanikäisiä. Tyhmyyksiä tehtiin paljonkin mutta kukapa ei olisi teininä tehnyt. Nykyään ihan eri ihminen, siis ihan täysin erilainen.
[/quote]
Olisi aika huolestuttavaa, jos joku olisi aikuisena samanlainen kuin oli teininä :D mikään teini-iän hölmöily ei ole relevanttia enää parikymppisenä.
10v päästä ei taida enää onnistua rahan tekeminen lasten yksityisyydellä.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 15:41"][quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 15:38"][quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 13:51"]
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 13:41"][quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 13:25"] [quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 11:46"]ainiiin ja sanakin tästä bloggaajasta ja eräästä keuhkoille haitallisesta harrastuksesta ja sensuuri iskee ;) [/quote] Juu, eipä julkaise asiallisia ja muuten mukavia kommenttejakaan jos niissä kysytään/mainitaan jotain siihen liittyvästä. [/quote] Mitä haluaisit tietää: merkkitiedot? miksi se on ihanaa? vai mitä? Kun oikeastaan nykyisin lainsäädäntö rajoittaa aika pitkälle aiheesta keskustelun suoraan, siis positiivisessa mielessä. [/quote] Ai on laissa kielletty kysyä joltain tupakoiko hän vielä tai vinkkejä tupakoinnin lopettamiseen?
[/quote]
Ei tietenkään kysyminen, mutta miksi julkaista kysymyksiä, joihin ei voi vastata lain puitteissa ihan miten haluaa.
[/quote]
No vaikka siksi, että aiheeseen liittyvien kommenttien julkaisemattomuus antaa kuvan siitä, et ilmeisesti sitä on tullut harrastettua enemmän kuin puhtoinen blogi-imago on antanut ymmärtää. Enkä ymmärrä miten tupakointiin liittyviin kysymyksiin vastaaminenkaan olisi laitonta?
[/quote]
ja sun motiivi tähän kyselyyn kommenttiboxissa on mikä? Näpäytys ja muiden lukijoiden tietoon saattaminen ja yhteinen paheksunta? Kai se on jokaisen oma asia tuo tupakka niin kauan kun on laillista polttaa.