Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, jotka syötte karkkia, suklaata ym. herkkuja

Vierailija
13.10.2021 |

Kuinka usein syötte ja minkä verran kerrallaan?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viikonloppuisin vähän suklaata, jäätelöä tai karkkia, muuten tosi harvoin. En itse ostaisi karkkia koskaan, mutta puoliso ja lapsensa syövät niin saatan pari ottaa. Suklaasta pidän, mutta itse ostan vain tummaa (väh. 70%).

Ihan mielenkiinnosta kysyn, eikö sun tee mieli karkkia vai pystytkö vain taistelemaan hullun lailla mielitekoja vastaan?

Sivusta totean, että outo kysymys. Aivan kuin se, ettei syö koko ajan karkkia, olisi jokin ihmeteko tai luonnonoikku. Ei normaali ihminen ajattele herkkuja koko ajan.

Vau. Nyt saatiin aukoton "normaalin ihmisen" määritelmä. 

Vierailija
22/44 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä päiväkahvin kanssa pari levysuklaapalaa, usein tummaa.

Illallaviipale pullaa. Sivuun luonnonjugurttia ja hilloa tmv.

Noi on vakiot. Mässäilyhimot tyystin kädonneet, olen kohta 50. Normipainossa. Sais pysyäkin.

Taidan olla sitä sorttia,mihin kilot ei tartu kaikkein helpoiten, tosin teen liikkuvaa työtä.

Nuorena mässäsin hirveästi makeaa, liittyi ahdistuneisuuteen. Ihanaa että tuota ei enää tarvitse, oli iso häpeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäin muutama pala suklaata/suklaapatukka/leivos tms. Karkkia harvemmin, pussi menee päivässä parissa. Sipsejä tuli ennen syötyä ehkä kerran 1-3kk mutta viime aikoina ihan liikaa, pussi viikossa.

Vierailija
24/44 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä syön viikonloppuisin herkkuja, ja silloin syödään miehen kanssa esim karkkipussi puoliksi (mitä ne on, 300-400 grammaa yleensä) ja ehkä suklaalevyn. Tykkään myös leivoksista, joten saatan syödä sellaisenkin. Normaalipainoinen olen aina ollut.

Vierailija
25/44 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä, rivi tai pari suklaata ja jotain karkkeja kourallinen tai kaksi, noilla määrillä en liho. Aiemmin yritin rajoittaa, mikä johti kauheaan herkkuhimoon ja sitten niitä tulikin syötyä paaaljon enemmän.

Vierailija
26/44 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

x-tra appelisiinileivoskeksejä 300 gr, on syötävää ja maksaa alle euron . Aina joskus tulee ostettua. Tänään sijoitin salmiakkijoulukalenteriin.

Vierailija
27/44 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön ihan liikaa herkkuja. Joka ikinen päivä jotakin, pahimmillaan suklaalevy päivässä. En onneksi silti ole lihonut erityisemmin, normaalipainossa pysyn koko ajan. Nyt kun on koira joka pitää lenkittää joka päivä, kroppa on vähän kiinteytynytkin. Edes tässä asiassa saanut hyvät geenit, muissa asioissa sitten vähemmän (mm. 3 periytyvää, parantumatonta diagnoosia).

Vierailija
28/44 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä jotain... Pieni suklaapatukka, jotain keksiä tai pullaa kahvin kanssa tms. Lauantaisin menee enemmän esimerkiksi 200 g irttareita tai puolikas suklaalevy.

Vierailija
29/44 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viikonloppuisin vähän suklaata, jäätelöä tai karkkia, muuten tosi harvoin. En itse ostaisi karkkia koskaan, mutta puoliso ja lapsensa syövät niin saatan pari ottaa. Suklaasta pidän, mutta itse ostan vain tummaa (väh. 70%).

Ihan mielenkiinnosta kysyn, eikö sun tee mieli karkkia vai pystytkö vain taistelemaan hullun lailla mielitekoja vastaan?

Ei tee juurikaan mieli, syön ruokaa niin paljon ettei jää nälkä. Mulla on eri herkut, hedelmiä syön säännöllisesti jne.

Vierailija
30/44 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tee juurikaan mieli, syön ruokaa niin paljon ettei jää nälkä. Mulla on eri herkut, hedelmiä syön säännöllisesti jne.

Olet varmaankin lihava.

Vierailija
31/44 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön joka päivä. Mulla on yleensä valikoima, koska en tiedä mitä haluan. Se valikoima ei yleensä ole suuri, mutta on meillä joku sipsipussi ja makeaa sekä limua. Joskus menee pari karkkia ohimennen ja joskus tulee syötyä enemmänkin. Ilmeisesti tämä toimii minulle, koska olen normaalipainoinen.

Vierailija
32/44 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet varmaankin lihava.

172/70, mies.

Vierailija
33/44 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimpina päivinä viikosta tulee syötyä jotain herkkua. Sipsit, suklaa ja karkit on omat suosikit. Oon normaalipainoinen ja liikunnallinen, plus kärsinyt nuorempana syömishäiriöistä niin en halua liikaa rajoittaa :D.

N24

Vierailija
34/44 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäin. Aamukahvilla aina jotain makeaa, suklaata, keksiä, lettuja, tuulihattuja, mitä on kaupasta tarttunut mukaan. Usein päiväruoan jälkeen myös. Yleensä jotain suklaata, muuta karkkia ei tule syötyä. Ehkä viikoittain tulee käytyä kahvilla/kaakaolla ja leivoksella. Määrät vaihtelee, tänään on mennyt yks suklaacookie ja yks kismet.

Vierailija
35/44 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole ihme kun porukka lihoaa, kun lukee tätäkin otsikkoa. Että joka päivä pitää aikuisen ihmisen "herkutella"? :D

Vierailija
36/44 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä melkein jotain vähän. Joskus yksi keksi, joskus pari palaa suklaata tai pari karkkia, joskus donitsi tai pulla. Tänään söin 2 dl jäätelöä. Perjantaisin saatan syödä pussillisen karkkia. Normaali paino, ikää 40.

Vierailija
37/44 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätskiä ehkä kerran vuodessa, jotain muuta karkkeja kuin suklaata ehkä kerran kuukaudessa. Pullaa, kakkua, keksiä tms. hyvin harvoin, en oikeastaan koskaan, suklaata ehkä kerran kuukaudessa. Mutta ou nou, sipsejä kerran viikossa ja jos en niitä, niin juustoja ja keksejä.

Vierailija
38/44 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä mulla on iltapäiväkahvilla aina joku makea. Nyt mulla on menossa suklaalevy (Fazerin sininen avec). Syön rivin / päivä. 

Sipsit on mun heikkous... Ostan pussin melkein joka viikko ja sitten se menee kyllä parissa-kolmessa päivässä :/

Olen normaalipainon ylärajalla 163/64

Vierailija
39/44 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ole ihme kun porukka lihoaa, kun lukee tätäkin otsikkoa. Että joka päivä pitää aikuisen ihmisen "herkutella"? :D

Toiset lihoo, toiset ei. Mä en näytä lihoavan, ihmettelen vähän itsekin.

Vierailija
40/44 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaapissa purkki Nutellaa. Otan sitä yleensä kahvin kanssa teelusikallisen, eli muutaman teelusikallisen päivässä. Riittää tyydyttämään mun makeannälän.

Oon normaalipainoinen.

n49

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan