Oletko ottanut rokotteen vihatuksi tulemisen pelon ja ulkopuolelta tulevan painostuksen takia?
Kommentit (33)
Otin jo molemmat rokotukset ja sen takia, että en sairastuisi itse koronaan.
Ikäväähän se on joutua maksamaan verorahoista rokottamattomien koronakuluja, kun jokainen sairaalahoitojakso maksaa noin 16.000 euroa koronapotilasta kohti. Keksisin tuolle rahalle yhteiskunnassamme paljon parempaakin käyttöä.
En. Otin koska olen riskiryhmää ja kaikki perusflunssatkin menee keuhkoihin, pari kertaa keuhkokuumeeksikin.
En ikinä ota painostuksesta. Jos jotain sattuukin, niin olisin ikuisesti katkera itselleni.
en ota enkä tuu ottaa jos sairastan koronan sit hoidetaa ivermektiiniä ja hybroksiklorokiinillä
halpa hoito tosi tehokas
En ole kenenkään kuullut kyselevän kenenkään rokotuksista. Että ihmettelen koko aloitusta.
T: vapaaehtoisesti rokotteen ottanut.
Otin että saisit vauhkota rokotuksista kymmenien aloitusten voimin av-palstalla.
Eräs raskaana oleva sairaanhoitaja ilmoitti suvulle, että ilman rokotteita lasta ei pääse tapaamaan. No, kyllähän tämä sai muutamaan sukulaiseen töpinää.
Mitäh? :D Oikeesti! Minun vauvaani ei juuri rokotettu todellakaan pääse tapaamaan!!!
Olen kuullut että mm nenäverenvuotoja tullut joillekin k-piikin jälkeen. Semmoinen mulla koettuna, ihan ilman näkyvää syytä tuli kerran. Saivat onneksi poltettua suonen kiinni. En kaipaa kokea toista, siksikin passaan tämän piikin nyt
Hannu Janunen kirjoitti:
En ota ikinä koronarokotetta.
Enkä minä tule ikinä ottamaan rokotetta. En huoli missään tilanteessa sitä piikkiä. Turha rokotettujen painostaa sillä ei mitään vaikutusta päätökseeni.
Tutkin asiaa itsenäisesti. En luottanut massamediaan, vaan kävin luotettavat alkuperäiset todisteet läpi. Sen jälkeen otin rokotuksen.
Vierailija kirjoitti:
Meinasin, mutta sitten olin että mitä ihmettä? Tämähän on MINUN kehoni ja MINUN elämäni. Peruin sitten varatun ajan. Vain MINÄ päätän mitä minuun laitetaan. Ja en halua tätä rokotusta, niin sillon en sitä ota.
Tämä on MINUN elämä, ja SIKSI OTIN. Minun elämällä on arvoa.
En ole uuskonservatiivien Qano-orja, kuten rokotekriittiset.
Ajattelin ensin, että en ota rokotetta, mutta sitten näin miten kaheliin viiteryhmän kanssa olen itseäni nurkkaan maalaamassa ja tulin järkiini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinasin, mutta sitten olin että mitä ihmettä? Tämähän on MINUN kehoni ja MINUN elämäni. Peruin sitten varatun ajan. Vain MINÄ päätän mitä minuun laitetaan. Ja en halua tätä rokotusta, niin sillon en sitä ota.
Tämä on MINUN elämä, ja SIKSI OTIN. Minun elämällä on arvoa.
En ole uuskonservatiivien Qano-orja, kuten rokotekriittiset.
:D Kai tiedät että rokotteen keksijä on itse huolissaan näistä massarokotuksista ja haittojen pimittämisestä. Samoin pfizerin ex varajohtaja.
Ihan sinun kiusaksesi. Kiusa se on pienikin kiusa.