Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ottanut rokotteen vihatuksi tulemisen pelon ja ulkopuolelta tulevan painostuksen takia?

Vierailija
13.10.2021 |

.Ja onko se mielestäsi hyvä motiivi tehdä asioita?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ottanut, osaan käyttää omia aivojani enkä tarvitse muiden mielipiteitä tällaisia asioita koskeviin päätöksiin.

Rokote suojaa ainoastaan sen ottajaa, tästä on turha edes kiistellä enää kun katsoo lukuja ennen ja jälkeen rokotusten alkamisen, joten mielestäni päätöskin sen ottamisesta on vain ja ainoastaan henkilön itsensä.

Minkäänlaista massasuojaa tai turvaa riskiryhmille minun päätökseni ei tuo.

Jos olisin ottanut rokotteen, todennäköisesti tällä hetkellä ja näillä tiedoilla katuisin ottamistani.

Vierailija
22/33 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä rokotteesta on outoa se pitkä neula vähän säröinen neula . Varmaan puolet lyhyempi riittäisi ja se kun pistävät eivät käytä hanskoja joten pitelevät paljain käsin sinua ja ruiskua. Ensimmäinen ei tuntunut yhtään toisella kertaa sattui ekalla pisti mies tokalla nainen . Molemmat ulkomaataustaisia joten mies pisti oikein . Kohta tuli kipeäksi naisen pistämään ei miehen . Likaisesta pistoskohdasta tai keulasta voi saada verenmyrkytyksen myös verenluovutuksessa tai näytteen tossa kuten huumeneuloista . Nythän on kyse geeneistä ...Sars virus on eläin peräinen. 🐷 Sikaflunssa oli tosi raju paksulimainen kun taas lintu flunssa on vetinen flunssa. Nyt on myös ne tavalliset flunssat menossa mitä aina syksyllä on ja niihin auttaa apteekista flunssa juomat ja vitamiinit sekä lääkkeet ellei ole piraattia mitä on tuotu Suomeen . Piraatti lääkkeissä on aidon näköinen etiketti mutta tuote on pelkkää kalkkijauhoa hiilihapolla tai ilman .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ottanut painostuksen vuoksi, otin koska arvostamani erikoislääkäri kannusti siihen.

Olen käynyt samalla erikoislääkärillä nyt kahden vuoden ajan. Kontrollikäynnillä tuli puheeksi että olen varannut rokotusajan ensimmäiseen rokotteeseen mutta epäröin vielä mennä. Sain lääkäriltä kannustusta. Aloin ajattelemaan että eiköhän pitkälle kouluttautunut lääkäri ole luotettavampi lähde kuin netin satunnaiset kommentoijat jotka varoittavat ottamasta rokotetta.

Vierailija
24/33 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hätäillyt rokotteen ottamisen kanssa. Odotin kunnes olin valmis sen ottamaan, eli tunsin että se on ihan turvallista. Katsoin että pääsen helpoimmalla kun otan rokotukset ja jatkan elämääni normaalisti ilman sen kummempia vouhotuksia koko kakka koronasta. Otin ne sen vuoksi että pääsen esim matkustelemaan ulkomaille helposti jos haluan.

Vierailija
25/33 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinasin, mutta sitten olin että mitä ihmettä? Tämähän on MINUN kehoni ja MINUN elämäni. Peruin sitten varatun ajan. Vain MINÄ päätän mitä minuun laitetaan. Ja en halua tätä rokotusta, niin sillon en sitä ota. 

Tämä on MINUN elämä, ja SIKSI OTIN. Minun elämällä on arvoa.

En ole uuskonservatiivien Qano-orja, kuten rokotekriittiset.

:D Kai tiedät että rokotteen keksijä on itse huolissaan näistä massarokotuksista ja haittojen pimittämisestä. Samoin pfizerin ex varajohtaja.

Niinhän ne on, mutta kun niistä pitää itse lukea, asia muuttuu monimutkaiseksi. Sinä lukutaitoisena olet nyt leimattu quanon - orjaksi. Kuvastaa hyvin yhteiskunnan henkistä tilaa.

Vierailija
26/33 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottanut sen takia, otin koska uskon tieteeseen rokotteiden takana, en ole koskaan saanut rokotteista oireita ja koska kuulun itse riskiryhmään ja halusin suojata muita riskiryhmiin kuuluvia läheisiäni.

Kolmatta shottia odotellessa!

Vierailija
27/33 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä rokottamattomilla olisi ollut pitkä ajanjakso ottaa rokote, mutta alkoivat nyt valittaa etteivät ota kun komennellaan. Kun vasta viime viikkoina on alkanut kovemmat puheet.

Ovat vain pelkureita 🐇🐇🐇

Ja valepukkeja 🐐🐐🐐

Vierailija
28/33 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö te haluatte etsiä uusia keinoja painostaa ihmisiä piikille? Tästä piikistä kieltäytyjät eivät yleensä ja välttämättä ole rokotekriittisiä, koska tämä ei ole rokote määritelmän mukaan. Mutta kun tätä mRna-tekniikkaa ollaan tunkemassa jatkossa näköjään muihinkin rokotteisiin eli piikkeihin, tulee ihmiset jatkossa suhtautumaan hyvin negatiivisesti kaikkiin piikityksiin. Eipä hätää, johan lääkefirmoilla on menossa tutkimukset miten sitä mRna-kakkaa saadaan ujutettua ruokaan.

Tautien hoidosta viis, mutta ihmisten geenejä näyttää olevan ihan pakko päästä muokkaamaan. Se on se transhuman-agenda nääs. Joittenkin sairaitten maailmanherrojen mielestä ihminen ei saisi jatkossa olla enää luonnollinen biologinen organismi, vaan jokin nanotekniikalla terästetty kyborgi.

Vierailija
29/33 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö te haluatte etsiä uusia keinoja painostaa ihmisiä piikille? Tästä piikistä kieltäytyjät eivät yleensä ja välttämättä ole rokotekriittisiä, koska tämä ei ole rokote määritelmän mukaan. Mutta kun tätä mRna-tekniikkaa ollaan tunkemassa jatkossa näköjään muihinkin rokotteisiin eli piikkeihin, tulee ihmiset jatkossa suhtautumaan hyvin negatiivisesti kaikkiin piikityksiin. Eipä hätää, johan lääkefirmoilla on menossa tutkimukset miten sitä mRna-kakkaa saadaan ujutettua ruokaan.

Tautien hoidosta viis, mutta ihmisten geenejä näyttää olevan ihan pakko päästä muokkaamaan. Se on se transhuman-agenda nääs. Joittenkin sairaitten maailmanherrojen mielestä ihminen ei saisi jatkossa olla enää luonnollinen biologinen organismi, vaan jokin nanotekniikalla terästetty kyborgi.

Jeesus sentään idiootin typeryyttä. LähettiRNA- rokoite ei vaikuta rokotettavan geeneihin yhtään mitenkään . Ainoastaan elimistö valmistaa vasta-ainetta covid19 virukselle jonkin aikaa.

Vierailija
30/33 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinasin, mutta sitten olin että mitä ihmettä? Tämähän on MINUN kehoni ja MINUN elämäni. Peruin sitten varatun ajan. Vain MINÄ päätän mitä minuun laitetaan. Ja en halua tätä rokotusta, niin sillon en sitä ota. 

Tämä on MINUN elämä, ja SIKSI OTIN. Minun elämällä on arvoa.

En ole uuskonservatiivien Qano-orja, kuten rokotekriittiset.

Miksi et ota nuorennuskuuria?

Vierailija
31/33 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan sitä näkemystä että rokottamattomat joko jätetään hoidotta tai sitten saavat ihan omasta pussistaan maksaa sen.

Vierailija
32/33 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaiset voimikset ja foliohattuilut tänään. Eipä siinä mitään..

Vierailija
33/33 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannatan sitä näkemystä että rokottamattomat joko jätetään hoidotta tai sitten saavat ihan omasta pussistaan maksaa sen.

Kannatan sitä näkemystä että rokotetut maksavat rokotteensa, niiden mahdolliset haittavaikutukset ja sairaspoissaolot sekä tartunnan saadessa mahdollisen hoitonsa ihan omasta pussistaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä