Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua raivostuttaa se, kun aina tytoille (jo koulussa) opetetaan, etta on ihan ok, ettei toinen saa orgasmia yhdynnassa. Tama toinenhan siis tietysti tarkoittaa naista, ei miesta.

Vierailija
05.09.2006 |

Miksi tällaista sontaa pitää pitää yllä. Miljoonat naiset eivät voi nautia seksistä, koska eivät saa orgasmia. Niin ja tunnetteko montaa miestä, jotka harrastaisivat vuosikausia seksiä vaimonsa kanssa ilman, että saisivat orgasmia?

Aina naisten pitää alistua ja tyytyä. Seksin päämääränä pidetään miehen siemensyöksyä. Minä en ainakaan aio tällaista opettaa lapsilleni.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan myös opettaa tyttärilleni että on naisen oikeus, jopa velvollisuus vaatia itselleen tyydytystä!

Vierailija
2/43 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Friikki toi sun ajatutapa että pakko saada joka kerta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunkea.

Esimerkkeinä:

-auton vaihdekeppi, ihan selvä penis juhlakunnossa

-deodoranttipullot

-hiuslakkapullot

-saippuat

-shampoot

-kaukosäätimet

jopa keittiön kodinkoneissa tätä penismuotoa käytetään ahkeraan.

Joskus jopa huvitan itseäni tylsänä hetkenä etsimällä katseellani tavaroita, jotka ovat tehty peniksen mallisiksi...

Joo, Get A Life!

Vierailija
4/43 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinulle, olitko kolmonen, mitä friikkiä siinä on, että nainen haluaisi saada joka kerta? Saavathan miehetkin.

Vierailija
5/43 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse naisena voisin sanoa että on hyvä ettei keskitytä orgasmiin. Mua ainakin ahdistaa se kun aina jauhetaan orgasmista ja sen tärkeydestä seksissä. Sinänsä voisi olla hyvä mainita ettei seksi vaadi edes miehen orgasmia. Eli seksissä on tärkeää nautinto mutta se ei välttämättä vie aina orgasmiin. Mulle ainakin on ahdistavaa kun aina pitäisi saada ja olet jotenkin outo jos et saa. Mulle kun ei normaalissa yhdynnässä ole koskaan tullut orgasmia ja en sitä muutenkaan saa kovin helposti. Silti seksi voi olla todella nautinnollista ja meillä ainakin on kertoja kun mies ei ole saanut orgasmia ja kertoja jolloin en ole itse saanut. Silti seksi on ollut hyvää ja molemmat ovat nauttineet.

Naisen tulee siis toki huolehtia omasta nautinnosta, mutta orgasmikeskeisyys ei ole tarpeellista.

Vierailija
6/43 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on että nainen on itse vastuussa orgasmistaan!!!

Vierailija
7/43 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksistä VOI nauttia myös ilman orgasmia.

Olisi tosi outoa, jos opetettaisiin ettei seksi ole mitään ilman orgasmia, älytöntä.

Vierailija
8/43 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on suuri osa ihmisenä olemista. Huono seksi voi johtaa jopa avioeroon. Syntyy jännitteitä, esiintyy pettämistä jne. Hyvä seksielämä yhdistettynä avoimuuteen, kumppanuuteen ja luottamukseen ovat avain

Vierailija
9/43 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin, että halutaan kertoa, että on ihan normaalia, ettei nainen saa yhdynnässä orgasmeja. Ehkäpä opetetaan myös, että on muitakin tapoja (ja että miehiäkin saa opastaa) saavuttaa orgasmi.

Vierailija
10/43 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ainakin oppinut, että seksissä pitää naisen uskaltaa sanoa mikä tuntuu hyvälle ja mikä ei ja että miehen tehtävä tyydyttää naista on vaikeampi kun mies laukeaa helpommin, nainen vain jos mies taidokas.

Vierailija
11/43 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja juuri siksi tästä on vaahdottava, että niin harva nainen saa yhdynnässä orgasmin. Kysehän ei ole mistään fysiologisesta puutteesta verrattuna niihin, jotka saavat. Kyse on hyvin paljon taidosta, suurilta osin miehen taidoista.

Vierailija
12/43 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

- siis jotta se saavutettaisiin. Auttaa huomattavasti asiaa, jos miehenkin mielestä on ok ja tärkeää, että nainen nauttii.

Vierailija
13/43 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ei viitsi sanoa aina miehelle ei

- ei kostu vaikka tekis mitä

- mikään ei herätä seksuaalista kiihkoa

Pitääkö minun olla antamatta miehelle jos en saa orgasmia ja pilata toisenkin elämä????

Elämässä on muutakin kuin seksi ja orgasmi

Vierailija
14/43 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos itse en saa orgasmia seksissä pitkiin aikoihin (esim siksi, että mies haluaa laueta vain nopsaan ja päästä seksihommasta seuraavaan), turhaudun ja kyllästyn. Ei sellainen seksi ole kivaa, jossa vain toinen saa.

Yleensä siinä vaiheessa kyllä ilmaisen pettymyksen ja sanon, että asiaan pitää tulla parannus ennen kuin voimme sekstata seuraavan kerran, että ei se ole kivaa toimia vain pussien tyhjentäjänä.

Mutta osa miehistähän ei edes tiedä milloin nainen saa ja milloin ei, luulevat että mikä tahansa huokaisu voi olla se orkku. Tai sitten ajattelevat jo lähtökohtaisesti, etteivät naiset kuitenkaan saa, joten miksi nähdä edes vaivaa?

Vierailija
15/43 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran on miehestä kiinni etten saa orgasmia niin voisitteko kertoa mihin ohjaan mieheni opetukseen että hän sen taidon oppii? Mieheni on ihana ja hänelle on tärkeää että minä nautin ja olen ihan varma että opettelee mielellään sen taidon, mutta minä en ainakaan osaa sitä hänelle opettaa. Hän kyllä huolehtii monesti muulla tavoin minun orgasmin, mutta en edes itse tiedä miten voisin saada pelkällä normaalilla yhdynnällä. Hieromasauvat ei juuri miltään tunnu joten en ole koskaan edes itse oppinut tekemään itselleni niin suurta nautintoa sisään_ulos työnnöillä että laukeaisin.

Vierailija
16/43 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

- ei viitsi sanoa aina miehelle ei

- ei kostu vaikka tekis mitä

- mikään ei herätä seksuaalista kiihkoa

Pitääkö minun olla antamatta miehelle jos en saa orgasmia ja pilata toisenkin elämä????

Elämässä on muutakin kuin seksi ja orgasmi

Yleensä nimittäin miehetkin kokevat seksin paremmaksi, jos nainen haluaa ja nauttii.

Jos nauttisit, seksi olisi sinulle kiinnostavampaa.

Mulla oli kuvaamasi kaltainen tilanne kun söin pillereitä... Eli en halunnut sanoa miehelle ei, en kostunut vaikka mitä yritin tehdä (en edes masturboimalla), mikään seksuaalinen ei herättänyt kiinnostusta. Muna sisässä oli joko suorastaan haukotuttavan tylsää tai vain kivuliasta. Gynen mukaan tosin mun ei kannata mitään muutakaan hormonalista ehkäisyä yrittää, koska tod näk vaikutus olisi sama kaikilla metodeilla.

Vierailija
17/43 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...nimenomaan tästä " pakkosaadaorgasmiyhdynnässä" - mantrasta. KUN EN SAA! Ja silti nautin seksistä ja saan orgasmejakin muilla konstein. Tulee itselle ihan friikahtanut olo, kun pitäisi saada, kun se kerran kuuluu kaikkien saada ja se on outo joka ei saa...

Vierailija
18/43 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siinä oli yllättävän iso luku myös sellaisia, jotka eivät saa millään keinolla- yksinkään.

jotenkin olis ymmärrettävää että evoluution kannalta sillä ei hirveesti merkitystä ole ja se on bonusta vaan.

ihan huomautuksena.

Vierailija
19/43 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

orgasmia yhdynnässä. Näin varmaan käytännössä on, mutta se ei ole mitään biologista vaan juuri tätä opittua asiaa, että näin on ok, eikä siihen sitten puututa. Itse vasta noin 7 vuoden yhdessäolon jälkeen aloin saada yhdynnässä orgasmeja, joka kerta, usein enemmän kuin yhden. Ja syynä on ihan vain ja ainoastaan se, että kun on oppinut tuntemaan toisen hyvin, uskaltaa itsekin olla aktiivinen seksin suhteen. Kehtaa opettaa toista ja kehtaa itse auttaa. Varmasti on niin, että jos vain makaa jalat leväällää ja antaa miehen hankkia oman orgasminsa, ei nainen sitä saakaan.... ei se tule ihan siitä vain, vaan vaatii vähän muutakin, mutta yhdynnän aikana on aivan varmasti jokaisen naisen mahdollista saada orgasmi. Itse olen ollut aika rajoittunut ja se on varmasti vaikuttanut siihen, että meni niin monta vuotta, ennenkuin itse aloin nauttia seksistä kunnolla, vapautuneempi nainen onnistuu tässä paljon nopeammin uskoisin. Joka tapauksessa olen ihan samaa mieltä kuin ap siitä, että sellaista ei pitäisi opettaa, että naisen ei kuulukaan saada orgasmia joka kerta. Ja sitä en usko, että kukaan mies edes pitää seksinä sitä, että ei saa orgasmia, korkeintaan keskeytettynä seksinä. Läheisyys on tärkeää, mutta seksuaaliset tarpeet ovat luonnollisia ja aivan varmasti se, ettei saa orgasmia vaikuttaa seksuaaliseen aktiivisuuteen ja vaikuttaa siten kahden ihmisen seksielämään. Joten kallistun sille kannalle, että naisen tulee vaatia ja huolehtia siitä, että saa orgasmin yhdynnän yhteydessä, joka miehen tuottamana tai itse avustamana, kuitenkin niin, että molemmat saavat. Yksittäiset orgasmittomat kerrat sallittakoon, jos haluaa vain tuottaa toiselle nopeasti tyydytyksen, vaikka itseä ei huvita. Mutta yleensä sille linjalle ei pidä lähteä.

Vierailija
20/43 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos kerran on miehestä kiinni etten saa orgasmia niin voisitteko kertoa mihin ohjaan mieheni opetukseen että hän sen taidon oppii? Mieheni on ihana ja hänelle on tärkeää että minä nautin ja olen ihan varma että opettelee mielellään sen taidon, mutta minä en ainakaan osaa sitä hänelle opettaa. Hän kyllä huolehtii monesti muulla tavoin minun orgasmin, mutta en edes itse tiedä miten voisin saada pelkällä normaalilla yhdynnällä. Hieromasauvat ei juuri miltään tunnu joten en ole koskaan edes itse oppinut tekemään itselleni niin suurta nautintoa sisään_ulos työnnöillä että laukeaisin.

pelkän yhdynnän kautta, vaan yleensäkin rakastelun aikaiset orgasmit. Oli kyse sitten suulla, käsin tai peniksen avulla " tuotetusta" orgasmista.

Ei kai täällä kukaan sentään kirjoittanut PENETRAATION seurauksena tapahtuvasta orkusta, mun mielestä yhdyntä ei rajoitu vain sisään-ulos vaiheeseen vaan siinä on myös esileikki ja muu hyväily olennaisena osana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme