Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mua raivostuttaa se, kun aina tytoille (jo koulussa) opetetaan, etta on ihan ok, ettei toinen saa orgasmia yhdynnassa. Tama toinenhan siis tietysti tarkoittaa naista, ei miesta.

Vierailija
05.09.2006 |

Miksi tällaista sontaa pitää pitää yllä. Miljoonat naiset eivät voi nautia seksistä, koska eivät saa orgasmia. Niin ja tunnetteko montaa miestä, jotka harrastaisivat vuosikausia seksiä vaimonsa kanssa ilman, että saisivat orgasmia?

Aina naisten pitää alistua ja tyytyä. Seksin päämääränä pidetään miehen siemensyöksyä. Minä en ainakaan aio tällaista opettaa lapsilleni.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen naimisissa kunnollisen, mutta seksuaalisesti ei niin taitavan miehen kanssa ja meillä on ihania lapsia. Aika aikansa kutakin. Elämä perheenäitinä on kivaa ja orgasmini saan omin käsin. Mies on aivan erinomainen perheenisä ja elämänkokemuksistani viisastuneena tiedän, ettei sitä kannata pistää vaihtoon pelkästään huonon seksin takia.

Vierailija
42/43 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni hyvässä liitossa näistä asioista puhutaan ja voidaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisko joku miten antaa naiselle orgasmi? Olemme olleet naimisissa 5v eikä vaimoni ole vielä koskaan saanut orgasmia.