Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lopetin lehden tilauksen ja tuli lasku... yrittääkö sanomakauppa huijata????

Vierailija
10.12.2014 |

Lopetin lehden tilauksen. Yksi numero oli jo ehtinyt tulla, joten sen joudun kuulemma maksaamaan. Noh, tänään tuo lasku tuli. Lehden kannessa on hinta 7.90 ja minulta laskutetaan nyt 8.20!! Kuinkahan tuo on muka mahdollista? Eihän ne voi laskuttaa enempää kuin lehdessä on hintalappu, eihän se lehden hinta kaupan kassallakaan pompsahda ylöspäin kun se vedetään viivakoodin lukijasta..

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 12:41"]

Mielestäni vaan postikulutkin tulee merkata laskuerittelyyn erikseen.

[/quote]

Ja sitten jos vaatekauppa rupeaa erikseen perimään postikuluja, niin siitä nousee hirmu haloo? Tai jos vaatekaupassa sanotaan toimituksen olevan ilmainen? Mitä se ei ole, sen kulut kyllä on siellä tuotteen hinnassa sisään leivottuna.

Vierailija
22/33 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nettisivuille ei pääse. he eivät uskalla pitää niitä auki. pelkäävät jonkun peruuttavan tilauksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin aikoinaan yhtä sanomien lehteä ulkomaille. Kun yhtäkkiä postituskulut ulkomaille nousi niin että lehti maksoi 150€/vuosi tjms. lopetin tilauksen. Lähettivät kuitenkin 3 lehteä vielä, joista tuli joku 50€ maksu. En todellakaan maksanut.

Vierailija
24/33 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seitsemänkymppisille vanhemmilleni alkaa useita kertoja vuodessa tulla joku lehti. Pian sitten muistavat laskulla. Vanhempani eivät ole tilanneet lehtiä. Äitini on useasti maksanut lehtiä, kun ei ole viitsinyt peruuttaa. Sanoin,ettei enää tee niin. Laskuja Ei tarvitse maksaa, jos lehtiä ei ole tilattu. Firmojen mielestä on ilm. helppoa laittaa iäkkäille tulemaan tilauksia. Kaikki vanhemmat eivät onneksi ole seniilejä. Nyt äitini on peruuttanut lehtiä ja selitykset ovat vähintäänkin mielenkiintoisia. Ihan sovulla lopettavat sitten tilaukset ja mitään yhden lehden maksuvaatimuksia ei ole. Näkevät siis jostain, että kyseessä on joku rahastusyritys vanhoilta :D

Vierailija
25/33 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä soita vaan laita palautetta PALAUTE SIVUJEN kautta. Ilmaista.

Minä ainakin periaattesta kysyisin.  ja muutenkin tuo sanoma magazines touhu on ihan perseestä.  Lehti on helppo tilata mutta peruuttaminen ei.  TOSI VAIKEA PERUUTTAA.

Siksi boikotoin koko lafkaa

Määrittele toi "tosi vaikea peruuttaa"? En vaan tajua, mikä siinä nyt muka niin vaikeaa on? Tilaan itse paljon Sanoman lehtiä siten, että kun ensimmäinen lasku tulee, teen heti peruutuksen. Muutama klikkaus nettisivulla ja homma on selvä. Koskaan ei ole ollut mitään ongelmia.

Vierailija
26/33 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irotnumeron hinta ei ole lehden tilaushinta. Sinä tilasit lehden ja hyväksyit tilauksen ehdot, ei sinua ole kukaan huijannut. Lehtien tilaaminen on kallista, kestotilaus on kaikkein huonoin vaihtoehto.

Vierailija
27/33 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin periaattesta kysyisin.  ja muutenkin tuo sanoma magazines touhu on ihan perseestä.  Lehti on helppo tilata mutta peruuttaminen ei.  TOSI VAIKEA PERUUTTAA.

Määrittele toi "tosi vaikea peruuttaa"? En vaan tajua, mikä siinä nyt muka niin vaikeaa on? Tilaan itse paljon Sanoman lehtiä siten, että kun ensimmäinen lasku tulee, teen heti peruutuksen. Muutama klikkaus nettisivulla ja homma on selvä. Koskaan ei ole ollut mitään ongelmia.

Mielenkiinnosta: miksi tilaat? Lehden saa irtonumerona edullisemmin eikä tarvitse peruuttaa tilausta ja maksaa laskua erikseen.

Vierailija
28/33 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 12:45"][quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 12:43"]

Kiitos! sentään joku ymmärtää edes pienen pointin jutussa..

Miksi se tilaus on vaikeaa peruuttaa? Ei tarvii muuta kuin soittaa tai mennä nettiin ja se on siinä. Onko se vaikeaa?

Koska noita ei voi peruuttaa netissä vaan pitää erikseen soittaa. Ja jonottaa. Ja sitten seuraa ristikuulustelua että miksi haluat lopettaa heidän hienon lehtensä tilaamisen ja voisikos uuden tilauksen laittaa alkamaan vaikka kuukauden päästä tai kolmen tai puolenvuoden ja lässytilää... Menee hemmetisti aikaa yksinkertaiseen juttuun ja jää vitutus koko loppupäiväksi päälle.

Vierailija
29/33 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tilasit lehden? jos puhelinmyyjältä, niin tilausvahvistuksen saamisen jälkeen on 14 vrk aikaa perua kaupat ja yleensä tilausvahvistus on se lasku.

Vierailija
30/33 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia siis tilaat lehtiä ollenkaan? Jonkun tilaajalahjan vuoksiko?

Vierailija
31/33 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 12:45"][quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 12:43"]

Kiitos! sentään joku ymmärtää edes pienen pointin jutussa..

Miksi se tilaus on vaikeaa peruuttaa? Ei tarvii muuta kuin soittaa tai mennä nettiin ja se on siinä. Onko se vaikeaa?

Koska noita ei voi peruuttaa netissä vaan pitää erikseen soittaa. Ja jonottaa. Ja sitten seuraa ristikuulustelua että miksi haluat lopettaa heidän hienon lehtensä tilaamisen ja voisikos uuden tilauksen laittaa alkamaan vaikka kuukauden päästä tai kolmen tai puolenvuoden ja lässytilää... Menee hemmetisti aikaa yksinkertaiseen juttuun ja jää vitutus koko loppupäiväksi päälle.

Höpö höpö. Jos teet peruutuksen ajoissa, se onnistuu ihan hyvin netissä. Jos siis sen tekee siten, että kyseinen tilausjakso saa tulla ja tilaus päättyy jakson loppuun. Jos taas ei peruuta ajoissa ja haluaa lopettaa lehden tilaamisen samantien, sitten pitää soittaa. Puheluun on aina vastattu kohtuunopeasti ja kysymyksiä tulee ehkä 1-2, ei mulla oo menny noihin puheluihin ku minuutti-pari. Mun mielestä ei edelleenkään hankalaa.

Vierailija
32/33 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai helppoa peruuttaminen kyseessä olevassa firmassa!!Ei todellakaan ole helppoa!! Tein peruutuksen jo 9.5.16 eli tosi ajoissa ja nyt lykkäävät väkisin jatkoa ja laskunkin ovat laittaneet pankkiini jota en tietenkään hyväksy.Ja olen kirjoittanut monet viestit asiakspalveluun, eivät vastaa niihin.Oli tosiaan viimeinen kerta kun heiltä tilaan mitään lehtiä vaikka on hyviä lehtiä.Mutta ei toimi heillä nämä asiat joten annan olla.

Vierailija
33/33 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanomakaupan sivulla ei ole palautekohtaa, jonne voisi kirjoittaa palautetta. Myöskään kirjautuneena sivuille ei voi perua lehteä kesken kauden. Tarkoittaa että jos haluan kahden kuukauden lehdet tulee maksettavaksi koko vuosi? Ihan selvää huijausta ja koska asiakaspalvelunumero on maksullinen on moni varmastikin kiltisti maksanut laskunsa pois ilman mutinoita.