Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin eilen hammaslääkärissä. Odotushuoneeseen tuli nainen, joka niiskutti ja yski syvältä lohkeavasti

Vierailija
13.10.2021 |

Mitä mieltä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on hammashoitolassa käytäntö, ettei vastaanotolle saa tulla sairaana. Mutta olin itse lapsen kanssa viime viikolla hammaslääkärissä sairaana. Kysyin hammaslääkäriltä, tulenko huoneeseen, vai menenkö autoon ja puhutaan tarvittaessa puhelimessa. Hän sanoi, että voit olla, kun on maski päässä.

Vierailija
2/12 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on hammashoitolassa käytäntö, ettei vastaanotolle saa tulla sairaana. Mutta olin itse lapsen kanssa viime viikolla hammaslääkärissä sairaana. Kysyin hammaslääkäriltä, tulenko huoneeseen, vai menenkö autoon ja puhutaan tarvittaessa puhelimessa. Hän sanoi, että voit olla, kun on maski päässä.

Hämmästyttävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hämmästyttävää.

Miksi?

Vierailija
4/12 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hämmästyttävää.

Miksi?

Koska jos on sairas, se voi olla korona - eikä maski välttämättä suojaa. Ihan siksi.

Vierailija
5/12 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti ihan aloitus asiasta tehdä? Mua ei vois vähempää kiinnostaa toisen ihmisen röhimiset ja köhimiset.

Ainakaan tätä kyseistä tyyppiä ei pelota muiden mielipiteet?

Vierailija
6/12 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ajattelee aloituksen esimerkkiä, on mielestäni äärimmäisen väärin hammaslääkäriä kohtaan mennä tuollaisessa kunnossa vastaanotolle. Ja myös odotushuoneessa olevia muita ihmisiä kohtaan. Toivottavasti hammaslääkäri sanoi, ettei hän voi tulla hammaslääkäriin.

Vierailija
7/12 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piti ihan aloitus asiasta tehdä? Mua ei vois vähempää kiinnostaa toisen ihmisen röhimiset ja köhimiset.

Odotushuoneessa oli muitakin.

Vierailija
8/12 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hämmästyttävää.

Miksi?

Koska jos on sairas, se voi olla korona - eikä maski välttämättä suojaa. Ihan siksi.

Sitä maskiahan käytetään just siks, ettei puhalleltais taudinaiheuttajia muihin päin. Mä en toki olisi lähtenyt sinne, jos olisin epäillyt olevani koronassa. Joo, teoreettisesti mikä tahansa hengitystieinfektio voi olla korona, mutta olen sen verran lukenut koronan oireista ja kuunnellut myös tuttujen omakohtaisia kokemuksia, että tää tauti (jota edelleen muuten sairastan) ei ole korona.

Vierailija
9/12 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi olla keuhkosyöpää, astmaa, virustautia. Ei kiinnosta. Siis ei vaan nyt välttämättä kiinnosta toisten yskimiset? Puuttuuko sulta sisältö elämästä?

Vierailija
10/12 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sillä oli niin kova hammaskipu, että oli pakko päästä hoitoon ja saanut jo testistä negatiivisen tuloksen? Eli ei ollut koronaa.

Nyt alkaa flunssakausi joten täytyy pitää mielessä olevan myös muita tauteja kuin korona. Itse poden parhaillaan poskionteloita. Kiva yskiä kun kaikki kuvittelee sen olevan koronaa, vaikka testini oli negatiivinen ja oireet pääosin täysin toisenlaiset.

Vierailija
11/12 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odotushuoneessa oli muitakin.

Voi herran jumala. Miten me ollaan ennen pärjätty. Ihmiset on niin hysteerisiä nykyään että apua. Mä ihan totta triggeröidyn näistä hysteerikoista. Ottaako joku nokkiinsa jos toinen yskii samassa tilassa? Hei, on 0,02% mahdollisuus että meteoriitti osuu maahan, pelkäätkö sitäkin? Suomen ylivoimaisesti vaarallisin paikka on omalla lattialla. 1 141 kansalaista kuoli vuonna 2014 kaatumalla tai putoamalla jostakin. Liukastuminen tai kompastuminen vei vuonna 2014 hengen 674 suomalaiselta.

Kuinka todennäköistä että joku kuolee tuon miehen yskään. Se on nähty että melko epätodennäköistä.

Vierailija
12/12 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui sillä on varmaan tämä muotitauti, korona

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä