cittari veloitti multakin liikaa
Nyt mullekin kävi samalla tavalla. Laskutti perskutti 6 euroa ylimääräistä. Huomasin vasta kotona.
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 09:50"]
Enemmän sääntö kuin poikkeus näissä huijarivetoisissa kaupoissa.
[/quote]
Mielenkiintoista?! Aina minkäkin tahon propagandan tuloksena tätä kuulee, mutta mitään perusteluja ei koskaan esitetä.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 09:53"]
Hmmm. Miksiköhän sen kuitin saa jo kassalla, eikä vasta kotona?!
[/quote]
Niinpä! Mutta kun on tottunut muunlaiseen toimintaan ei aina osaa epäillä.
Miten tämä voi olla mahdollista. Hinta on hyllyssä, kassalla sen näkee näytössä ja vielä saa paperisen kuitinkin, jossa hinnat, alennuksen yms on selkeäsi eroteltuna.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 09:55"]
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 09:53"]
Hmmm. Miksiköhän sen kuitin saa jo kassalla, eikä vasta kotona?!
[/quote]
Niinpä! Mutta kun on tottunut muunlaiseen toimintaan ei aina osaa epäillä.
[/quote]
Työtapaturmia on varmasti sattunut sinullekin niin et kai sinäkää voi vaatia täydellisyyttä. Hienoa, että luotat muihin kuin vanhaa neuvostoliittoon...
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 09:56"]
Miten tämä voi olla mahdollista. Hinta on hyllyssä, kassalla sen näkee näytössä ja vielä saa paperisen kuitinkin, jossa hinnat, alennuksen yms on selkeäsi eroteltuna.
[/quote]
Kaikki ei oo yhtä skarppeja kuin sinä olet. Minä menen yleensä pakkaamaan tuotteet ja menen takaisin kassakoneen viereen kun pitää maksaa. tällaista ei tapahdu missä yleensä käyn, joten siksi lipsahti. Seuraavan kerran tutka on päässä.
No eilen kävi niin Cittarissa, että 20% alennus olisi jäänyt saamatta annon jouluvaloista, jos en olisi sitä huomannut itse. Kassa ihmetteli miksi alennus ei tullut automaattisesti. Näitä samanlaisia alennuksen puuttumisia on kyllä sattunut myös muissa liikkeissä, tai sitten tuote on otettu kahteen kertaan. Tulee nykyään tarkistettua kuittiakin ahkerammin.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 09:59"]
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 09:55"]
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 09:53"]
Hmmm. Miksiköhän sen kuitin saa jo kassalla, eikä vasta kotona?!
[/quote]
Niinpä! Mutta kun on tottunut muunlaiseen toimintaan ei aina osaa epäillä.
[/quote]
Työtapaturmia on varmasti sattunut sinullekin niin et kai sinäkää voi vaatia täydellisyyttä. Hienoa, että luotat muihin kuin vanhaa neuvostoliittoon...
[/quote]
Täydellisyys, on juuri sitä mitä meidän pitää vaatia. emmehän mekään jätä tuotteita maksamatta
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 09:54"]
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 09:50"]
Enemmän sääntö kuin poikkeus näissä huijarivetoisissa kaupoissa.
[/quote]
Mielenkiintoista?! Aina minkäkin tahon propagandan tuloksena tätä kuulee, mutta mitään perusteluja ei koskaan esitetä.
[/quote] ?
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 10:12"]
Täydellisyys, on juuri sitä mitä meidän pitää vaatia. emmehän mekään jätä tuotteita maksamatta
[/quote]
Tästä tuli mieleen, että eiköhän se ole Citymarketille +-nolla. Eräs valistunut kansalainen kiitti facebookissa viidestä ilmaisesta oluesta, kun kassa veloitti vain yhdestä. Joten vähän inhimillisyyttä myös tälläisessä mustamaalaamisesta. Virheitä sattuu kaikille. Seuraava jako voi olle teidän työssänne tapahtunut virhe.
Mulla viimeks vedettiin kaikki tuotteet kahteen kertaan. Omenat 2,78, jäätelö 4,99...
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 10:30"]
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 10:12"]
Täydellisyys, on juuri sitä mitä meidän pitää vaatia. emmehän mekään jätä tuotteita maksamatta
[/quote]
Tästä tuli mieleen, että eiköhän se ole Citymarketille +-nolla. Eräs valistunut kansalainen kiitti facebookissa viidestä ilmaisesta oluesta, kun kassa veloitti vain yhdestä. Joten vähän inhimillisyyttä myös tälläisessä mustamaalaamisesta. Virheitä sattuu kaikille. Seuraava jako voi olle teidän työssänne tapahtunut virhe.
[/quote]
Mustamaalaaminen on eri juttu kun asioiden toteaminen. Vaaditaan meiltäkin täydellisyyttä kun käydään kaupassa joten miksi asiakas ei saa sitä vaatia samalla tavalla?
Mulle ei tule tollaisia yllätyksiä, kun lasken päässä sitä mukaa, kun tuotteita kärryyn laitan. Kassalle mennessä mulla on loppusumma päässä laskettuna ja jos kassa ilmoittaa eri summan (isomman), niin nostan heti metelin. Siinä sitten käydään koko kuitti läpi ja etsitään se väärä hinta.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 10:38"]
Mulle ei tule tollaisia yllätyksiä, kun lasken päässä sitä mukaa, kun tuotteita kärryyn laitan. Kassalle mennessä mulla on loppusumma päässä laskettuna ja jos kassa ilmoittaa eri summan (isomman), niin nostan heti metelin. Siinä sitten käydään koko kuitti läpi ja etsitään se väärä hinta.
[/quote] Tuohon pitää pyrkiä!
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 10:38"]Mulle ei tule tollaisia yllätyksiä, kun lasken päässä sitä mukaa, kun tuotteita kärryyn laitan. Kassalle mennessä mulla on loppusumma päässä laskettuna ja jos kassa ilmoittaa eri summan (isomman), niin nostan heti metelin. Siinä sitten käydään koko kuitti läpi ja etsitään se väärä hinta.
[/quote]
Hullu? Autismi? Asperger?
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 10:44"]
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 10:38"]Mulle ei tule tollaisia yllätyksiä, kun lasken päässä sitä mukaa, kun tuotteita kärryyn laitan. Kassalle mennessä mulla on loppusumma päässä laskettuna ja jos kassa ilmoittaa eri summan (isomman), niin nostan heti metelin. Siinä sitten käydään koko kuitti läpi ja etsitään se väärä hinta. [/quote] Hullu? Autismi? Asperger?
[/quote]
Hyvähän idea on ja sitähän muutkin vastaajat tekevät, jos oikein ymmärsin. Pitää olla tilanteen herra, seisoa kassakoneen vieressä, tarkkailla hintoja ja heti reagoida.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 10:44"]
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 10:38"]Mulle ei tule tollaisia yllätyksiä, kun lasken päässä sitä mukaa, kun tuotteita kärryyn laitan. Kassalle mennessä mulla on loppusumma päässä laskettuna ja jos kassa ilmoittaa eri summan (isomman), niin nostan heti metelin. Siinä sitten käydään koko kuitti läpi ja etsitään se väärä hinta. [/quote] Hullu? Autismi? Asperger?
[/quote]
Ei. Ei. Ei.
Jäänyt tapa siltä ajalta, kun elettiin suu säkkiä myöten ja oli vain tietty summa päivässä käyttää ruokaan. Piti laskea sentilleen, ettei mene yli. Ihan hyvä tapa, ei ole kauppiaat päässeet kusettamaan.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 10:44"]
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 10:38"]Mulle ei tule tollaisia yllätyksiä, kun lasken päässä sitä mukaa, kun tuotteita kärryyn laitan. Kassalle mennessä mulla on loppusumma päässä laskettuna ja jos kassa ilmoittaa eri summan (isomman), niin nostan heti metelin. Siinä sitten käydään koko kuitti läpi ja etsitään se väärä hinta. [/quote] Hullu? Autismi? Asperger?
[/quote]
Hyvä matikkapää! Mä en pysty tarkkaan suoritukseen. pyöristän päässäni seuraavaan.. esim. 1.3~1.50, 1.75~2.0.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 10:32"]Mulla viimeks vedettiin kaikki tuotteet kahteen kertaan. Omenat 2,78, jäätelö 4,99...
[/quote]
En usko, että kaikkia tuotteita vedettiin kahteen kertaan. Miksi ihmeessä myyjä olisi tehnyt niin? Enemmän työtä hänelle eikä mitään hyötyä (hän ei pysty ottamaan ylimääräisiä rahoja ilman kassaeroa). Joku tuote voi vahingossa tulla kaksi kertaa, mutta sekin korjataan ja tehdään asiakkaalle uusi kuitti kun virhe huomataan. Myyjällä käy päivässä satoja asiakkaita ja varmasti jollekin kuitille tulee joku tuote kaksi kertaa ja toinen jää laittamatta ollenkaan. Jos joku alennus ei tule koneelta se ei ole hänen vika, koska citymarketissa osastojen työntekijät laittavat aleja koneelle. Myyjän vastuulla on toki saada asiakkaalle oikea hinta ja palvella asiakas hyvin.
Toivoisin hiukan ymmärrystä meille myyjille, koska emme me tahallaan mokaa juuri teidän kohdallanne. Ja tosiaan asiat saadaan aina korjattua, kun virheestä kertoo. Ap:ta kehotan menemään neuvontaan reklamoimaan kuitin kanssa, kun seuraavan kerran menee ostoksille.
Jossain ulkomailla olen nähnyt ostoskärryissä olevan laskimia, siis ihan kiinteästi asennettuina. Olisi aika kätevää täälläkin.
Hmmm. Miksiköhän sen kuitin saa jo kassalla, eikä vasta kotona?!