Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko joutunut varkaan uhriksi?

Vierailija
13.10.2021 |

Onko sinulta joskus varastettu jotain?
Mitä ja saitko tekijän selville ja varastetun tavaran takaisin?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörä varastettiin, näin sen jollain tyypillä myöhemmin ja otin sen takaisin ittelleni.

Vierailija
22/41 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähty omin silmin kun YouTube The River naisjulistaja käski antaa Jeesukselle auton kinaporin palvelukeskuksessa kokoustilassa. Yksi nainen näytti esimerkkiä ja antoi auton avaimet ja eräs toinen helluntairyhmä vaati autorahaa niin pariskunnalle valkoinen pakettiauto ww. Niin jos jättää kassin tai takin siellä johonkin se varastetaan heti .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumekuskit kuljettaa huumeet myös niin että pyytää toisia viemään matkalaukun toiseen maahan tai tuomaan . Varastetut vaatteet kulkee siten rajan yli että ne viedään matkalaukussa kuin olisi turisti .

Vierailija
24/41 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin pitsaa niin joku mies tuli repi sen kädestäni ja antoi vieressä olevalle naiselle että se on hänen maksama muka. Se oli minun maksama pitsa 2 kappaletta toinen yhdelle tytölle. Siis ihan ostarilla riihimäki . Ihan raivohullu . Ei älytty hälyttää vartijaa oli shokeeraavaa.

Vierailija
25/41 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa varastettu käsilaukku. Ulkomailla meni rahat, passi ja kamera, en saanut takaisin. Suomessa mm kortit, henkkari ja avaimet, ja jotain sain takaisin muutaman kuukauden kuluttua, kun poliisi oli löytänyt ne jonkun muun jutun yhteydessä.

Vierailija
26/41 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain Kontulan asunnossa on varmaan varastettuja stereoita kovaäänistä ja TV sekä käsilaukkuja ja kattiloita eikö niin. Parannuksen tekoon kuuluu palauttaa ne.

Vierailija
27/41 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suutarilassa asustaa myös konnia joku uskontolahko pitää kokouksia nekin idästä. Järvenpään lahkoissa. Turussa oli joskus oikea rosvo porukka uskontolahko nekin tuolta itärajan takaa. Oikea rosvo joukko. Väärentäjiä vielä.

Vierailija
28/41 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmäkellariin oli murtauduttu ja sieltä oli viety limpparit ja mehut. Oli siellä muutama lahjaksi saatu viinipullokin, eivät olleet kelvanneet. Ikävintä oli, että nuo viedyt juomat oli tarkoitettu lasten synttäreille ja varkaus paljastui kymmenisen minuuttia ennen juhlia. Onneksi oli iso mehukattipullo kotona, että sai siitä juotavaa tarjolle.

Vierailija
29/41 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtio on ryöstänyt minulta veroina vuosikymmenien aikana reilusti yli 100 000 euroa ja lähettänyt ne gebardihatuille Afrikkaan tai Euroopan koijari-Luigeille. Valtio on suurin varas.

Vierailija
30/41 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukittu pyörä vietiin yöllä rivitaloasuntomme oven vierestä. Ei saatu pyörää enää takaisin eikä tekijää kiinni.

Vierailija
31/41 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut käsittämättömän hyvä tuuri, sillä ainoastaan yksi pyörä on varastettu. Mitään muuta ei ole viety, vaikka asun ns. huonolla alueella, olen matkustellut paljon ja ollut välillä leväperäinen omaisuuteni kanssa. 

Vierailija
32/41 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polkupyörä, keskellä päivää kirjaston pihasta. Vaijeri katkaistu.

Vierailija
33/41 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto, mopo, autoradia + kajarit, 5 polkupyörää, polkupyörän satula, polkupyörän eturengas, takki, 2 potkulautaa, 2 pulkkaa. 

Mitään ei näistä ole saatu takaisin, eikä tekijöitä löytynyt. Auto oli ainoa mikä löytyi, mutta siinä vaiheessa olin jo saanut vakuutuksesta rahat ja ostanut uuden auton. Jos nään ikinä varkaan itse teossa, se ei kävele enää koskaan omilla jaloillaan.

Vierailija
34/41 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Aina kun olen unohtanut kukkaron jonnekin, niin se on viety löytytavaratoimistoon tms. Edes kukkarossa olevia seteleitä ei  ole otettu. Tämä on siis ihan oikeasti totta. Kiitos teille rehellisille <3 Mutta tämäkin varmaan vaihtelee alueittain. Nämä omat kokemukseni ovat Kainuusta ja Pohjois-Savosta.

Sitähän kai sanotaankin, että jos jätät illalla laukkusi Kajaanin rautatieaseman penkille, niin se on siinä koskemattomana vielä seuraavanakin päivänä. Tämä rehellisyys on niin ihana suomalainen piirre, jota pitäisi vaalia, mutta pelkäänpä että "kansallismielisten" myötä sekin pyritään hävittämään ja muuttamaan Suomi Venäjäksi.

Vierailija
35/41 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joskus kahvion kassalla töissä ja kaksi keski-ikäistä ämmää onnistui harhauttamaan minua niin, että annoin vahingossa jotain 10 e liikaa takaisin. Tämä tapahtui joskus muinoin nollarilla ja silloin oli vielä käteistä rahaa.

Vierailija
36/41 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lompakko vietiin kaupassa. Tekijä näkyi valvontakamerassa, mutta poliisi ei silti saanut tekijää kiinni. Tuskin kävi katsomassakaan kameran kuvaa.

Vierailija
37/41 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dennissova .

Vierailija
38/41 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korson helluntaiseurakunta . Siion seurakunta . Järvenpään arkki seurakunta . Malmin helluntaiseurakunta . Tikkurilan helluntaiseurakunta . Edes yksi päivä vuodessa jolloin ei varasteta ??? Onnistuuko . Kontulan helluntaiseurakunta . Niillä on paha himo toisten tavaroihin .

Vierailija
39/41 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumeet kulkee matkalaukussa itään Arabiaan ...

Vierailija
40/41 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moottorivene varastettiin, oli sen verran pieni moottori ja vene, ettei ollut rekisterissä ja siis ideaali kohde varkaille. Onneksi oli venevakuutus niin saatiin rahat uuden ostoon, oltiin omistettu tuo vene kuukauden verran. Poliisit kävi, mutta ei ole koskaan kuulunut mitään, ei siis löytynyt vene.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi