Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko tässä tilanteessa kieltäytyä seksistä?

Vierailija
05.09.2006 |

Meillä mies on aina tyydyttänyt vain itsensä minuun. Ei siis anna suuseksiä ei edes kosketa alapäätäni ei järin rintojani tai muuten hyväile. Yhdessä kohta 10 vuotta.

Takaapäin pari työntöä ja se on siinä. Olen puhunut asiasta , mutta ei mene kaaliin kuin mask. 2 viikoksi.

Voinko siis mennä lakkoon?

Onko kokemuksia kenelläkään?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies haluaa todella harvoin rakastella, joskus jopa 2 kk ettei sillä tule edes mieleen. Rakastellessa ei mielellään koske minuun eikä edes tiedä mihin pitäisi koskea. Vaikea lähetä neuvomaan koska loukkaantuu ja pitää taas pitkän tauon. Lisäksi tulee nopeasti ja ei ole koskaan tehnyt minulle orgasmia, ei käsin tai mitenkään. Kerran on nuollut minua. Minä taas otan usein suihin ja tykkään tehdä niin, mutta takaisin en saa mitään.

Lisäksi olen alunperin näytellyt että tekee hyvää ja näytellyt orgasmeja, koska en kehdannut sanoa, ettei tee niin hyvää kuin pitäisi eli orgasmiin asti. Jos nyt paljastaisin näyettelemisen, pitäisi varmaan usean kuukauden tauon. Olen myös itse ollut alussa niin onnellinen kun saan toisen onnen kukkuloihin ja unohtanut omat tarpeeni. Mutta kun on löytänyt oman naisellisuutensa ja oppinut tyydyttämään itsensä olisi varmaan huikea kokemus kun mies tyydyttäisi minut orgasmiin asti...Luulen ettei näin tule koskaan käymään. Seksistä ei onnistuta puhumaan, koska miehen mielstä sitä ei puhumalla paranneta vaan pahennetaan. Olen siis tyytynyt tyydyttämään itseni, jos vain joskus siihen löydän aikaa. Useati haavelen, että olisi ihana saada miestä, joka tietää mitä tehdä ja tekee sen mielellään, ilman, että minä tiedän, että minun pitää maksaa takaisin joka nautinto. Vaikea selittää ja vaikea elää tämän asian kanssa, saatika ystäville tällaista ongelmaa myöntää...En ole löytänyt tästä tietä pois.

Onko muka oikeasti olemassa miehiä, jotka ihan oikeasti tekevät toiselle orgasmin sen jälkeen kun jo itse ovat tulleet???

Vierailija
2/16 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Onko muka oikeasti olemassa miehiä, jotka ihan oikeasti tekevät toiselle orgasmin sen jälkeen kun jo itse ovat tulleet???

On olemassa aikuistenoikeesti miehiä, jotka tekevät naiselleen orkun ennen aktia, aktin aikana ja haluttaessa vaikka vielä sen jälkeenkin. Mitä enemmän naiselleen antaa, sitä enemmän itse saa. Ellei naisen T-paidassa satu lukemaan Rosenlew.

M43

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

teillä. Ei oikea mies voi lopettaa ennen kuin naiselle sopii. Jyystetään sitten vaikka miten monta tuntia mutta nainen hoidellaan aina!

M40

Vierailija
4/16 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä me olla varmasti harvinaisuus.

Hei 15, vieläkö näyttelet? Kerroi,t että alunperin näyttelit. Oletko lopettanut sen vai jatkuuko vielä? Olisi kyllä hirveä tilanne feikata. Naiseni ei feikkaa ja saa sitten orkut vaikka jälkikäteen jos ei muuten (yhteensä kuuden vuoden aikana tullut aktissa ehkä parisenkymmentä kertaa, harvoin siis).

Miksi kukaan mies hoitelisi naista jos nainen " takuuvarmasti" saa (vaikka oikeasti näyttelee) joka kerta?

M31

Vierailija
5/16 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies yrittää samaa sanot että kuule eipä käy kun musta ei tunnu miltään. Jos alkaa inistä niin sano että seksiä ei tipu ennen kun mies opettelee sua miellyttämään.

Vierailija
6/16 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin kaikki tämä vain vaimon aloitteesta. Mä saan siis säälistä " vetää käteen ilman käsiä" eli tyydyttää itseni pimppaan. Mitään muuta en saa tehdä, enkä edes sitäkään takaapäin.

Wife is a bitch and then I die.

Vierailija
7/16 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen yrittänyt tyydyttää itseäni vielä aktin jälkeen, mutta mies kääntää selän.

mies on siis muuten vallan hyvä mies (mitä nyt itsekkyyttä on havaittavissa muissakin asioissa satunnaisesti). En kai muuten tässä enää olisikaan.

Seksi on kyllä meillä katastrofaalista! Minulla oli ennen häntä varsin virkeä ja tyydyttävä seksielämä, nyt on vain tätä : (

Kun olen tästä hänelle itkenyt niin 2 viikkoa skarppaa ja hyväilee, mutta sitten ollaan taas lähtökuopissa.

Jaksuja sinulle kolmonen kohtalotoveri!

-ap

Vierailija
8/16 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot vaan suoraan et olet kyllästynt olemaan itsetyydytyksen kohteena ja kehoita hakemaan tyydytyksensä muualta. No ei tosiaan kannata antaa halventaa itseänsä vuosi tolkulla. Ilmoittaisin kyllä myös oheessa et aion hakea paremman rakastajan jostain muualta kun mies ei tyydytystä pysty tuottamaan. Ei kannata olla liian hienotunteinen, eihän mieskään välitä sinun tunteistasi tai tarpeistasi.

Vierailija
9/16 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yrittäkää edes jos vaan pystytte puhumaan seksistä

niin silloin solmut aukeaa

Toivottavasti pystytte

Ei riitä että toinen puhuu ja toinen kuuntelee

-mici-

Vierailija
10/16 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ukolle tosi tärkeää että puolisostaki tuntuu hyvältä.

Ellei tunnu ei halua et tulee itellekkään.

Meillä toisin päin. Mies hyvälilee enempi ku nainen. Yhdynnän aikana ei mitään puhella. Äänet mitä joskus tulee tulee pelkästä nautinnosta.

Jos jälkeenpäin vaivaa et tuntukohan ees toisesta hyvältä sit kysytään ja ei voi mitään jos ei ollu täydellinen yhdyntä.

Niinhän se vain on et joskus erittäin hyvältä ja joskus sitte taas vähämmän hyvältä.

Imetys aikana vaan ei paljo hyvää tee jos ukko hipelöi ja nuolee rintoja en tiiä sit mieten muilla. Jotenki tuntuu et ne kuuluu sillon vauvalle eikä kellekkään muulle. Sitäkään ei oo ees ääneen tarvinnu sanoa ymmärtää sanomattaki.

Vierailija
11/16 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kuvitella, et itellä ei mieli tekis enää kahdenka tommosen pelleilyn jälkeen! Ja miten tämmösiä miehiä ja naisia voi olla niin paljo?! Jos kerran seksi ei oman kumppanin kanssa kiinnosta yhtään TAI se ei todellakaan oo mitään seksiä se mitä saa, ni miks ette eroo??

Mä en ainaka voi käsittää, miten tommosessa tilanteessa enää voi puhuminen parantaa mitään. Mitä ilmeisimminki ne tunteet mitä joskus on ollu on todellakin täysin kuolleet toista kohtaan. Ei kai ketään, oli kuinka pimee ihminen tahansa, muuten tee tommosta toiselle...

Tommosessa ns. seksielämässä sen muunki suhteen on oltava aivan kuollutta.

Vierailija
12/16 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eipä se paljon lohduta kun itse jää nuolemaan näppejään joka kerta. Voisin kyllä miehelle ihan sanoa, että minua ei huvita ja syy on se etten koe tulevani tyydytetyksi tai edes huomioiduksi sängyssä.

Kiitos teille ajatusten vaihdosta!

-ap

Vierailija
13/16 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on samoin kuin alottajalla. Siksi käynkin panemassa toisaalla vakipanon kanssa kun en kotona saa tarpeeksi. Oma mies tulee todella nopeasti ja ihan turha toivo että siinä itsellä ehtisi tulemaan..

Vierailija
14/16 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetuntohan sulta menee tolla nöyryytyksellä! Sano, että haet parempaa seksiseuraa muualta, jollei aleta vaivautuu enempään. Ei sun kuulu itkee miestä tekemään enemmän vaan sen kuuluu anella, että saa tehdä sulle hyvää! Meillä mies pahoillaan jos tulee nopeesti ja hoitelee mut sitten muulla tavoin =) Hyväkskäyttöö toi on eikä mitään seksiä! Sun kuulu olla mikään reikä mihin ruikataan tarpeensa! Pidä nyt jumalauta puolias!!!

Vierailija
15/16 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikken itsekään mikään seksin kuningas ole, niin sentään yritän tyydyttää naiseni sekä ottaa tämän huomioon.

Jos miehesi muuten on hyvä tyyppi kaikin puolin, niin silloin tuo kuulostaa entistäkin oudommalta. Jos hän on hyvä tyyppi, niin hän varmasti lähtee kanssasi esim. ammattiauttajan luokse juttelemaan, jos sinun kanssa puhuminen ei johda mihinkään. Nykyisellään meno kuulostaa aika karulta.

Vierailija
16/16 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ensimmäisinä vuosina oli niin onnellinen siitä, että sai tyydytettyä toisen halut, ettei omat edes käynyt mielessä. Nyt kun parisuhde on syventynyt ja tunne siitä, että tämän ihmisen kanssa haluaa vanheta tulee väkisinkin mieleen, että onko tämä nyt sitten minun seksielämän kohtalo?

Itse näin 30+ olen vasta löytänyt seksuaalisuuteni ja tunnen itseni ja vartaloni ja olen hyväksynyt sen! haluisin seksiä, oikein todella! niin kumppanin kanssa ei sitten synkkaa se puoli.

Haluaisin terapiaan, mutta miehen mielestä me osaamme selvittää asiamme keskenään, itse en ole todellakaan samaa mieltä. Ehkä tuo tulee uusiin mietteisiin kun sanon, etten " enää ala" .

Kiitos teille kaikille kommenteista!

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi