Pikkujoulut, pikkarit, linna.. mitä köyhän pitää jättää väliin seuraavaksi?
Tähän mennessä on jätetty väliin ilmaiset pikkujoulut, pikkuhousut sekä linnan juhlat, mikä kyllä harmittaa. Mitä seuraavaksi?
Kommentit (109)
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 21:02"]
Itse olen käynyt paikallisella kirpputorilla, mutta ihmiset näyttävät vievän sinne ihan kauheita vaatteita ja aivan väärää kokoa. Oonkin päättänyt että jatkossa jätän koko kirppiksen väliin koska siellä tulee lähinnä paha mieli. Arvatkaapa vaan mitä kokoa olen?
[/quote]
48? Oletko huomannut, että kirpputoreilla on usein erillinen rekki isojen kokojen vaatteille?
Lasten hankinta olisi aika hyvä.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 23:41"]
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 21:02"]
Itse olen käynyt paikallisella kirpputorilla, mutta ihmiset näyttävät vievän sinne ihan kauheita vaatteita ja aivan väärää kokoa. Oonkin päättänyt että jatkossa jätän koko kirppiksen väliin koska siellä tulee lähinnä paha mieli. Arvatkaapa vaan mitä kokoa olen?
[/quote]
48? Oletko huomannut, että kirpputoreilla on usein erillinen rekki isojen kokojen vaatteille?
[/quote]Haloo, kokoni on 38!!!!
Me rakennettiin unelmiemme talo ja nyt ei ole varaa mihinkään. Muuttaisimme äitini luokse, mutta hän on itsekkäästi kieltäytynyt majoittamasta meitä edes jouluna.
Mun äiti on varmasti hirvein, koska sillä oli otsaa käskeä mua laihduttamaan, kun kerroin meidän toimeen tulo ongelmista. Dieetithän ne vasta kalliita on!!
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 00:34"]
Mun äiti on varmasti hirvein, koska sillä oli otsaa käskeä mua laihduttamaan, kun kerroin meidän toimeen tulo ongelmista. Dieetithän ne vasta kalliita on!!
[/quote]Itse laihdutin melkein 10 kg ja nyt mun housut roikkuu rumasti päällä ja ne on rikkikin. En siis suosittele ainakaan laihduttamista.
Käyn nukkumaan joka ilta kello 18, koska ei ole varaa pitää lamppua päällä, kun sähkö on niin kallista, eikä huvita istua pimeässä. Viikonloppuisin saatan valvoa tunnin pidempään. Kyllähän se harmittaa aina, kun näkee, että naapureilla on valot päällä yli puolen yönkin.
Hyvää yötä!
Käytän teepussit viiteen kertaan ja otan vedeksi kuumaa vettä suoraan hanasta. Tällä tavalla pitäisi tulla sen verran säästöä, että ensi vuonna pikkujouluasusta puuttuu vain ehjä yläosa.
Me oltaisiin saatu ilmainen joulukuusi, mutta ei voida ottaa vastaan, koska ei ole varaa kuusenjalkaan. Mies menee mieluummin hakemaan tuosta metsästä jonkun kuusen, niin ei tarvitse selitellä mitään.
Jätin itse pikkuhousut pakaroiden väliin.
Vuodenvaihde! Köyhä kuuntelisi radiosta kellonlyönnit, mutta sähkö on kallista, pattereista puhumattakaan.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 01:10"]
Vuodenvaihde! Köyhä kuuntelisi radiosta kellonlyönnit, mutta sähkö on kallista, pattereista puhumattakaan.
[/quote]
Eikö köyhä voi mennä ulos kuuntelemaan niitä kellonlyöntejä? Vai onko housut rikki eikä kukaan suostu lastenvahdiksi?
Köyhä jättää väliin vuoden 2015, koska ei ole varaa uuteen almanakkaan.........
En voi viettää vuodenvaihdetta kun minulla on niin pieni talo.
Ilmaiset linsematkat. Arvatkaapas miksi? *kolkkoa naurua*
Naapurille ei ainakaan mennä kylään, koska kyseinen vanha mies on häijy eikä arvosta perhettämme.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 22:28"]
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 21:20"]
tässä ketjussa sen näkee ettei kukaan edes halua auttaa!! loptan koko palstan seuraamisen.
[/quote]Oletteko sossun asiakkaita?
[/quote]
emme! yhdet tuttavat ovat ja sosiaali maksaa niille kaiken . sen takia me emme sinne menekkään!