Sukulaisille allergiasta kertominen
En uskalla kertoa sukulaisilleni että oleb allerginen omenalle. Aina syön kaikki omenapiirakat ja sen jälkeen pyllyni turpoaa kahdeksi päiväksi umpeen. Selviän kyllä mutta kakalla käynti on välillä vähän vaikeaa.
Jotenkin tosi noloo kertoa että on allerginen omenalle, meillä suvussa aina kaikki allergigot pn ns. huonompaa kastia ja jää ilman isä-Peetun perintöä.
Nitä voisin oikein tehdä? Kiitos
Kommentit (14)
Kyllä se paljastuu kuitenkin. Mutta ihan itse tietysti valitset.
Hei kuule, minä olen algeerinen myös pähkinöille ja sain kerran erektion jo ruokapöydässä. Ja sukulaiset paheksui, että asiat eivät mene aina niinkuin pitäisi. En saa enää kutsuja pitoihin, suvun ketjusähköpostikaan ei minua enää tavoita.
Hei kuule, minä olen algeerinen myös pähkinöille ja sain kerran erektion jo ruokapöydässä. Ja sukulaiset paheksui, että asiat eivät mene aina niinkuin pitäisi. En saa enää kutsuja pitoihin, suvun ketjusähköpostikaan ei minua enää tavoita.
Onneksi löytyy hengen heimolaisia edes täältä. Olen itse mansikka allergikko ja suvullani on mansikkatarha pälkäneellä. En voi olla tekemisissä sukulaisteni kanssa koska he eivät hyväksy minua tälläisenä kun olen. Mielestäni on vanhoollista ja rasistista ajatella että kaikki söisivät samoja marjoja olen asiani kanssa ihan yksin. Terveisin Jussi
Sanoin myös mummolle, että olen algeerinen kanojen munille. Hän sanoi että olen kehari ja suvulle häpeäksi ja teki heti ruuaksi hollandaisekastiketta. Meinasin kuolla, mutta en kertonut kellekään. Vaan suljin nämä sanat sydämeeni ja tutkiskelin niitä. Olenko minä todella epäkelpo
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 01:10"]Sanoin myös mummolle, että olen algeerinen kanojen munille. Hän sanoi että olen kehari ja suvulle häpeäksi ja teki heti ruuaksi hollandaisekastiketta. Meinasin kuolla, mutta en kertonut kellekään. Vaan suljin nämä sanat sydämeeni ja tutkiskelin niitä. Olenko minä todella epäkelpo
[/quote]
Tämän kirjoitti siis keskustelija numero 4
Yleensä omenalle allergiset voivat syödä sitä käsiteltynä, kuten piirakassa, mutta ehkä siellä Porvoossa on toinen meininki.
Saako joku siis todellakin erektion allergiasta? Uusi potenssilääke on keksitty!
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 01:16"]Yleensä omenalle allergiset voivat syödä sitä käsiteltynä, kuten piirakassa, mutta ehkä siellä Porvoossa on toinen meininki.
[/quote]
Voi hyvä luoja täällä on sairaita ihmisiä ja tulet tänne jotain huutelemaan! Rasisti!
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 01:20"]Saako joku siis todellakin erektion allergiasta? Uusi potenssilääke on keksitty!
[/quote]
Siis algeerinen erektio, henkeä ahdistaa ja kutisuttaa erinäisiä paikkoja. Tulwenymöd
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 01:20"]
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 01:16"]Yleensä omenalle allergiset voivat syödä sitä käsiteltynä, kuten piirakassa, mutta ehkä siellä Porvoossa on toinen meininki. [/quote] Voi hyvä luoja täällä on sairaita ihmisiä ja tulet tänne jotain huutelemaan! Rasisti!
[/quote]
Kiitos vaan, nyt sitten itken itseni uneen kutiava pyllynreikä turvoksissa. Mitä sitten vaikkaa olenki Tuusulasta ja algeerinen onemalle
Mä en pysty syömään omenaa kuumennettukaan, vaikka allergeenithan häipyy kuumennettaessa. Mysteeri, jota terveysalan ihmisetkään ei ymmärrä. Oireet ihan näkyviä, joten allergian todellisuudesta ei epäselvyyttä.
Minä todella tiedän mistä puhut. Tämä on aika tabu aihe vielä. Minulla on porkkana-allergia ja saan suvultani jatkuvasti piikittelyä osakseni. Väkivallan käyttökin on yleistä. Voimia sinulle! Itse en kertoisi.