Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selvittelyä tiskaamisesta

Vierailija
09.12.2014 |

Olen tähän asti seissyt aika lahjakkaasti keittiössä. Tänään olisi ollut miehen vuoro hoitaa tiskaaminen ja ruuanlaitto, mutta sen sijaan, että hän olisi tehnyt mitään, hän vain laittoi tiskit likomaan ja marmatti, miten voikin tulla niin paljon tiskiä joka päivä. Loukkaannuin, koska olen itse hoitanut ne mukisematta. Mies jätti tiskaamisen sikseen, kävi kaupassa ja katselee nyt TV:tä. Sanoin hänelle, että loukkaannuin hänen asenteestaan, koska olen tavallisesti hoitanut noi yksinäni enkä ole valittanut ja toi kuullostaa siltä kuin meillä olisi aina keittiö kuin pommin jäljiltä.

Mies murjottaa, ja löydyin tiskaamasta. Nyt lähden kaljalle. Kiitos av- palsta, tänne saa aina avautua.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 00:05"]

Onneks mun mies ei oo tollanen.

[/quote]

No tämä oli hyvä kuulla. :D

Vierailija
2/14 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet vaan on Suuria Sankareita kun kerran tiskiharjan\imurin/mopin varteen tarttuu. Ovat myös Hyvin Sairaita jos tulee esim. tavallinen flunssa. Koeta kestää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun se tiskaa niin se jättää ne osittain likaseks, niin että alat valittaa, johon se sanoo että tee sä kun osaat paremmin.

Vierailija
4/14 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sie siedät ne tiskata! Voi valtava mihin tämä muailma on menossa oikein? Nyt menet tiskaamaan vielä kerta kiellon päälle.

Vierailija
5/14 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt on suuri asia parisuhteessa joku tiski... Se tekee, joka jaksaa ja viitsii, ei montaa minuuttia mene. Varsinkin jos itse olet kotona ja mies käy töissä, niin jaksat kyllä kahden ihmisen tiskit tiskata. Ei niistä tiskivuoroista enää aikuisena tapella kuin kakarana lapsuuskodissa.

Vierailija
6/14 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
7/14 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea unelmavaimo :D Lähtee kapakkaan tiistaiyönä tiskien takia!

Vierailija
8/14 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tiskivuorot ja pidämme ne kunniassa, paitsi silloin, jos toinen on flunssassa tai selkä kipeänä tms. Meillä myös siivotaan yhdessä ja laitetaan ruokaa yhdessä. Tein selväksi miehelle, kun 24 vuotta sitten yhteen muutimme, että minä en sitten ole mikään hausfrau, joka herraani vain palvelen. Ja hyvin on toiminut. Mies on parempi kokki kuin minä, joten hänellä on yleensä vetovastuu ruoanlaitosta, ja minä imuroin suuremman lattiapinta-alan ja hoidan aina moppaamisen. Aika tasapuolisesti meillä hoituu asiat eikä koskaan tarvitse marmattaa tai nalkuttaa. Minulla on hyvä mies. :)

Vierailija
9/14 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 23:39"]

Oikea unelmavaimo :D Lähtee kapakkaan tiistaiyönä tiskien takia!

[/quote]

Unelmavaimolla on huomenna vapaapäivä ja hän päättää ajankäytöstään aivan itse, ilman miehen suostumusta! Kuinka monta kertaa tässä taloudessa mies on lähtenyt kaljalle/karkuun mitä tyhmimmästä syystä (kerran syyksi riitti huonosti paistetut kanamunat)

Vierailija
10/14 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 23:37"]

Kyllä nyt on suuri asia parisuhteessa joku tiski... Se tekee, joka jaksaa ja viitsii, ei montaa minuuttia mene. Varsinkin jos itse olet kotona ja mies käy töissä, niin jaksat kyllä kahden ihmisen tiskit tiskata. Ei niistä tiskivuoroista enää aikuisena tapella kuin kakarana lapsuuskodissa.

[/quote]

Mistä tämä olettamus nyt tuli? :D Mitä jos meillä mies on kotona ja mä käyn töissä? ;) Muuttaisko se skenaariota? ap

Vierailija
11/14 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 23:37"]

[/quote]

Ei tapella ei. Halusin kerrankin et mies ottaa homman hoitaakseen, kun ei se ole mun lempparipuuhaani mullekaan, ja siitä tuli tällainen kalabaliikki. Ihan ku olisin lastentarhassa, mutta jos nyt katsoisit sen perimmäisen pointin sieltä etkä takerru tiskaamiseen, jooko?. ap

Vierailija
12/14 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkikaa tiskikone kimpassa niin ette ole toistenne kurkuissa kiinni jatkuvasti.

Vierailija
13/14 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks mun mies ei oo tollanen.

Vierailija
14/14 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin se sika on lopettanut tiskaamisen??

Vai ajattelitko, että sika aloittaa tiskaamaan sitten kun sä niin määräät?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä