Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin kummipojalle halvan tabletin,

Vierailija
09.12.2014 |

maksoi vaan 100e (norm.hinta 150e). Merkki joku tuntematon, 8 tuuman näyttö..onkohan 12v:n mielestä tyhmä lahja kun ei ookaan apple tms?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tajuttoman kallis lahja tuokin on. Jos ei ole tyytyväinen, niin se ei ainakaan sinun vikasi ole, vaan vahempiensa. Annathan hänelle myös aikaasi, teette hauskoja juttuja yhdessä jne.

Vierailija
2/19 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gigaset on se merkki, tarkistin. Ei poika tosin mitään merkkiä erityisesti toivonut. T. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 22:56"]Ihan tajuttoman kallis lahja tuokin on. Jos ei ole tyytyväinen, niin se ei ainakaan sinun vikasi ole, vaan vahempiensa. Annathan hänelle myös aikaasi, teette hauskoja juttuja yhdessä jne.
[/quote] Tehdään kyllä paljonkin kaikenlaista. Kiva poika on. Vaatteissa tuntuu merkit vaan merkkaavan niin paljon, että aloin miettimään tuota lahjani merkkiä myös..t. ap

Vierailija
4/19 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika merkkitarkkaa tuntuu olevan tuon ikäisillä. Harva kai tablettia käyttää kun kännyköissä samat ominaisuudet.

Vierailija
5/19 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se riippuu niin lapsesta. Ja toki siitä tabletista.
Meidän lapset eivät ole merkkitietoisia, mutta meillä ensimmäinen tablettiostos oli täysin susi.
Eihän siihen mitään ohjelmia ja pelejä mahtunut kun tallennustilaa ohjelmille oli niin surkean vähän. Seuraavaksi ostin suosiolla Samsungin edes.

Vierailija
6/19 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 23:02"]Aika merkkitarkkaa tuntuu olevan tuon ikäisillä. Harva kai tablettia käyttää kun kännyköissä samat ominaisuudet.
[/quote] Ajattelin että voi ainakin katsella harrastukseensa liittyviä videoita.. t. Ap

Vierailija
7/19 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta oikein hyvä lahja eikä yhtään liian halpa 10-vuotiaalle. Luulisi kelpaavan, ellei sitten tule mistään superhemmotellusta perheestä. Monet tuonikäiset käyttää tablettia pelaamiseen ja siinäkin mielessä kummipoikasi varmaan arvostaa lahjaa. Ainakin mun tutut 10-vuotiaat pojat ottaisivat oman tabletin ilomielin. 

Vierailija
8/19 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No luulis että noin nuorelle kallis lahja kelpaa, kunhan on toimiva. Mutta vaikea sanoa mitään, ellet osaa kertoa merkkiä ja mallia.

Vierailija
9/19 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satanen on paljon rahaa kummilapsen lahjaan. Itse olisin ostanut mielummin jotakin laadukasta. Epäilen, että tuon hintainen tabletti ei kovin laadukas ole.

Vierailija
10/19 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl se on hyvä lahja :) mä luulen et 10-vuotias on ilonen omasta tabletista,ja varsinkin jos ymmärtäisikin merkeistä jotain niin luulen että tajuaa ettet sinä tietenkään sitä kalleinta osta! tuskin kauhean monella 10-vuotiaalla edes on ihan omaa tablettia? :)

Vierailija
11/19 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 22:54"]

maksoi vaan 100e (norm.hinta 150e). Merkki joku tuntematon, 8 tuuman näyttö..onkohan 12v:n mielestä tyhmä lahja kun ei ookaan apple tms?

[/quote] tuon ikäiset jo tietää mikä on hyvä, pitää todennäköisesti ihan romuna

Vierailija
12/19 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gigaset on ent. Gigaset Siemens eli ihan hyvä merkki. Hintalaatusuhde on hyvä+ tuossa hintaluokassa.

Toimii varmaan ok jos katselee Youtube-videoita, katselee kuvia, surffaa netissä ja pelaa tabletin kaupasta saatavia pelejä. Takakamera on aika okei. Asiallinen ensimmäinen tabletti tuossa hintaluokassa lapselle.

Jos käyttö on tuota vaativampaa, sitten ongelmina voi olla suorittimen hidastuminen ja myös kuvan laatu videoissa ja netissä alkavat tökkiä. Äänenlaatu on sellainen, ettei kovalla voi käyttää, koska ääni menee aika mikkihiireksi.

Lapsi kannattaa opettaa käyttämään vehjettä kunnolla, tuossa kannattaa maksimoida tehdot pitämällä mahdollisimman vähän sovelluksia päällä yhtäaikaa.

Vierailija
13/19 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hukkaan heitit rahasi, hyvä jos uuteenvuoteen saakka kestää valitettavasti

Vierailija
14/19 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kermaperse jos alkaa valitella et: "eihä tää oo aple..."

Vierailija
15/19 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit ottanut selvää millaista käyttöä varten tabletti on, esim. pelaaminen...

Vierailija
16/19 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 00:08"]Hukkaan heitit rahasi, hyvä jos uuteenvuoteen saakka kestää valitettavasti
[/quote] Tuossa on kahden vuoden takuu!

Vierailija
17/19 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies osti mulle ja itselleen noi hetki sitten ja ollaan todettu ne todella hyviksi ja mieheni tietää paljon noista laitteita joten uskon, että kestää hyvin ja ei nyt seinään heitä...:)

Vierailija
18/19 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

*jos ei nyt seinään heitä sitä laitetta:)*

Vierailija
19/19 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamera tuossa tosiaan on todella huono mut mun mielest tabletin ei kuulu kuvia ottaakaan:D sitä varten on kamerat ja kännykät

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä