Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko kaikki audilla ajelevat rikkaita?

Vierailija
09.12.2014 |

Uteliaisuuudesta kyselen, te kellä on uudehko Audi v2010 eteenpäin, oletteko kaikki rikkaita, vai ajeleeko ihan normitulosetkin audilla? Tai mitä ajattelette uusilla audeilla ajelevista?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaksikin audia, mutta emme ole rikkaita, hyvin toimeentulevia kylläkin. Ja autot on tuotu muuttoautoina, jolloin suomen älyttömistä autoveroista säästi rutkasti.

Vierailija
2/50 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, vaan velkasia mulkkuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu että suuri osa uusista, vähänkään hienommista ja kalliimmista audeista ja autoista ylipäänsä tuodaan ulkomailta. Tää suomen verotus on niin törkeää riistoa, että jos vain suinkin pystyy niin kannattaahan sen kärryn tuoda muualta.

Vierailija
4/50 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan Audilla, olen suht. varakas, en ajattele mitään muista uusilla Audeilla ajavista.

Vierailija
5/50 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 22:35"]Ei, vaan velkasia mulkkuja.
[/quote]

Jättäisin tuon mulkun nyt kuitenkin vähemmälle.

Vierailija
6/50 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 22:35"]

Ei, vaan velkasia mulkkuja.

[/quote

Kyllä! Katsokaapa joskus rekisterikilven tunnuksen kautta trafin tiedot, velkaa velkaa ja audit on rahoitusyhtiöiden nimissä! :D

Vierailija
7/50 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse ainakaan ajaisi rengasladalla :)

Vierailija
8/50 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun exä ainakaan ollut, esitti vaan sellaista. Helkkarin velkainen kyllä oli.

Vierailija
9/50 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin toyota priuksen, kuin esim. A6 Näin taksimiehet ovat kertoneet priuksen paremmaksi.

Vierailija
10/50 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko retardi? Ainakaan et tiedä autojen hinnoista mitään :D
Moni suosittu volkkari ja skoda on ihan samassa hintaluokassa näiden yleisimpien audien kanssa.

Vierailija
11/50 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, mallista riippumatta. Vain rikkaat ajavat Audeilla. Ja ovat mulkkuja.

Vierailija
12/50 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoilla Audeilla ajavat on rikkaita, ne maksaa 100 tuhannen hilkulla ja vastineita ei ole halvoissa VAG autoissa.

Pienillä Audeilla ajavat taas on tyhmiä, koska heidän autonsa ovat volkkari/skoda/seat tekniikalla olevia ison Audin irvikuvia.

Vierailija
13/50 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Eikä edes hyvätuloisia. Rahoituksella voi hankkia muutaman vuoden ikäisen, usein paljon ajetun auton tai tuontiauton.

Vierailija
14/50 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo retardi, jos sillä jotain vajaaälyistä tarkoitat, olen nainen.
-ap

Vierailija
15/50 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutulla ihan uusi Audi. Ottivat remonttilainaa 10000 euroa minkä pankki myönsi kun pyysivät öljykattilan ja pattereiden uusimiseen. Päättivät käyttää autoon. Ps. Tuon päälle vielä 15000 euroa autorahoitusta autoliikkeestä. Muutenkin kaikki pitää olkaa viimeisen päälle ulospäin. Mm ei kelpaa Samsung pitää olla Apple Ym Ym. No ompahan Audi.

Vierailija
16/50 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 22:38"]

Kyllä! Katsokaapa joskus rekisterikilven tunnuksen kautta trafin tiedot, velkaa velkaa ja audit on rahoitusyhtiöiden nimissä! :D

[/quote]

Varmaan valtaosa isoista Audeista on työsuhdeautoja, eli työnantaja liisaa autot rahoitusyhtiöltä.

Vierailija
17/50 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen Audin omistava/ostava on rikas. Tässä sen näkee, ei noita duunari osta... http://www.nettiauto.com/audi/vaihtoautot

Vierailija
18/50 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vm. 2010 oleva A6. Olemme suht hyvätuloinen perhe. Ja auto on velaton ollut alusta lähtien ja ihan Suomesta ostettu, meillä ei ole muuta velkaa kuin vähän talosta ja emme varmasti ole mulkkujakaan. Normaali lapsiperhe. Audi vaan on ollut meille sopiva merkki viimeiset 15 vuotta, vähän vikoja, turvallinen, kaikin puolin meille sopiva. Hybridistä haaveillaan, joten voi olla että seuraava auto on Passat hybridi, Audilla ei ole tällä hetkellä meidän tarpeisiin sopivaa hybridiä.

Vierailija
19/50 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 2 veljeä, jotka ostavat joka vuosi uuden Audin tai Bmw:n. Kyllä he ovat varakkaita. Asuvat omakotitalossa ilman velkaa.Itse köyhänä sisarena käytän julkisia ja polkupyörää. Haaveilen jostain autonromusta, jolla voisin kulkea työmatkat. Olen perheeni häpeäpilkku, koska olen ammatiltani hoitaja.

Vierailija
20/50 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 22:48"][quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 22:38"]

[/quote]

Varmaan valtaosa isoista Audeista on työsuhdeautoja, eli työnantaja liisaa autot rahoitusyhtiöltä.

[/quote]
Ei kai kukaan ala Trafista tarkistamaan onko auto omissa vai rahoitusyhtiön nimissä? Vai onko joku tosissaan niin utelias? Ja joo, en omista Audia enkä mitään muutakaan autoa tällä hetkellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi