otan permiksen perjantaina, isot vai pienet rullat?
Kommentit (10)
Ja nimenomaan puolipitkiin hiuksiin?
Maksoin siis pelkästä permanentista 65¿ muistaakseni,saattaa heittää korkeintaan parilla eurolla. Kyllä se sen verran kallista hupia on, että jos kiharoista tykkää,niin silloin kannattaa otta kunnon kiharat.
Itselläni on ohuet hiukset jotka menee pitkin päätä tyhmän näköisesti, mutta onneksi keksin permanentin, joka saa jopa minun hiukset ihanan tuuheiksi =)
-taisin olla kakkonen-
Ja otin spiraalikiharan. Rullataan eri tavalla ja on tosi kivat! Suosittelen. Hinta oli 110 e
ite otin pitkiin hiuksiin muutama vuosi sitten permanentin ja maksoi yli 100e...tarkkaa hintaa en muista, mutta kallista oli ja Oulussa otin.
olen viime vuosina maksanut monivärjäyksestä ja leikkauksesta joka kerta 90-120e. Tämä e-Suomessa, ei pk-seudulla.
Mietin niitä silloin kun olin ottamassa ekaa permanenttia, mutta päädyin kuitenkin tavalliseen ja nyt olen ottanut joka vuosi saman, joskin viime kerralla pienensin rullia että kestäisi pidempään...
Oliskos missään kuvaa miltä näyttää spiraalikiharat, tai jotain siis jolla on sellaiset???
Tarvitsen permanentin koska hiukseni ovat niin ohuet ilman. Ja rakastan kiharoita.
Vitsi, mäkin taidan ottaa... Toi spiraalikihara alkoi kiinnostamaan, millainen on?
Pitkistä hiuksista sen kasvattaminen on raastavaa. Puolet päästä suoraa ja alaosa kiharaa.
Nykyään vain varjään/raidoitan. Sitä paitsi molemmat käsittelyt (väri ja permis) olisi liian hajottavaa hiuksille.
ja otin nyt kolmannella kerralla pieniä ja toiseksi pienimpiä rullia. Tuli ihanat kiharat ja tyvessä hius jaksoi kihartua aika kauan, vähän yli kuukauden, nyt vähän jo laiskistunut kihara tyvessä mutta vieläkin muuten ihanat kiharat.