Onko nyt ollut liikkeellä jotain tautia jossa oireena pelkkä kuume
Joka nousee vain illasta. Aamulla/päivällä lapsi hyvävointinen. Ikää jo 10v niin osaa itsekin kertoa olostaan.
Su oli kuumetta 40,eilen 38,5 tänään ei kuumetta mutta lämpöä 37.4 kieppeillä.
Kommentit (14)
Pilkkukuume tullut takaisin labran kautta.
Meillä oli päiväkodissa kuume-epidemia ehkä kuukausi sitten ilman muita oireita. Kävi kaikki lapset läpi ja oli myös kokonaisia ryhmiä tyhjänä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli päiväkodissa kuume-epidemia ehkä kuukausi sitten ilman muita oireita. Kävi kaikki lapset läpi ja oli myös kokonaisia ryhmiä tyhjänä.
Okei. 👍 Täytyy huomenna soittaa tk hon ja kysyä onko syytä käydä näytillä vai huilallaanko vaan kotona. ☺️
Mulla on tuota sahaava kuume ollut jo viikon. Illaksi tulee kuume. Veto täysin pois!!?? Mitä tää on!?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tuota sahaava kuume ollut jo viikon. Illaksi tulee kuume. Veto täysin pois!!?? Mitä tää on!?
Korona? Se oireilee aaltoilevasti.
Korona. Mene testiin. Saat koronapassin puoleksi vuodeksi, jos se on korona.
Oli se munki muksulla sahaava kuume, aamulla ei mitään ja illalla taas, kesti useamman päivän. Ei koronaa eikä mitään muita oireita.
Ennen! korona-aikaa sahaava kuumeeni ja outo vetämätön oloni oli keuhkotulehdus.
Lääkäriin siis.
Oletko viime aikoina sattunut kuulemaan sellaisesta viruksesta kuin korona?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korona? Se oireilee aaltoilevasti.
Ei taatusti ole! Testit negatiiviset! Kaikki on ookoo mut toi sahaava kuume heittää 34-38 välillä.
Mulla just oli samanlainen. Tosi heikko olo ja iltaisin lämpöä. Ei noussut mihinkään kovin ylös, mutta silti tuntui. Pääsärkyä sen lisäksi. Ei muita oireita. Ja kun kuume vihdoinkin laski, niin tuli ihottuma. Virukseksi epäilen.
Eli tuollaista on ollut liikkeellä. Koronaa en jaksa uskoa olevan. Monella tahtoo unohtua, että vaikka tuli korona, ei muut taudit ole hävinnyt mihinkään..
Ap
Vierailija kirjoitti:
Voi olla vaikka keuhkoputken tulehdus. Siinä on usein niin, että lämpö ja kuume on korkeampi iltapäivällä. Menee kyllä itsekseen ohi, ilman antibioottejakin, mutta tottahan tulehdus tekee aina uupuneen ja väsyneen olon.
Vai onkihan tuo jotain muuta.