Vauva tapailumiehen kanssa, onko järkee?
Oon nelikymppinen, yksi lapsi & eronnut ja tapaillut yhtä miestä pidemmän aikaa. Mulle on tullut vauvakuume, ja mietin pitäiskö hankkii vauva tapailumiehen kanssa? En halua parisuhdetta kenenkään kanssa, ja periaatteessa varautuisin hoitamaan lapsen yksin, mutta mies voisi osallistua jos haluaisi. Voisiko toimia? Miehellä hyvät geenit: komea, älykäs, urheilullinen..
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Voit hankkia lapsen, jos sinulla on lämpimiä tunteita myös miestä kohtaan. Lapsi on järjen asia, mutta myös tunneasia.
Ystävyyttä ja intohimoa on, mutta ei mitään sen syvällisempää.. ap
Ehdottomasti jos sinulla on sellainen fiilis että siinä on jotain niin oikeaa 🎼🎶🎵🎙🎹🔊
N32 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä näkee toisenlaiset äidit ohjelmassa.
"Nyyh, kun mies ei ottanutkaan vastuuta ja nyt on tulehtuneet välit ja stressaa ja ahdistaa"
En odota, että mies välttämälttä osallistuisi vauvan hoitoon. Isompana voisin antaa hänelle lapsen joka toinen vkloppu. Ap
Mitäs jos isä päättääkin jossain kohtaa muuta? Haluaakin olla lapsen elämässä ennemmän? Mutta siis ei sun kanssa? Tai sit haluaa sun kanssa ja sä et halua ja alkaa lapsen kautta kiusanteko ja kontrollointi. Entäs jos mies ottaa jonkun muun puolisoksi? Etenkin uuden puolison myötä on aina iso riski että lasten elämään tuppaa ilmaantumaan sääntöjä ja rajoituksia joita se lähivanhempi ei halua.
Pitää muistaa että se mies ei ole etenkään nykyään vain siittäjä. Vaan se on henkilö jolla on puolet vallasta sun lapsen elämään.
Jos haluat lapsen yksin niin spermaa saa pankista.
Hmm..niin hyviä pointteja, en tosiaan tunne miestä kovin hyvin, en esim ole tavannut hänen perhettä. Varmaan minun pitäisi sopia yksinhuoltajuus minulle, että nämä riskit olisi minimissä..
Nelikymppinen, joka kirjoittaa kuin teini. Ei vakuuta.
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti jos sinulla on sellainen fiilis että siinä on jotain niin oikeaa 🎼🎶🎵🎙🎹🔊
Kyse ei ole siitä, et mies olisi " se oikea", vaan sattuu olemaan elämässäni kun mulla vauvakuume, ja mulla ei oo montaa vuotta enää aikaa odotella..
Vierailija kirjoitti:
Nelikymppinen, joka kirjoittaa kuin teini. Ei vakuuta.
Mikä tässä on teiniä? Ap
Se on teiniä että haluat tietynlaisen vastauksen. Mutta oikea vastaus on kuitenkin ei.
Vierailija kirjoitti:
Olen tehnyt vasektomian.
-Tapailumies, jota vauvakuumeiset naiset piirittävät
Hyvä juttu! Olen nainen - ja ihan terve ja liitossa ja onnellinen - mutta tiedän muutamia naisia jotka ovat vähän yli 30 ja haluavat lapsen ja maksajan.
Oikea verbimuoto kuuluu „teettänyt“ eikä „tehnyt“.
N32 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä näkee toisenlaiset äidit ohjelmassa.
"Nyyh, kun mies ei ottanutkaan vastuuta ja nyt on tulehtuneet välit ja stressaa ja ahdistaa"
En odota, että mies välttämälttä osallistuisi vauvan hoitoon. Isompana voisin antaa hänelle lapsen joka toinen vkloppu. Ap
Mitäs jos isä päättääkin jossain kohtaa muuta? Haluaakin olla lapsen elämässä ennemmän? Mutta siis ei sun kanssa? Tai sit haluaa sun kanssa ja sä et halua ja alkaa lapsen kautta kiusanteko ja kontrollointi. Entäs jos mies ottaa jonkun muun puolisoksi? Etenkin uuden puolison myötä on aina iso riski että lasten elämään tuppaa ilmaantumaan sääntöjä ja rajoituksia joita se lähivanhempi ei halua.
Pitää muistaa että se mies ei ole etenkään nykyään vain siittäjä. Vaan se on henkilö jolla on puolet vallasta sun lapsen elämään.
Jos haluat lapsen yksin niin spermaa saa pankista.
Ei tarvii pankista. Viikon reissu Turkissa riittää. Spermat pursuaa joka lävestä viikon jälkeen ja nautinto päälle.
Emme ole rakastuneita. Olemme tapailleet vaan satunnaisesti jonkin aikaa...