Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitääkö yleensä narsistit toisista narsisteista, masentuneet masentuneista, autistit autisteista, psykoottiset psykoottisista jne.

Vierailija
12.10.2021 |

Miten teillä on? Pidätkö yleensä toisista joilla on sama diagnoosi kuin itselläsi?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi narsistia ei yleensä tule toimeen keskenään, paitsi jos niillä on tiukka hierarkia keskenään jonka kumpikin hyväksyy ja molemmat hyötyy toisistaan. Muuten, It's like putting two dicks in one hole.

Vierailija
2/25 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon täys hullu enkä mä jaksa muita hulluja.

Vierailija
4/25 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi narsistia ei yleensä tule toimeen keskenään, paitsi jos niillä on tiukka hierarkia keskenään jonka kumpikin hyväksyy ja molemmat hyötyy toisistaan. Muuten, It's like putting two dicks in one hole.

Tarkka havainto.

Onko muuten itselläsi tuo diagnoosi? ;)

Vierailija
5/25 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistin ja läheistiippuvaisen suhde pitää kiinni toisissaan kuin liima, vaikka onnellisuus on kaukana.

Vierailija
6/25 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitävät kyllä. Ymmärtävät toisiaan. Suomalaisvastaiset suorastaan rakastavat muita suomalaisvastaisia.

Vierailija
7/25 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkka havainto.

Onko muuten itselläsi tuo diagnoosi? ;)

Ei ole. Olen vaan tarkka havainnoimaan ihmisiä ja heidän välisiä suhteitaan. Narsistit muutenkin yleensä hahmottaa maailmaa ja ihmisiä hierarkioiden ja statuksen kautta. Narsisti ei kohtele hyvin sellaista, jonka katsoo olevan hierarkiassa itsensä alapuolella. Ja narsistit tappelee vallasta myös.

Vierailija
8/25 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan omalla kohdallani. Olisi liian raskasta jos vielä toisellakin olisi samat mt-diagnoosit, kun omassa itsessäkin on joskus liikaa jaksettavaa.

Vierailija
9/25 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistit/sosiopaatit kyllä kunnioittavat ja ymmärtävät toisia narsisteja, sen olen huomannut. He arvostavat sellaista kovuutta ja peräänantamattomuutta, koska vastakkainen on heille signaali aloittaa hyväksikäyttö.

Vierailija
10/25 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitävät kyllä. Ymmärtävät toisiaan. Suomalaisvastaiset suorastaan rakastavat muita suomalaisvastaisia.

Tarkennatko tuota suomalaisvastaisuutta? En ihan ymmärrä mitä sillä tarkoitat.

Vierailija
11/25 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsistit/sosiopaatit kyllä kunnioittavat ja ymmärtävät toisia narsisteja, sen olen huomannut. He arvostavat sellaista kovuutta ja peräänantamattomuutta, koska vastakkainen on heille signaali aloittaa hyväksikäyttö.

Riippuu myös kummankin asemasta ja tilanteesta. Joskus ei ole kannattavaa laittaa täyttä rähinää päälle. Ja kuten kiusaajien kohdalla yleensä, uhriksi valikoituvat ne joista arvioidaan olevan vähiten vastusta. Monet näistä on aikamoisia raukkiksia. Ei narsisti halua ottaa riskiä, että joutuu napit vastakkain itseään vahvemman kanssa.

Vierailija
12/25 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on epävakaa persoonallisuus ja pidän yleensä ihmisistä, joilla on sama diagnoosi.

Vierailija
13/25 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin et syömishäiriöiset, supersuorittajat, ahdistuvat kun pitää kilpailla toisia yhtä 'hyviä' vastaan?

Vierailija
14/25 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen havainnut arjesssa että Narsistit havaitsee toistensa mielisairauden ja vetää yhtä köyttä. Tulee keskenään hyvin toimeen.

Vierailija
15/25 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulisin et syömishäiriöiset, supersuorittajat, ahdistuvat kun pitää kilpailla toisia yhtä 'hyviä' vastaan?

Toisaalta se helpottaa kun voi koko ajan verrata itseään toisiin samanlaisiin.

Vierailija
16/25 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Misery loves company.

Great minds think alike.

Every#1's a winner.

Ja sitten on tämä Päivi Räsäsen toistaiseksi diagnosoimaton suhde homoihin.

Vierailija
17/25 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autisminkirjolaiset kai usein pitävät itsensä kaltaisista ihmisistä ja ymmärtävät toinen toistaan paremmin kuin "normoja".

Vierailija
18/25 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä minkälainen diagnoosi juopoilla on, mutta kummasti ja nopeasti he kaltaisensa löytävät, vaikka paikkakuntaa vaihtavat.

Vierailija
19/25 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä minkälainen diagnoosi juopoilla on, mutta kummasti ja nopeasti he kaltaisensa löytävät, vaikka paikkakuntaa vaihtavat.

Hyötyvät toisistaan, niin siksi löytävät toisensa.

Vierailija
20/25 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistit ja läheisriippuvaiset usein kokevat vetoa toisiinsa.