Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhoan puhelimessa puhumista.

Vierailija
09.12.2014 |

Välttelen sitä viimeiseen asti. En soita juuri koskaan kenellekään. Luojan kiitos tekstiviestit, facebookin yksityisviestit ja sähköposti ovat tulleet helpottamaan elämääni. Soitan ainoastaan pakon edessä, esim. lääkärinajan tilaaminen. Se taitaakin olla ainoa pakko, ai niin, kampaaja on toinen ja olen harkinnut kampaajan vaihtoa sellaiseen, jolle voi tilata ajan netitse.

Jotkut soittelevat ja lörpöttelevät keskenään tuntikausia. En vaan voi käsittää. Jos voin jättää kaverin puheluun vastaamatta, jätän, ja laitan myöhemmin viestin, että mikä hätänä.

En kehtaa kenellekään kertoa tästä. Nyt olen huomannut, että yksi lapsistani on samanlainen. Säälin häntä, tämä einole kivaa. Olisi kiva soitella vanhoille sukulaisille ilahduttaakseen, mutta kun ei pysty. :(

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi... Mä vihaan puhelimessa puhumista.

Ja mitä työtä teen? No puhelinpalvelua :(

Vierailija
2/15 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 17:14"]

Voi... Mä vihaan puhelimessa puhumista.

Ja mitä työtä teen? No puhelinpalvelua :(

[/quote]

Sama :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auts. Siihen minusta ei olisi. Töissäni joudun joskus vastaamaan puhelimeen, mutta soittaja on aina joko esimies tai alainen ja pystyn vastaamaan parilla lauseella. Nyt kun tarkemmin ajattelen, pidän myös jonkinlaisen "työnaamion" päällä puhuessani ja se auttaa. Ei tarvitse laittaa itseään niin likoon.

Ap

Vierailija
4/15 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää lähinnä se soiton aloitus, mutta sen jälkeen oon kyllä ok. Ja hyvin läheisten ihmisten kanssa puhun mielelläni. Mutta tosiaan toivon, että ihmiset laittaisivat vaan sen tekstarin ja voisin palata asiaan sopivalla ajankohdalla.

Vierailija
5/15 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin laitan tekstareita, mutta aina joku soittaa vastauksen, kun " se on niin paljon nopeampaa soittaa kuin tekstata". Ai jaa?

Vierailija
6/15 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä inhoon kans. En soita paitsi jos on pakko, käytän vaan viestejä. Ja inhoon näitä jotka soittaa aina vaikka viestilläkin asia hoituis. En vaan jaksa olla puhelimessa, en jaksa pidellä sitä luuria enkä keksi mitään puhuttavaa. Lisäks rytmitän puheeni aina väärin niin että puhun päälle.

Vierailija
7/15 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 17:27"]

Mä inhoon kans. En soita paitsi jos on pakko, käytän vaan viestejä. Ja inhoon näitä jotka soittaa aina vaikka viestilläkin asia hoituis. En vaan jaksa olla puhelimessa, en jaksa pidellä sitä luuria enkä keksi mitään puhuttavaa. Lisäks rytmitän puheeni aina väärin niin että puhun päälle.

[/quote]

Mulla sama tuo päälle puhuminen! Vaikka kuinka yrittää, ensin molemmat on hiljaa, sitten puhutaan yhtaikaa.

Vierailija
8/15 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas, onneksi meitä on muitakin. :)

Ap

Vierailija
9/15 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Monesti jää oikeastikin tosi tärkeät asiat joko hoitamatta tai ihan viimeiseen mahdolliseen hetkeen tän takia. Nuorena mulla oli paha sosiaalisten tilanteiden pelko myös, joten kai tää tavallaan on osa sitä. Saan kyllä itseni soittamaan, kun psyykkaan itseni siihen, mutta joskus jopa pitsan tilaaminen tuntuu ylivoimaiselta...

Vierailija
10/15 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläkyllä:(

Vierailija
11/15 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Ja minulla on äiti joka soittaa vähintään kerran päivässä, joskus jopa 10 kertaa päivässä.
Hän tietää kyllä että en pidä puhelimessa puhumisesta mutta soittelee silti. Enää en vastaa joka päivä puheluihinsa mutta jo pelkkä puhelimen soiminen ahdistaa ja vie energian nollaan.
Mitä te muut puheluita vihaavat teette tuommoisille soittelijoille?

Vierailija
12/15 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sama. Lisäksi kadulla tai kaupassa nähdessäni tutun kuljen mieluummin kauempaa, ettei tarvitsisi alkaa juttelemaan. Olen kuitenkin mielestäni ja kavereidenkin mielestä sosiaalinen ja iloinen ihminen.

Vierailija
13/15 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihan sama!! Pidän puhelimen yleensä äänettömällä niin ei tarvi vastata. Kierrän myös tutut kaukaa julkisilla paikoilla, jos vaan voin. Periaatteessa olen kuitenkin sosiaalinen.

Vierailija
14/15 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulla on hyvä ystävä, jota tapaan harvoin matkan takia, mutta hän soittelee ja puhuu sitten vaikka tuntikausia. Minun on vaan pakko sanoa, että nyt minun pitää lopettaa ja laittaa luuri kiinni.

Vierailija
15/15 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en tykkää. Nykyisessä työssäni on kuitenkin soiteltava esimerkiksi omaisille ja se on ahdistavaa. Kampaamoaikojen ym varaaminen yhtä tuskaa. Ainoat ihmiset joille ei ahdista soittaa on avomies ja äitinii :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän