rakkauskirje miehen exältä
Enpä ois uskonu tänne kuuna päivänä avautuvani ,mutta jospa se helpottaisi ja sais jotain jopa asiallisia kommentteja ynnä vertaistukea/kokemuksia. Homman nimi on mieheni exä. Taustat ensin: Olivat yhdessä about 10 vuotta, nainen petti toistamiseen ja erosivat viime vuonna tämän naisen toiveesta. Heillä yhteinen kouluikäinen lapsi. Minulla samanikäinen. Mieheni kanssa ollaan tunnettu muutama vuosi, mutta ennen seurustelun alkua ei oltu törmätty melkein vuoteen. Nyt ollaan oltu yhdessä vuosi ja avoliitossa kesäkuusta lähtien.
Miehen exä on ihan mukavan oloinen ja ei nyt onneksi ole mitenkään yltiöpäisesti päsmäröinyt mutta nyt kävi jotain hämmentävää.
Löysin tänään mieheni laukusta tämän exän kirjoittaman rakkauskirjeen joka on kirjoitettu pari kuukautta sitten. Ja juu, naisen noitavaisto kertoo että jotain on mitä en tiedä ja sen puitteissa ajauduin tonkimaan sen kamoja. Ei hyvä homma, mutta tämä tosiaan lopputulos.
Kirjeessä nainen toistaa katuvansa tekojaan ja haluavansa mieheni takaisin. Rakkaudentunnustuksia myöten. Vedin jäätävät pultit ja laitoin myös ex-rouvalle viestin että antas jo olla.
Tiedän, että mieheni rakastaa minua ja ei palaisi yhteen hänen kanssa. Olemme onnellisia yhdessä ja tämä mun oma vainoharhaisuus ja epäluottamus on aivan tasan mun omien entisten huonojen suhteiden summa. Itsesuojeluvaisto tekee kepposia.
Mutta, musta on outoa että mieheni on säilyttänyt tämän kirjeen. Miksi? Onko hänellä vielä tunteita joita ei halua myöntää itsellekään vai mitä helvatua. Hän itse kommentoi mulle asiaa niin ettei voi tuntea syyllisyyttä siitä mitä hänen ex kirjoittaa koska ei itse tunne samoin, haluaa olla mun kanssa ja enemmän sitä suututtaa kun tästä nyt aiheutu tällainen draama. Mutta se just tuntuu pahalta että mun tuntemuksia vähätellään. Ollaan oltu yhdessä vuosi ja löydän moisen suht tuoreen kirjeen joka vielä jemmattu, niin ei nyt järin kivalta tunnu. Ja mieheni on vakuuttanut minulle että heidän keskustelut liittyy vaan lapseen. Kirjeen pimitys ja valehtelu harmittaa.
Missään nimessä en nyt mitään eroa pohdi koska meillä on kaikki hyvin, superhauskaa, romanttista ja kunnioitamme toisiamme. Tai siis itsehän juuri pengoin toisen kamoja josta kunnioitus kaukana.
Kertokaa nyt onko mulla oikeus flipata tosta kirjeestä vai sätkinkö turhaan.
Kommentit (4)
Kirjoita miehelle itse vielä parempi kirje ;)
Mieti, heittäsitkö itse pois vastaavanlaisen kirjeen? Mä en vaikka mitään tunteita ei lähettäjää kohtaan olisi.
Mulla ollut miehen kanssa vähän vastaavanlainen tilanne. Tapahtumasta on kolme vuotta, asia kaivertaa edelleen ja aiheuttaa riitoja.
Kysyit varmaan mieheltäsi miksi hän on säilyttänyt kirjeen? Ja miksi ei kertonut sinulle?