Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö minun jättää poikaystäväni

Vierailija
09.12.2014 |

Olen tapaillut erästä miestä vasta vajaan kuukauden, mutta kärsin aika pahasta luottamuspulasta. Mies on alusta asti ollut tosi kiinnostuneen oloinen minusta ja sanonut että pitää minusta tosissaan. Jossain vaiheessa minusta alkoi tuntua, että hän vaan toistaa jotain tiettyä mantraa ja mieleeni juolahti, että jos hän sanoo samat asiat kaikille naisille. Asiaa vaikeuttaa vielä  se, että tuttavani puhuvat hänestä pahaa ja ovat todenneet hänen yrittävän kaikkia. En koskaan mieti näitä asioita, kun olen hänen kanssaan kahdestaan, sillä oikeasti välitän hänestä. Kuitenkin, kun olemme erossa mieleni täyttyy epäluuloista ja näinpä kerran katsahdin hänen tietokoneelleen. Koneelta näin kuinka hän olikin lähettänyt jollekin toiselle naiselle viestiä. Hän oli pistänyt välit poikki naiseen kun aloimme tapailla, mutta erään erimielisyyden jälkeen nainen oli ottanut häneen yhteyttä ja mies oli jättänyt heidän välinsä tavallaan auki. Eli toisinsanoen, nainen oli hänelle hätävarana, jos meidän juttu jostain syystä kaatuisi. Pakkasin kimpsuni ja kampsuni ja jätin miehelle vihaisen viestin, että meidän juttu on ohi, jos en riitä hänelle. Mies soitti minulle illalla ja jaaritteli kuinka tärkeä olen hänelle ja miten se, että hän jätti suhteen toiseen naiseen auki, oli ihan totta mutta paha virhe. Annoin miehelle anteeksi, koska miksi hän sanoisi, että olen hänelle tärkeä ja miksi hän yrittäisi saada anteeksi jos ei oikeasti haluaisi olla kanssani?

Pidän oikeasti miehestä, enkä haluaisi lopettaa tätä juttua, mutta en voi oikein luottaa häneen. Kuinka minun tulisi toimia?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up...

Vierailija
2/4 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ton jutun takia ainakaan, mies selitti sen ihan hyvin eikä kuitenkaan ole ilmeisesti ehdotellut tuolle toiselle naiselle mitään? Läheisten suhtautuminen kannattaa kuitenkin huomioida, kukaan sulle tärkeä ihminen tuskin haluaa sulle mitään paha vaan yrittää auttaa.

Avainjuttu on luoda hyvä suhde mieheen ja rakentaa aito luottamus, tätä ilmeisesti ei ole jos et voi ottaa miehen sanomisia tosissasi.

Voi olla, että tuttavien jutuissa on perää ja mies vaan pelaa sua.. tai sitten on vaan flirttailevampaa tyyppiä ja tulee hyvin ihmisten kanssa juttuun (ilman taka-ajatuksia).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vielä pistä välejä poikki, anna ajan kulua ja seuraa tilannetta!

Vierailija
4/4 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun tulisi toimia siten, että et ota miestä itsellesi ollenkaan, jos et voi kehenkään luottaa ja stalkkaat ja kyyläät jokaista asiaa mitä mies tekee.

Miehesi on onnenpekka jos pääsee noin sairaasta vainoajasta eroon jo ajoissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi