Paras tapa jolla nainen voi tuottaa miehelle orgasmin. Kertokaa kokemuksia.
Kysytään nyt miehiltäkin, kun naisille oli oma ketju. Ja toki mitään yleispätevää tapaa ei ole mikä toimii kaikille, mutta kerro se itsellesi mieluisin.
Kommentit (64)
Jos on hyvä naama niin suikkari on parasta. Kunhan nainen osaa tehdä käsillä sopivat jutut samaan aikaan.
Syväkurkku kuolalla. Sitten nainen käskee kääntymään selin. Nuolee takamusta ja runkkaa loppuun samalla. Uskomaton kokemus.
Vastaukseni ei varmaan kelpaa, mutta tuleminen vaimon anaaliin samalla kun hän saa, on jotain mahtavaa. Vaimo ei pysty kontrolloimaan itseään ja minä pidän vain huolen siitä että pysyn sisällä ja nautin kyydistä.
Vierailija kirjoitti:
Vastaukseni ei varmaan kelpaa, mutta tuleminen vaimon anaaliin samalla kun hän saa, on jotain mahtavaa. Vaimo ei pysty kontrolloimaan itseään ja minä pidän vain huolen siitä että pysyn sisällä ja nautin kyydistä.
Tämä on kyllä aika lähellä parasta. Kaiholla muistelen entistä tyttöystävää, joka tykkäsi ottaa hanuriin.
Kun lihaksikas, itsevarma nainen on 69:ssä ja puristaa pään reisien väliin niin että tuntuu ja samalla ottaa taidokkaasti suihin ja avustaa käsillä, ei laukeamista tarvitse pitkään odotella.
Paksupää kirjoitti:
Kun lihaksikas, itsevarma nainen on 69:ssä ja puristaa pään reisien väliin niin että tuntuu ja samalla ottaa taidokkaasti suihin ja avustaa käsillä, ei laukeamista tarvitse pitkään odotella.
Millainen on taidokas suihinotto?
Vierailija kirjoitti:
Paksupää kirjoitti:
Syvälle ja tiukasti huulilla puristaen.
Paksupää kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paksupää kirjoitti:
Iso ongelma vain on se, että lähes 20cm jöötiä ei ihan kaikki saa suuhunsa kokonaan. Joillain ei ole yökkäysrefleksiä, niin silloin toki toimii.
Paksupää kirjoitti:
Paksupää kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paksupää kirjoitti:
Iso ongelma vain on se, että lähes 20cm jöötiä ei ihan kaikki saa suuhunsa kokonaan. Joillain ei ole yökkäysrefleksiä, niin silloin toki toimii.
Heti saa alapeukun, jos sanoo, että muna on lähes 20cm pitkä. Minkäs minä sille mahdan, jos näin oikeasti on? Pienenä vielä esinahka napsittiin pois, kun oli liian ahdas. Ja kyllä, jokainen mies on aivan varmasti sen munansa joskus mitannut.
Vierailija kirjoitti:
Paksupää kirjoitti:
Kyllä sen varmaan huomaa oliko taidokas bj
Kunnon suihinotto ja juuri parhaalla orgasmin hetkellä kalu syvälle nieluun.
Anaaliseksi melkein miten päin vaan ja laukeaminen syvälle peppuun.
Ahaa, nyt siis naisen kuuluukin aiheuttaa miehelle orgasmi. Muistelempa, että täällä paljonkin miehet kirjoitelleet " eikö nainen voi itse ottaa huolekseen oman orgasminsa". Jatkuvasti samaa löpinää. "ota nainen itse vastuusi orgasmistasi".
Ja nyt, on naisen vastuulla (ollut kyllä aina...turhaa lätinää) se miehen ihan paras orgasmi.
Milloinkahan asia kääntyy toisinpäin?
Itse tykkään työntyä jo pari saaneeseen oikein märkään pilluun, ja tyydyttää naiseni vielä kertaalleen ja antaa lastin ryöpytä orkusta sykkivään onkaloon. Ihan parasta.
Vierailija kirjoitti:
Ahaa, nyt siis naisen kuuluukin aiheuttaa miehelle orgasmi. Muistelempa, että täällä paljonkin miehet kirjoitelleet " eikö nainen voi itse ottaa huolekseen oman orgasminsa". Jatkuvasti samaa löpinää. "ota nainen itse vastuusi orgasmistasi".
Ja nyt, on naisen vastuulla (ollut kyllä aina...turhaa lätinää) se miehen ihan paras orgasmi.
Nyt ei ollut tarkoitus keskustella siitä, kenen vastuulla on mitäkin. Luithan aloituksen :) Itse naisena ainakin haluan tuottaa miehelleni mahdollisimman paljon mielihyvää ja nautintoa. Ja sama tottakai myös toisin päin.
Ottamalla suuhun pitäen realistisia kissankorvia. :3 Siinä yhdistyy lutkamaisuus ja söpöys. Mies24
Eturauhasorgasmi. Miehen g-piste on pepussa. That's it.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei ollut tarkoitus keskustella siitä, kenen vastuulla on mitäkin. Luithan aloituksen :) Itse naisena ainakin haluan tuottaa miehelleni mahdollisimman paljon mielihyvää ja nautintoa. Ja sama tottakai myös toisin päin.
Mies haluaakin mahdollisimman paljon nautintoa itselleen, näin miehenä.
Paras tapa on vaikea eritellä (*tirsk* erite) rakastavan vaimoni, seksuaalisen vastakappaleeni kanssa. Mutta kyllä yksi ehdottomista suosikeistani on kuusysi, kokonaisvaltainen tyydytyksen tunne tulee kun vaimo imee viimeisenkin pisaran minusta pihalle, samalla kun hänen mehut valuu pitkin naamaa.
Oikeastaan jokainen orkku hänen kanssaan räjäyttää tajunnan, tulipa se sitten miten tahansa. Orkusta saa nauttia aivan loppuun asti, hitaasti työnnellen aivan loppuun asti, ja seksin jälkeen ei ole kiire minnekkään. Usein suudellaan pitkiä aikoja vielä sisäkkäin, ja monasti jatketaan uudelle kierrokselle samalla vauhdilla. On se vaan semmonen nainen että en vaihtais ees laatikolliseen olutta.
M31
Riippuu täysin päivästä. Yleisesti yhdyntä missä nainen saa itsekkin, se on usein paras.