Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KUSETUS

Vierailija
09.12.2014 |

Tai kyseessä ei ole kusetus, jos ihminen on tarkkasilmäinen ja laskee 1+1=2.

Katsokaa tämän sivun Sony ale mainos ja kertokaa miksi tuota alennusta ei todellisuudessa saa...

http://cdon.fi/kodin_elektroniikka/sony_cashback/

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jossa lukee---> Vain virallisilta Sony-jälleenmyyjiltä Suomesta ostetut tuotteet mahdollistavat osallistumisen kampanjaan, ellei ehdoissa ja säännöissä toisin mainita."

Ja ehdoissa lukee:

3. Sony-tuote tulee olla ostettu valtuutetulta Sony-myyjältä pohjoismaissa ajalla 01.10.2014-06.01.2015

(molemmat päivät mukaan lukien).

Missään ei ole mainintaa, että cdon.com olisi valtuutettu sony jälleenmyyjä. Siihen tuo taitaa kaatua ennemminkin. Kertokaa, jos olen väärässä. 

Vierailija
2/4 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin siis tuota 80€ hyvitystä, en alennushintoja. Eli hyvitystä ei saa euroakaan...ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/4 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvitys mainoksessa lukee...

Juuri nyt saat jopa 80 € hyvityksen valituista Sony-tuotteista.
Xperia Tablet Z2 tarjous on voimassa 1.10.2014 – 31.1.2015.
Kameroita koskee kampanjan voimassaoloaika 1.10.2014 – 6.1.2015.

ja siinä on linkki... https://sonycashback.com/register/promos

Jossa lukee---> Vain virallisilta Sony-jälleenmyyjiltä Suomesta ostetut tuotteet mahdollistavat osallistumisen kampanjaan, ellei ehdoissa ja säännöissä toisin mainita.

CDON.COM on ruotsalainen kauppa, eli hyvitystä ei tipu.

Kauppa itse vastasi, että siellä on kyllä asia kerrottu (kuten kerroin nyt) ja Sony kuulemma lisää mainokset heidän sivuille, joten kusetus ei ole tarkoituksella tehty. Itse en ole tilannut tuolta, mutta tuttu tilasi ja soitti sinne ja sai kertomani vastauksen. Toki jos on tarkkasilmäinen, niin näin ei käy, mutta kuinka moni tuon hoksaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä