Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on ihan kauhee stressi ja ahdistus joululahjoista

Vierailija
09.12.2014 |

En kestä rahan menoa eikä rahat edes riitä! Päänvaivaa aiheuttaa etenkin lasten kummien lahjat:/ en keksi mitä ostan! Omien lastenkin pari lahjaa on ostamatta.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cdon kaupasta jotain. Tee itse pipareita ja pakkaa lasi purkkiin ja koristele.

Vierailija
2/12 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta paketti reilun kaupan kahvia, levy reilun kaupan suklaata ja rasia reilun kaupan konvehteja. Nuo ovat mieluisia lähes kenelle vaan ja eivätkä kauhean hintaviakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei ainakaan kelpaisi reilun kaupan kahvi tai suklaa, yäk!

Vierailija
4/12 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kummit on sellaisia ettei ne ymmärrä mikä on reilukauppa.

Vierailija
5/12 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lapsen kummeille pitäisi olla lahjat? Sehän menee niin päin, että kummi ostaa lahjat kummilapselle, ei toisinpäin. Jos haluaa jotain takaisin antaa, niin sitten jotain lapsen tekemää. Tai lapsen kuva, jos lapsi on liian pieni tekemään itse. Tai sitten ihan vaan sellainen kummikirje, jossa vähän kuvia ja tarinaa lapsen vuodesta.

Minun kummityttöni äiti on graafisella alalla ja tekee joka vuosi sellaisen pienen vihkon, jossa on kuvia vuoden varrelta ja lyhyet kuvatekstit. Nuo on kivoja muistoja ja varmasti amatöörinkin tekemänä mukavampi saada kuin joku lahja.

Vierailija
6/12 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 09:59"]

Mulle ei ainakaan kelpaisi reilun kaupan kahvi tai suklaa, yäk!

[/quote]

Ai miksi ei? Jotkut hienot konvehditkin saattavat olla reilua kauppaa? esim Belvasin konvehdit.

Vierailija
7/12 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 09:59"]

Ne kummit on sellaisia ettei ne ymmärrä mikä on reilukauppa.

[/quote]

Haittaako se? Voihan niille silti ostaa sen reilun kaupan konvehtirasian tai suklaalevyn? Esim Divinen suklaa on mielettömän ihanaa ja samoin Belvasin konvehdit.

Vierailija
8/12 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjojen ostaminen ei ole mikään syy ahdistua. Luuletko, että ne kummit sitä tahtoisivat? Ehkä sinä olet heille kuitenkin tärkeämpi kuin tavara.

Vierailija
9/12 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos annat lahjan ahdistuneena velvollisuudentunnosta, unohda mieluummin koko juttu. Sinähän teet antamisen ilosta ruman irvikuvan.

Vierailija
10/12 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä lahjoja ole mikään pakko ostaa. En ole ostanut lahjoja nyt pariin vuoteen, eikä mitään pahaa ole tapahtunut.

Vierailija
11/12 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kummeille pitäis ostaa lahjoja :o en oo koskaan kuullutkaan....... Ei meillä oo tapana ostaa kenellekkään aikuiselle..

Vierailija
12/12 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse annan kummeille lapsen kuvan lahjaksi. Ei mielestäni tarvi olla mitään roinaa.myös lapsen leipomat piparit tai piirtämä kortti ois jees. Tai kummin seurassa otettu kuva ja kenties siihen kivat kehykset?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi